2.9.06

Examen fet

Per fi sóc lliure. Bé, no del tot, clar. Potser ho hauria de canviar per dir que: ja sóc una mica més lliure. Sí, això s'adiu més.

Ahir va ser un dia horrorós. Em vaig llevar molt d'hora per anar a la universitat a estudiar i poder aprofitar bé les hores que em quedaven abans de l'examen dels collons. No feia ni dues hores que estudiava que la Sara em va enviar un missatge dient-me que venia a esmorzar amb mi. Això va ser el millor del matí. El retrobament amb la Sareta a la que feia gairebé un mes que no veia!!!

Total, que entre esmorzar i posar-nos al dia de tots els avenços o retrocessos respectius, vam estar més d'una hora al bar. Fantàstic, una hora de distensió, una hora menys d'estudi. Però vaja...

A l'hora de dinar va pujar la Maduixeta i la Sara de nou. Vaig dinar en un temps rècord, amb una ansietat que feia temps que no tenia. Si algú em va veure al bar, a banda d'elles dues, estaria avergonyida de mi mateixa. Crec que en 10 minuts em vaig fotre 3 canelons, 6 salsitxes (3 a gust i 3 per fer alguna cosa), patates fregides, i un flam. Quan vaig fer l'últim mos al flam, i vaig veure que elles encara anaven pel primer plat... vaig entendre que alguna cosa no funcionava bé.

I és que, jo que sóc una persona bastant tranquila, jo que no em poso nerviosa fàcilment... ahir estava histèrica. Putu examen. Llavors em vaig observar. L'esquena tensa (em feia molt de mal!), la cama dreta movent-se (sí, sí, aquell moviment de nerviosisme que no alleuja al que ho fa i histeritza al que té al costat... ens entenem, no?), els braços fets caldo d'haver-me estat automutilant de nou, les ungles cuuuurtes, i l'estòmac.... a banda de ple per l'atipada del dinar, tot regirat.
El cor m'anava massa de pressa, estava completament aïllada de la conversa ("Alepsi, estàs aquí?" "Sí, nenes, perdoneu"), estava mig marejada i tenia ganes de vomitar. Tot un quadre de nerviosisme absolut.

Però clar, com que la Alepsi no és una persona normal, en comptes de deixar fer al seu cos, no. De fet, la Alepsi, ja ho sabeu, té problemes amb el seu cervell. "Segur que suspens, tonta. Estàs tan nerviosa que et quedaràs en blanc". Bot al cor. "Hauries d'haver estudiat més, no et saps res, ja veuràs com repeteixes l'assignatura". Mal de panxa. Vale, collons, ja no hi ha res a fer!

La Maduixeta, la Sara i la Trastu (que acavaba d'arribar) intentaven distreure'm dels meus pensaments, tot i que no ho aconseguien del tot. M'anaven dient: "Alepsi, que t'ho saps, que has estudiat molt" i el meu cervell "segur que ho diuen per dir". Com puc tenir un cervell tan malparit??? Collons, és que em deixa per terra, el cabró!

Total, que a les 5 en punt estava jo asseguda a classe, devant del bolígraf blau, el puntafina blau, el llapis, la goma i els dos tippex (sí, què passa no puc tenir un bolígraf i un tippex només com les persones normals, no). Doncs això, esperant a que entrés el profe.

Cinc. Cinc profes van entrar. Carregats amb caixes amb els examens i els fulls de resposta. Crec que tots vam tenir la mateixa reacció. Mirar al nostre voltant i fer un recompte. No crec que fóssim més de 30 a la classe. I 5 profes!!!

La mare que els va parir a tots. Els meus nivells d'ansietat van arribar a punts extrems. La respiració començava a anar massa ràpid i si no em controlava, acabaria fent realitat una de les patologies que entraven a examen: la crisi d'ansietat. "Vale, Alepsi, tranquila, no passa res, és un examen, si suspens no s'acaba el món". Gràcies, cervell. De vegades és maco i tot (suposo que, en el fons, no em vol cap mal).

