16.9.06

Tal dia farà un any! (versió 3.0)


Avui faig un any. Sí, sí. Avui fa un any que existeix "A Cops amb la Vida".
Pels que mireu a la dreta ara mateix i veieu que la paranoia més antiga és del març, dir-vos que teniu raó. Que tècnicament, la meva estada a blogger data del març d'aquest mateix any. Però si mireu el primer post... veureu que data del 16 de setembre del 2005. Llavors, la veritat és que no en tenia gaire idea del que era un blog. N'havia sentit a parlar, però no sabia ni com anava.

Ha plogut molt, des d'aleshores. Abans, el meu bloc estava allotjat en un servidor particular que va decidir tancar-se momentàniamentm per després reobrir-se. Així que vaig fer les mudances cap a blogger (tot i que si ara ho hagués de tornar a fer... me n'aniria cap a blocat... però això ja és una altra història).

En un any he escrit 156 entrades (la gran majoria tenen una vida de menys de tres o quatre mesos... la meva producció va en augment exponencial! Quin perill!). En totes aquestes entrades m'heu fet més de 740 comentaris (quin munt!!! I això que en aquests no hi estic comptant els meus...).

En un any he passat molts mals moments, encara que també molts de bons. Tots ells han quedat més o menys reflectits en tots aquests posts que heu anat llegint.

Només em queda donar-vos les gràcies per ajudar-me en els mals moments. Agrair a tots aquells qui m'han animat a escriure comentari rere comentari. Perquè la veritat és que al principi m'ho vaig prendre com un diari personal, sense intenció de donar-lo a conèixer al món... però gràcies a això he pogut conèixer gent encantadora, amb la que he rigut i he plorat. I és que... ja em comenceu a conèixer... sóc una mica ciclotímica.

Era inevitable fer un post informant d'això... permeteu-me que m'autofeliciti per haver superat, en aquesta vessant al menys, la meva inconstància patològica.

[He reeditat el post per enllaçar un article que m'ha emocionat... des d'aquí, gràcies Onix!!!]

Ara toca donar les gràcies al meu visitant nº1000, que m'ha reenviat l'e-mail que vaig enviar als meus amics el dia que vaig obrir el bloc i que us deixo aquí enganxat (tal qual, sense cap correció) perquè el veieu:

Hola, hola, hola!

Ja trobaveu a faltar els meus e-mails, eh ? (NOOOOOOOO, NOOOOOOOOOO) Ok, doncs us foteu, si no us agrada, agafeu, i a la paperera, dic jo, no? Doncs eso carai que hiperactiva estic avui .

Total, que escric, simplement per informar-vos que tinc un blog. Què és un blog? Dooooncs si voleu que us digui la veritat, ben bé, ben bé, no sé què és una mena de diari personal on-line en el que la gent hi pot afegir comentaris no sé, té la seva gràcia, la veritat. Bé, l'adreça és: [aquí anava l'adreça original, que he eliminat per diversos motius que no venen al cas].

Si hi voleu entrar i fer-hi un cop d'ull, és el vostre blog també! Jejejeje! Doncs res més amors, alguns ens veiem demà altres ens veiem ben aviat, eh ?
Petonaaaaaassssssosss!

45 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs, com jo no et puc autofelicitar, et felicite només. Està molt bé que portes un any escrivint al bloc. I a més que tu ets dels qui escriuen missatges llargs.
Això, felicitats. Ja m'agradaria a mi.
(Quines hores no?)

Anònim ha dit...

Ei,ei,ei... felicitats!!!! però si em permets tb em felicitaré a mi per arribar de les primeres a respondre algun dels teus posts, perquè sempre arribo tard!!! jeje
Jo vaig començar el bloc aquest estiu i la veritat és que tens tota la raó, és un mitjà per conèixer gent molt maca que amb quatre paraules pot fer-te dibuixar un somriure en moments en què només volen caure llàgrimes.
m'alegro ser aquí per celebrar-ho!!
una abraçada
EFE: jo tb sóc navegadora nocturna ;)

Anònim ha dit...

