28.9.06

Jo vull ser...

Anava a escriure un post sobre la tornada a la rutina. El dimarts vaig començar classes i volia escriure sobre la vida universitària i tal. Tenia ja mig post fet quan, de sobte, a la mitja part dels Simpson (avui fan un capítol inèdit... per variar...), ha aparegut la Charlize Theron.

Suposo que només anomenar-la, us haurà vingut al cap la nova campanya de "El Corte Inglés" [poso l'enllaç per qui no conegui de l'existència d'aquests grans magatzems... xDDD]. I si no us ha vingut al cap, us podeu considerar afortunats.

Com a poc aficionada al cinema, aquesta dona no sé què ha fet de bo a la vida. De fet no sé ni si és actriu (però em sona que sí). La única cosa que sé és que ha protagonitzat dues grans campanyes publicitàries (una de productes pel cabell, i ara aquesta).

Total, que la cançoneta dels collons té tela (us la poso per a aquells afortunats que no hagueu patit l'anunci en qüestió):
"Yo quiero ser una chica de moda
vestir a la última y que te fijes en mi.
Estrenar trenchs, faldas y botas
vestir la moda es lo que me hace vivir.
No parar de viajar de París a NY
de un look a otro look
de [una marca que suposo cara, però que no pillo] a [una altra marca que tampoc pillo] *
bailando entre sedas satenenes y organdís....
Yo quiero ser una chica de moda"

Té teleta, la cançó. Quan la vaig sentir per primer cop ho vaig fer acompanyada de ma mare i ma germana. Les tres ens vam quedar mirant la televisió amb la boca oberta, intentant assimilar la horterada que acabàvem de presenciar [i permeteu-me que no sigui objectiva, però és que em fa tanta ràbia que no puc evitar blasfemar en la seva contra...].
Doncs les tres amb un pam de nas, plantades davant la tele. Em vaig girar cap a la meva mare, i li vaig dir: "¿Tu has oído eso?"
I ella: "Sí, hija, estos publicistas están peor" [aquesta és una expressió molt recurrent de ma mare "están peor"... jo sempre li pregunto "peor que quién?" però em mira i riu... és una expressió seva... vés xD].
Jo: "¡¡¡Pero qué rabia!!! "Vestir la moda es lo que me hace feliz" (això llegiu-ho entonant la cançó amb to de burla). "¿¿¿¿Se puede ser más puñeteramente superficial????"
Ma germana: "Vaya tela..."

A més, jo ja sabia, en el meu jo més profund, que allò no podia ser bo. Perquè la cançó és una merda... però s'enganxa de mala manera. I els que no em coneixeu gaire, no ho sabeu, però els que em pateixen o m'han patit a diari, temen el moment en què l'Alepsi sent una cançó que s'enganxa: "encara que sigui la primera vegada que l'escolti, encara que sigui la pitjor cançó del món, encara que a ella mateixa no li agradi, l'Alepsi la cantarà durant toooooot el dia" [Ara mateix, estic cantant-la... vull morir! :s].

Total, que semi-recuperada del shock emocional que havia suposat l'anunci dels collons, vaig quedar amb un parell d'amigues, amb les que no vaig poder-me estar de comentar-ho (perquè, bàsicament al bar que anem [que ja és com casa nostra] sempre tenen posada la tele, i clar, va sortir l'anunci dels pebrots...). Llavors una d'elles va dir:
"El Sabina deu estar pujant-se per les parets"
L'altra i jo la vam mirar sense entendre res. Al veure les nostres cares de peix bullit, la noia ens va explicar que aquesta cançó és del Sabina. Bé, la cançó no (al menys això espero), la melodia, diguéssim. Quina desgràcia de cançó, per favor!!!

La meva germana té la teoria que la Theron no sap que les seves imatges van acompanyades d'una cançó tan horrorosament superficial. No ho sé, ni li penso enviar un mail per preguntar-li-ho, simplement, m'és igual si ho sap o no. Però no sé perquè, crec que no li importaria gaire, ja en deu ser ella, de superficial, com tots els actors/actrius de Hollywood. [Ai, això em sona... em sembla que els actors després de demandar-me per aquesta afirmació rotunda... "sí, clar, maca, els actors de Hollywood no tenen res millor a fer que llegir el teu bloc" (vés per on, et trobava a faltar, cabronet meu)... doncs després de demandar-me, dic, em demanaran un lloc a l'AUCLE].