A mesura que anava contestant a les preguntes m'anava tranquilitzant, tot i que no vaig ser capaç de fer-ho del tot fins que vaig donar-li l'examen a un dels profes i vaig marxar de l'aula.
Llavors me'n vaig anar cap al cotxe (abans havent passat per l'aula d'informàtica xD) vaig entrar, vaig engegar-lo i, abans d'arrencar, vaig posar la música ben alta i em vaig relaxar en el seient. Ooooooooooooooh! Vaig suspirar 4 o 5 cops ben fondo, per treure tot el nervi de dins. Vaig pujar encara més la música i vaig arrencar el cotxe. Vaig conduir ben ràpid. Sí, per sobre dels 80km/h que em permet la meva "L"... però ahir havia caigut. I ahir necessitava conduir ràpid, desestressar-me i escoltar bona música.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Això no és escusa per conduir ràpid que després arriben multes i sant tornem-hi a maleir el dia que per ahir ja va ser prou dolent. Almenys ja tens un examen menys... :)

Alepsi ha dit...

No, no, Farlopa no et preocupis que multes no m'arribaran pas... comptant que només puc anar a 80... el màxim al que vaig arribar va ser a 110... i en una carretera per la que pots anar a 120... no serà a mi a qui posaran la multa, segur! xDDD
I no és que tingui un examen menys, és que JA NO TINC EXAMENS!!!! Viscaaaaaa!!! Divendres que ve seré lliure del tot!!! xDDDD

l'home de la musica ha dit...

Vaja, has pensat en canviar-te de cervell??? jo de tu li donava un ultimatum, "o deixes de putejar-me o em foto una lobotomia"!!!! almenys, espero que la musica fos relaxadeta, que encara posaries Nirvana, Green day o algo aixi. jejeje.

Una abraçada.

Lomemusic.

Alepsi ha dit...

Doncs sí... ja l'amenaço, ja, Músic però no hi ha manera... tot i que ja veus, de vegades em salva de suïcidis, per això li perdono la vida. xDDD
I no, no era música relaxada: Marea, Platero y tu, Fito... i més! xDDD

bellosoli ha dit...

Ei! doncs sembla que l'examen et va anar prou be! almenys així ho espero! Els nervis pre-examen són terribles. Hi ha dies que hom no es posa massa nerviós, però el dia que sí és terrible! Ala, que menjar tan ràpid... imaginat que t'arriba a sentar malament!!! controla que si no pots pringar molt!!!

Be, ara a desestresar-se! ja no tens més examens?

Alepsi ha dit...

Bellosoli ja veurem què tal l'examen... les notes surten avui. Però no les miraré fins demà. Així em fotré una bona festa aquesta nit! xDDD
I sí, lo de menjar tan ràpid no pot ser bo... de fet, gaire bé no em va caure, em van augmentar els nervis a l'estòmac... no sé si ens entenem... xDDDD

I no, ja no tinc més examens!!! Visca!!! La setmana que ve curru i després... 2 setmanes de vacances!!!

Anònim ha dit...

Umf, això de lliure del tot, és que ja és l'últim examen de la carrera?? Ja acabes??

Si no és així, encara estàs a temps de comprar-te un d'aquells ninotets antiestrés (jo tinc un en forma de ratolí de pc). Millor això que conduir "ràpid".

Alepsi ha dit...

Teleko encara em queda una mica per acabar la carrera... amb una mica de sort, només aquest any! xDDD
I potser sí que em compro un trasto d'aquests antiestrés... en venen amb la cara del meu profe? Això ho he de buscar...

Anònim ha dit...

Va Alepsi, que segur que l'hauràs brodat! A mi de vegades també em passen aquestes coses, però tot és qüestió de tenir el cervellet una mica a ratlla i penjar-li un "do not disturb" als morros fins al final de l'exam, de la conferència...

Molts ànims, i a gaudir de la desestressada!

Alepsi ha dit...

Musa al següent post ja pots veure que t'has ben equivocat. Com tothom. Com jo. En fi...

Anònim ha dit...

Tippex Caldera, Tippex Montilla.....¿Tippex Santano?

Alepsi ha dit...

Eing???