Bones Alepsi , moltes moltissimes felicitats i un zumbido molt gran ;) Ja saps que fa poc que ens coneixem però realment tenir el plaer de llegir blocs com el teu un sempre pot aprendre coses i la més important pot arribar a conèixer persones potser no reals només virtuals però persones molt maques amb molt bon cor per tant espero poguer llegir molt més aniversaris. Molt Bon Cap de setmana aquest vespre brindarem per tu !!!

Alepsi ha dit...

Gràcies Efe! Jejeje! Sí que escric missatges llargs, sí... algun dia els editaré i em faré d'or venent les meves memòries en forma de llibre. xDDD
I sí... les hores.. buf.. quina son!

Felicitats doncs, Iruna!!! Sí que tens raó, la veritat és que ara es fa, fins i tot, una mica necessari, saber que hi ha algú a l'altra banda que et pot fer costat quan ho necessites... això del blog... és una droga bastant chunga.... (ma mare ahir em cridava per la casa... "Alepsiiiii... deja ya el puto ordenador!!!!"). xDDD

Bon dia Farlopa i gràcies! Jajajajaj! I molts zumbidos molt grans també! xDDDD
Per cert, tot i entendre què vols dir... només recordar-te que jo sóc molt real, eh???? xDDDD
Molt bon cap de setmana a tu també i... aquest vespre jo... uh... roncaré per tu!!! (Sóc una iaiooooona.... xDDDD)

Anònim ha dit...

Bon dia!!!
Només felicitar-te per el blog i com has comentat, perque avui fa un any que vas començar a aquesta "droga" d'escriure les teves vivencies i pensaments i compartir-los amb nosaltres. Moltes Felicitats i Bon Cap de Setmana.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, perquè la cosa s'ho val!

(em permeto un consell: no passis mai a blocat, es penja molt més que blogger. A més, si alguna vegada decideixes calumniar/insultar/degradar públicament algú, estant a blogger se t'aplica la legislació americana, que et defensarà a tu, a l'autor i al seu anonimat per damunt de tot. No és cap tonteria, mai se sap com acabarem...)

Repeteixo: moltes i merescudes felicitats.

Alepsi ha dit...

Gràcies Arni!! A veure quan et podem felicitar a tu! xDDD

Gràcies Perdedor! Per la felicitació i pel consell. Tampoc tenia intenció de fer una nova mudança, la veritat... però m'ho havia arribat a plantejar. Doncs res em quedo a blogger i així puc posar a parir al Bush i a la mare que el va matricular. [Ve a ser això, no? xD]. Tot i que mira, ben pensat, em faria gràcia un toc d'atenció dels EEUU per una cosa d'aquestes... bàsicament, voldria dir que es preocupen en llegir un blog... en català! xDDDD

Anònim ha dit...

al final mi dirección sigue igual

Anònim ha dit...

Doncs jo no porto gaire temps per aquí, però felicitats igualmente, i gràcies per haverme entretingut en tantes hores aborrides al treball :P

Ara toca anar a pels dos anys!!!