*Serà que no estic gaire posada en marques pijes... agraïré la vostra col·laboració per acabar d'omplir la cançó! xD

Dos blocs que parlen d'aquest anunci [que he trobat mentre intentava trobar la cançó ja escrita....]:
-Súper Manzana XXI... abriendo puertas... [fa una crítica subjectiva a l'anunci]
-La Naranja del Azahar [dona la seva visió... molt peculiar]

35 comentaris:

Anònim ha dit...

Alepsi, sento decepcionar-te, però ja que formo part d'aquell 2% de la població que pensa en destornilladors verds en lloc de fer-ho amb martells vermells, tampoc sé quin és l'anunci del Corte Inglés, perquè procuro mirar la tele el mínim possible. De totes maneres, em causa la mateixa repugnància, i el pitjor de tot és que hi ha gent que s'ho creu.

Anònim ha dit...

Hola Alepsi!
Estic totalment d'acord amb tu, la canço d'aquest anunci és realment horrorosa i ortera.
L'actriu que hi surt és bastant o molt coneguda, i desde el meu punt de vista bona actriu ha fet pelis com ara Monster, Italian Job... i algunes més.

Anònim ha dit...

Jo, tampoc, he vist l'anunci. O sí i no me'n recordo, cosa que deu voler dir que el meu inconscient és molt inteligent i ho elimina de la meva memòria. Sigui com sigui, la lletra de la cançó és horrorosa i m'ha vingut el cap la cançó aquella de la "chica yeye"

Alepsi ha dit...

Musa i Tirai... no m'ho puc creure! Quina gran sort teniu!! Porto tota la puta tarda cantant la cançó... (l'anunci no l'havieu vist, però heu clickat al link? Si no ho heu fet... no ho feu... o estareu, com jo condemnades a cantar la pskndpifn cançó per sempre més! xDDD)

Sort en tinc de tu, Arni!!! xDDD Ja començava a pensar que me l'havia inventat jo l'anunci! xD

Anònim ha dit...

yo quiero serrrrrrrrrr una chicaaaaa de modaaaaaaaaaaaaaa lallaaallalaalala et matareeeeeeeeeeeeee ara ja se ma pegao quan deixí de cantar torno

Anònim ha dit...

Els anuncis i les cançons gran tema per fer-ne posts, podriem obrir una llista d'anunci mes canço que et fan ràbia i segur que en treuriem milers de pàgines... Començo jo per la del Colacao desayuna y merienda colacao....
jaj,aj,aj,aj,a,,aj,a

Anònim ha dit...

Doncs no l'he vist l'anunci aquest! però ja me l'estic imaginat, si es que ja no saben que cantar.
A mi se'm va enganxar la cançoneta aquella que deia: me lo llevo me lo llevo (de expo electronica del corte inglés)mira que era difícil la lletra eehh. :p
Per cert, si se t'ha enganxat la cançó i et dura fins dissabte, ens la podries cantar tots quan estiguem allà al restaurant Tasca i vins, no?

Alepsi ha dit...

Onix! Com en això també ens assemblem... ens podem acomiadar l'una de l'altre... jo encara la canto! Quin suplici de cançó, per Déu! Jo també em mataré...

Ostres, Farlopa! Aquesta que dius del cola-cao encara és bona... la que era horrorosa era la de "fibra... cuánta fibra tiene el colacao fibra.... fibra... así me cuido con el colacao fibra..." pffffff... horrenda!

Alepsi ha dit...

Mira, Ipon, com el dissabte encara la tingui enganxada... igual m'hauré tirat d'un pont avall abans d'arribar al sopar! xDDDD
Pots mirar-te l'anunci al link que he posat... gaudeix-lo i apren-te la cançó. Dissabte fem un duo, vale? xDDD

Anònim ha dit...

Osti, i no l'has escoltat en català a tv3? Jo l'he escoltat i la volia gravar però no he trobat oportunitat.

Al ECI de Castellana de Madrid han posat un televisor a una de les entrades de la planta baixa que repetix cada estona l'anunci, una i una altra vegada, i perquè fa uns dies van treure un anunci de 6 plantes d'altitud i 50 metres d'horitzontal amb la cara de l'actriu aquesta.

Per cert, tranquila, jo porto amb la cançó al cap des de fa uns dies, no perquè m'agradi, sinó perquè tinc tant de contacte amb ECI que m'és inevitable.

Anònim ha dit...

pos... jo crec que no l´he vist!