Anònim ha dit...

~~~PeR MoLtS AnYs ~<@

Anònim ha dit...

Enhorabona alepsiiii!
[i al teu cervellet per les seves col·laboracions estel·lars XDDD]

Anònim ha dit...

ostres, doncs el meu blog ara no se quan el vaig començar... pero si, deuria ser ara fa un any, mes o menys, també. potser una miqueta més

en tot cas, Felicitaats!

maduixot ha dit...

Ah nena felicitats... ^^ ueueueeee

Anònim ha dit...

Estem dacord que és un vici que pot arribar a la necessitat en certs moments. De fet aquesta setmana ja he començat el curs i no he tingut massa temps per dedicar al bloc, així és que ahir em vaig passar fins a 2/4 de 4 de la matinada davant d'aquest trasto! i veig que la gent encara segueix adormida o massa enfeinada menys tu!! merci per entrar i contestar al meu bloc, jat mantindré informada!!!

Alepsi ha dit...

Teleko de res home. Un plaer entretenir-te! Jajajajaj! Espero que pels dos anys em puguis seguir felicitant! xDDD

Gràcies ONIX!!! ^^

Tens raó, musa, m'he oblidat felicitar al meu cervell... però he pensat que igual tanta felicitació a mi mateixa s'interpretava com... un acte de poca modèstia... xDDD

Marc mira quan vas fer la primera entrada i ho sabràs! Jajajaja!

Felicitats a tu també maduixeta!!!!!! xDDDDD

iruNa a mi em fa por començar el curs... ai, ai, ai... que hauré de deixar de banda el blog... una miqueta, ni que sigui... en fi... tot sigui per acabar aquest any!!! xDDD

Anònim ha dit...

Ei... no et preocupis pel bloc!! segur que trobaras algun foradet, sí que aniràs atavalada (no t'enganyaré, ja ho saps) però si més no pots fer com jo i aprofitar els dissabtes per posar-te al dia!!
per cert, quin dia comences el curs?

Alepsi ha dit...

Ostres, Iruna amb tots els blogs als que m'he viciat últimament... no em donaria temps a llegir-los, comentar-los i posar al dia el meu... no sé com ho faré... hauré de demanar hores extres a nostrusenyó.... xDDDDDD
Fins el 26 no començo... ja queda menys!! xD

Sidlia ha dit...

arribo doncs un any tard al teu blog...

però em posaré al dia.

Moltes felicitats!

Alepsi ha dit...

Gràcies i... Benvinguda, Sidlia! Espero que no se't faci gaire pesat, posar-te al dia! xDD

Anònim ha dit...

Uojó Felcitats a "A cops amb la vida" que és qui compleix l'any, i felicitats a la seva autora pel que ha aconseguit, que duri que duri.

Anònim ha dit...

Felicitats Alepsi!! Això s'haurà de celebrar, no? Vinga cava!!!

Alepsi ha dit...

Això dic jo, Laprí! Que duri i... que m'ajudeu a fer-ho durar!!! xDDD

No m'agrada el cava, Pd40, però una copeta de rioja, què et sembla?? A la nostra salut!!! xD

unanina ha dit...

Felicitats Alepsi! Fa poc que et llegeixo però ara no me'n perdo ni un!

maduixot ha dit...

ai alepsi!! com pot no agradar-te el cava??? vale, acabo d'arribar a casa, he anat a prendre algo i ara estic borratxilla... sisi, a base d'aigua de valència, que està feta amb cava i... aaah menjo uns macarrons i vaig a dormir

Alepsi ha dit...

Gràcies Unanina! Me n'alegro que ens haguem trobat! xD

Maduixeta saps de sobres que no li fagi fàstics a l'alcohol, quan toca... però també saps que el cava... buf... ecs!!! On es posi un bon "rioja" o un bon vi blanc (cal recordar el Blanc Pescador??? xDDD) que es tregui el cava! [i que consti que no té a veure amb la política, això, eeeeeeeeeh???] xDDDDD

bellosoli ha dit...

doncs moltes felicitats! tot i que jo fa relativament poc que llegeixo el teu blog a n'estic ben enganxat, així que espero que en compleixis molts més!

Anònim ha dit...

Alepsi Moltes felicitats! Ja he arribat un dia tard!
No t'he llegit gaire, però el que he llegit m'ha agradat molt.
Jo, també, prefereixo una copeta de rioja al cava.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats i que n'hi hagi per un altre any més ;-)

l'home de la musica ha dit...

Enhorabona Alepsi!!! Un any!!! ja ets gran eh???
Bueno espero estar llegin-te d'aqui a un altre any!!!

Anònim ha dit...