Alepsi ha dit...

Hosti, David, allò sí que ha de ser mortal! Buffff... no podria treballar a l' "eci"... m'acabaria suicidant esnifant algun perfum o foradant-me els timpans amb un tacó d'alguna sabata... (déu meu, què bèstia sóc, quan vull... xDDD)

No m'ho puc creure, Olenska... però has clickat l'enllaç??? Has gaudit de la melodia??? xDDDD

Anònim ha dit...

hehehe, el Sabina haurà cobrat els seus drets d'autor religiosament i deu estar tant content :)

Anònim ha dit...

Ostres, la pava aquesta és el meu ídol. Fa magia.
Es capaç de sortir en 20 fotos, i si compares les fotos cap d'elles s'assembla a cap de les altres.

Anònim ha dit...

Ostres, es possible que no sapigues qui es la Charlize Theron!!! Pero si es una rossa mes bona, deu meu! Bonissima!
L'anunci aquest no se quin es ni vull saber-ho tampoc. I la canço em sembla horrible, no entenc com es que se't va enganxar. "Chica de moda", quina imbecilitat! :-(

Anònim ha dit...

Dades tecniques per la meva animeta bessona XDD
fotogràf : Moshe Brakha
normalment treballa amb equip de maquilladors particular , que son la flor i nata , aquesta noia dona be en pantalla Peró el merit es de tots els negres que treballen per ella ,bona actriu ? una bona actriu quedaria com un maniquí quan entra dins l'aparador Peró li donarem la culpa al càmera que com ningú els veu mai se les poden carregar amb lo que pesen les càmeres ja no els ve d'Aquí
ROBA:
ROBERTO VERINO, GEORGE RECH, PIERRE BALMAIN, GUY LAROCHE, NACHO RUIZ, MARIELLA BURANI, POLVERE, OLIVER STRELLI CAROLINA HERRERA
La canço la canta Esmeralda Grao
però no estic segura perqué a les que he preguntat una deia que Chenoa ,tampoc es massa important oi?
:)

Anònim ha dit...

He vist l'anunci, però no he sentit cap cançó (bé, no la recordo). A ella sí :)
Alepsi, sort que demà ja és divendres, et veig fatal de debó.

bellosoli ha dit...

mai no he suportat els anuncis del corte ingles...

Anònim ha dit...

Jajjaja ostres jo tinc la sort (suposo) de encara no sé com ni perquè no conec gent famosa ni actors/actrius, i tot i que em sonen la majoria de noms, la inmensa majoria no sé ni quina cara posar-los-hi.

Aquest anunci si que l'he sentit i el recordo més o menys xD va, amb força ho superarem tots i... merda... al recordar la canço s'ha enganxat al cap -_- aaaaagh

Anònim ha dit...

Jo vaig tenirla cançó alguna vegada (a mi el sabina, la veritat és que no) i, si no recorde malament, la lletra era de l'Aute. I no estava malament la lletra original.
Pel que fa a allò que dius dels anuncis, ostres: Hoy me siento Flex, el primo de zumosol o els de cotxes. El millor aquell de detergent en què una xicota ve del futur.
Jo faig una cosa (i us l'aconselle) no compre res que prèviament m'haja tracta com a idiota.

Anònim ha dit...

La veritat quan jo vaig veure el anunci, i quan el veig, em fa fàstic, pur fàstic.

La veritat que Charlize Theron, o almenys el que pensava d'ella, no es reflecteix aquí. Va guanyar un oscar amb Monster, va engreixar 20 kilus per representar una lesbiana assessina, i realment ho va fer genial.

Ara us toca a vosaltres noies no comprar res al corte ingles jeje

Anònim ha dit...

Jo l´he vist l´anunci i em sembla hortera. I sobre el que diu en Farlopa, per mi les pitjors cançons d´anuncis són les de Cacaolat...cacaolat fred i cacaolat calent !!! Uf ! Insufribles

Alepsi ha dit...

Ja m'ho imagino, fardatxo!!! Jejeje! Però una cosa no treu l'altre i jo que tenia al senyor Sabina com un home seriós... xDDDD

Oi que sí, teleko? Em pensava que jo era la única que ho havia notat!!! Quan he estat buscant fotos per posar-les als enllaços he dubtat en més d'una ocasió de si era ella o no la noia que apareixia a la fotografia!