De fet tens raó, jo pq visito poquets blocs, però tu realment és una passada les persones que et deixen comentaris. Quina feinada mossa!!! però no et desanimis, que jo se que pots!!!
i acaba de disfrutar les vacancetes tu que pots!!!

Anònim ha dit...

doncs jo, com uns quants comments que he llegit per aquí dalt, et dic que , també fa poc que et llisg, però "m´he enganxat"! Sobretot per eixes converses cervell-alepsi, que són boníssimes! ( i la puta renfe! jejeje).
Espere continuar llegint-te durant moooooolt de temps més i... felicitaats pel teu primer anyet ;)

Alepsi ha dit...

Gràcies Bellosoli!!! Em sorpren que hi estiguis enganxat! Jajaajaj! Jo també espero complir-ne més... ja veurem!!!

Doncs res, Tirai, una copeta de rioja a la teva salut, també! (al final, amb la conya, en sortiré ben torta... sort que tots m'acompanyeu... xDDDD)

Gràcies Rock'n'roll!!! I tu que ho puguis veure!!! xDDD

Sí que sóc gran, sí, l'home de la musica... xDDD Però espero estar encara començant a crèixer... i no caure en la devallada de la demència... (tot i que molt sana mai no he estat... xDDDD)

Tot és qüestió de començar, iruNa. Jo al principi en llegia un parell o tres... i poc a poc... buf! No vegis la feina que tinc!!! Jajajajajaja!

Puta renfe, olenska, puta renfe... que ara ens ha deixat sense comunicació amb el païs valencià... total, per quatre gotes... xDDDDD
Jo també espero que em continuis llegint durant molt de temps!!! Em farà il·lusió explicar-te la meva primera hipoteca, la meva primera cana... xDDDDDD

Anònim ha dit...

Qui bloc s'empassa, any empeny!
Avui fa un any que em (ens) vas enviar un miss@tge anunciant-lo, animant-nos a llegir-lo i a deixar molts comentaris.
Ara els comentaris surten com bolets i fins i tot n'hi ha algun que signa amb el meu nom! :D Hostes vingueren, que Palaus ens tragueren.
Per molts anys i per molts posts!

Alepsi ha dit...

A tu, visitant1000, que m'has recolzat des del principi... que saps més coses de mi que... jo mateixa, gairebé... que m'has aconsellat quan ho he necessitat... que em vas cuidar quan jo encara tenia més pardals al cap que ara... gràcies! xDDD
A més, mira, faré la versió 3.0 del post i afegiré el mail que us vaig enviar! xDDDD

Anònim ha dit...

Doncs res, que felicitats (en versió 3.0, és clar...)

maduixot ha dit...

Alepsi això no té nom... xDDDD
però quants comments tens!!!!
maaaaaare meva

ah sí, crec saber qui va ser el visitant número 1000. :P

Anònim ha dit...

Ei, Alepsi, felicitats per l'anivesari! 1 any i 1 dia :) Sí arribo un dia tard però millor que felicitin tard a que no et felicitin, oi? :)
Ara toca un any més de A cops amb la vida, eh? ;)

Dessmond ha dit...

L'enhorabona. Complir un any en la selva blogger té molt de mèrit! Que ne vinguin molts més!

Anònim ha dit...

Ostres felicitats per aquest any de blog! jo el meu el vaig començar a gener ^^ encara queda temps jeje.

Doncs ànims i que n'hi hagi per molt temps! ;)

Alepsi ha dit...

Gràcies Perdedor!!!

Clar que ho saps, Maduixeta!!! Jajajaja!! [I ja envan 40, déu n'hi dó, sí... xDDD]

Gràcies Marcus!!! Ja deia jo que faltava algú per aquí!!! xDD

Gràcies, Dessmond! Espero que en vinguin uns quants més, sí... fins que me'n cansi!! xDD

Ànims, Garf4 que d'aquí al gener tampoc no queda pas tant!!! xDDD

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, Alepsi. Estic content d´haver arribat a parar al teu bloc. M´agrada llegir el teu bloc i els comentaris que fas a altres blocs. Espero llegir-te força temps més.

Alepsi ha dit...

I a mi m'agrada que hi hagis arribat, Sulpertu! xDDD
Ens llegirem durant temps, encara... jo crec! Jejejeje!

Anònim ha dit...

Tal dia farà un any però a veure si això s'ha estencat o que passa!!!!
ja,ajaa, Vinga esperem el nou post de guiris per Barcelona !!!j,aaj,aj,aj,a

Alepsi ha dit...

Collons, Farlopa, quines exigències!!! xDDDD
Tot just ara acabo d'acabar un nou post. En menys de 5 minuts el teniu penjat! xDDD

Anònim ha dit...

Encara que tard, moltes felicitats XDDD