És que, no m'agrada el cinema, AhSe. Sí, ja ho sé, sóc un bitxo raro... què hi farem!
I... és que a mi se m'enganxen totes les cançons... quant més cutres, més se m'enganxen! :s

Hòstia, Onix, ja se t'ha desenganxat la cançó??? Has tingut sort, jo encara avui la segueixo cantant... pfff...
Per cert! Aquest treball de recerca l'has fet només per mi??? Quina il·lusió! xDDDD

Estaré millor demà, Pd40, les cervesetes em curaran la meva bogeria... o no... xDDDD

Jo tampoc, Bellosoli, jo tampoc.... però és que aquest s'endú la palma, jo crec. Pfffff.....

Benvingut al club Garf4!!! xDDD
Amb lo que em costa a mi relacionar noms amb cares, prou en tinc amb la gent que m'envolta... només faltaria que m'hagués de recordar de famosos i famosets... xDDDD

Els anuncis de detergent, Efe, està clar que se'n porten la palma dels anuncis cutres (juntament amb els de compreses, que mereixerien tota una col·lecció de posts). Jo, com tu, intento no caure en la facilitat de comprar productes amb campanyes publicitàries fastigoses.... intento no fer-ho.... però és que les compreses del DIA... pffffffff... xDDDDD

Benvingut, Jordi. La veritat és que puc comptar amb els dits d'una mà (i me'n sobren 4) les vegades que m'he comprat algo al corte inglés. És una botiga a la que mai vaig... no m'agrada, no m'inspira confiança com per emprovar-me roba... res, res.

Alepsi ha dit...

Ara no sé quines són aquestes cançons, Sulpertu... ni idea! Ja ho buscaré pel youtube! xDDDD

Anònim ha dit...

Que cutre per Déu !!! XDDD

Marc Arza ha dit...

Hi ha una llarga tradició d'anuncis que ens prenen per subnormals disposats a comprar-ho tot.

Us recordeu d'aquell anunci de crèdits al consum que deia: Ho veus. Ho vols. Ho tens!?

Ens anem convertint en una societat de nens malcriats que demanen als pares i no accepten un no per resposta. Ja pagarem demà, oi?

Salut,
Marc Arza
www.catalunyafastforward.blogspot.com

Alepsi ha dit...

Espero que parlis de l'anunci i no del post, Doommaster... xDDDD

Benvingut Marc Arza! Sí que és cert que ens estem conduint a nosaltres mateixos a un consumisme excessiu i facilitzat per targes de crèdit. Una pena.

Anònim ha dit...

Ostres, el pitjor de tot és que la campanya de màrqueting ha estat un éxit, quanta gent n'està parlant?
Ja han aconseguit el que volien, som tots com xaiets encara que en volguem escapar.

Alepsi ha dit...

Doncs sí, Cokok... suposo que és el que deia una amiga meva l'altre dia: la publicitat ni és bona ni és dolenta, és publicitat. Però que consti que jo no aniré a comprar-me res al Corte Inglés! xD

Anònim ha dit...

si , si tan sols per tu Xamosa nina , com diu el cuplet XDD
q a mi em fan molta rabia els anuncis :)ªªªª Encara que em foten mes els de Freixenet q els de eci

Anònim ha dit...

El Corte Inglés és un lloc meravellós xD

Després d'aquest comentari corporatiu gratuït, dic que res avui he escoltat la cançó, de nou, com cada dia, i a més, després, la mateixa cançó de la niña pastori que posen sempre a les 14:22 al fil musical, a veure si canvien ja el fil musical.

Alepsi ha dit...

Jejejeej! Ets un encant, Onix!!! xDDDD
I tens raó, els de Freixenet són bastant.... horrends... i, a sobre te'ls venen com un enigma "el dia tal estrena de l'anunci!" ¬¬... vaia tela!

David, deixa aquesta feina ja! Acabaràs tarat!!! xDDDDD Quin bé de Déu de fil musical que teniu, mare meva!!! xDDD

Anònim ha dit...

Alepsi, una deia "maaaaans fredeeees, cacaolat caleeeeeent ". N´hi havia d´altres que ara no recordo, però eren horribles (més les cançons que els anuncis)

Anònim ha dit...

Mira, jo recordo l'anunci, però no la cançó. Fins i tot he seguit l'anunci al youtube per veure com era. Però el meu PC és savi, i es nega a treure l'audio... En fi, que m'he quedat amb les ganes.

Anònim ha dit...

corporacionormoestetica.weblog.com