18.9.06

Tensió Sexual

Ahir a la nit, tot just ficar-me al llit amb el meu pijama nou, súper maca jo... súper despentinada, també... i súper cansada de no haver fet res més que anar al matí al Parc Güell... ahir, dic, em va donar per pensar.

Jo quan penso, em faig por a mi mateixa. Perquè mai no sé cap a on acabarà degenerant el pensament. La gent que em coneix bé sap que el meu pensament acaba anant, gairebé sempre "por los mismos derroteros". És adir, que sóc monotemàtica també en les coses a pensar.

Doncs ahir, clar, em va donar per pensar en els homes. No en abstracte, sinó en els que m'envolten normalment.

Fa dies que me n'he adonat que no tinc gairebé amics homes. Resulta que a la facultat el 90% som dones; que a l'esplai on he estat fins ara, el 90% erem dones; que al grup de teatre on vaig, el 90% som dones; que les meves amigues (tret d'un parell d'elles, que, curiosament, tenen parella) tenen un 90% d'amigues dones.

Amb aquest panorama és normal que jo no tingui amics homes. No? Sí. D'acord.

Total, que pensant, pensant... vaig arribar a plantejar-me la GRAN PREGUNTA: "un home i una dona... poden ser amics i NOMÉS amics???"

La meva experiència diu que això és complicat.

Jo crec que entre un home i una dona només hi pot haver amistat quan hi ha una certa tensió sexual entre els dos. Seriosament, ho dic.
Els amics que vaig tenir en la meva pre-adolescència (partint de la base de que considero que estic en una post-adolescència primària, us podeu fer una idea de l'edat a la que em vull referir) eren molts. Anàvem a classe junts des de molt petitons i, ja se sap, quan ets petit tampoc no tens més camp de visió que la gent que coneixes de l'escola i l'institut.
  • El meu primer millor amic, ho va deixar de ser quan vam decidir "sortir junts". Tot va anar en devallada, fins que va morir. Ara només el saludo pel carrer. La tensió sexual entre nosaltres es va acabar.
  • Després va venir-ne un altre. Amb el que la tensió sexual va durar vora un any. Quan va acabar-se, va acabar-se la nostra amistat. Una pena. Era bon nano. Després de molts anys ara ens hem tornat a trobar, i som més o menys amics. Un amic d'aquells que no trucaràs per anar-te'n de copes, però que si mai estàs fatal, pots comptar amb ell perquè t'escolti (no més de 10 minuts, perquè la nòvia es posaria gelosa, clar....). Perquè? Perquè encara es nota certa tensió sexual pel que hi va haver.
  • Amb el meu següent millor amic, tot anava perfecte. Erem molt amics. Anàvem amb la mateixa colla, rèiem, sortíem tots junts, teníem les nostres conyes pròpies... hi havia molta tensió sexual entre nosaltres. Entre tontejos i vaivens... va passar el que havia de passar. Vam alliberar la nostra tensió sexual i... al dia següent tot va acabar. Sí, trist però cert. Ell va decidir que ja no hi havia res a dir. Molt bé. S'havia acabat la tensió sexual per part seva. Ara, també, només el saludo pel carrer (les poques vegades que el veig... perquè deu fer com.... uhm.... 1 any que no me'l trobo?).
  • Després va venir el meu xicot, l'oficial. Bé, òbviament hi havia tensió sexual. Fins que es va acabar, i vam matar la relació. Punt. Morta. Per suposat, aquell dia vam decidir que seriem amics... que ens trucariem.... Mentida! Res, acabada la tensió sexual, a la merda tota possibilitat de relació amb ell.
  • I aquí vindrien més exemples que no val la pena explicar....
I després de tota aquesta història on vull arribar? Doncs bé, volia il·lustrar la meva possible resposta a la súper-pregunta que he plantejat unes línies amunt. La veritat és que no ho tinc gaire clar.
Amb els amics que tinc ara... crec que amb tots hi ha aquella tensió sexual light... aquella que et permet fantasejar sabent que la cosa mai no passarà d'això... però no ho tinc clar.
El que sí sé, perquè m'ho ha dit la experiència, és que: quan per un home has perdut la teva capacitat de tensió sexual (ja sigui per que ja t'ha aconseguit, perquè t'ha conegut en persona [i resulta que pensava que eres la Claudia Schiffer i es troba amb l'Alepsi], perquè de sobte has fet alguna cosa que ell ha considerat poc digna [creieu-me, sé de què parlo]....), resulta que, per la majoria, has perdut tot atractiu com a amiga. (A no ser que siguis amiga de la seva xicota! Llavors pots ser molt amiga d'un home!)

La gràcia de la història, és que no sé si a mi em passa el mateix amb els nois. Crec que no. Però hi he de seguir pensant...

Què en penseu, de tot plegat??

70 comentaris:

l'home de la musica ha dit...

Jo penso que m'he liat amb el 80% de les amigues que he tingut. i si no et lies a lo millor esta enamorada de tu (o al inreves).

Diagnostic: UN HOME I UNA DONA GAIREBE MAI PODEN SER AMICS!!!

La meva parella, era amiga meva.;)

Alepsi ha dit...

Doncs això... jo igual homemusic...
Sí: 0
No: 1
NS/NC: 1
A veure què en surt, de tot això! xDD

Anònim ha dit...

Osti, quin tractat sobre la vida... Jo estic d'acord amb tu en gairebé tot, menys una cosa que m'ha fet descollonar (sóc de riure fàcil, ho admeto). Això: "(A no ser que siguis amiga de la seva xicota! Llavors pots ser molt amiga d'un home!)". No, no, llavors l'home farà veure que és amic teu. A més, la tensió sexual (que és gairebé obligatòria) és més complicada (o té més gràcia) si és amiga de la nòvia.

Jo sempre dic que les amigues, si ho són de debò, les trobo totes guapes. Deu ser això de la tensió sexual, però no sé si m'atreviré a dir-ho així davant d'elles...

Anònim ha dit...

Buffff... buffff.... som dilluns al mati i aquest post fa rumiar molt, però que molt !!!! Jo podria afirmar que si hi ha una bona amistat tot acaba arribant. Jo vaig estar tot un any seguit en plan amic i quant ella em va rebutjar vaig replentejar-me el tema. Ella al veure que em perdia automàticament va reapareixer... ara fa tres anys que estem casats. També vaig confondre amistat per amor i després de parlar-ho molt amb la persona es pot dir que avui en dia es una de les bones amigues que tinc. Total que amistat i amor no van renyits... però clar parlo de la meva experiència !!! No sé es molt però que molt complicat i potser en faré un post !!!!

Anònim ha dit...

Bon dia Alepsi!!!
En resposta a la teva pregunta, haig de dir, que és molt complicat que un home i una dona siguin amics com tu dius sense que hi hagi aquesta tensió sexual.
De totes maneres és possible ser amics un cop ha acabat aquesta tensió, però evidentment ja no és el mateix.
En definitiva, és complicat que hi hagi només amistat entre els dos sexes.

Alepsi ha dit...

Estic d'acord amb tu, Perdedor. Amigues meves ennoviades que entreu a llegir això, tapeu-vos els ulls, siusplau: té molta gràcia (però molta molta) que hi hagi tensió sexual entre la parella d'un amic i tu! [Suposo que és per allò de que és impossible i punible... però... té el seu què! (i qui em digui que mai no ho ha pensat... no me'l crec xDD)].
M'agrada la teva conclusió, per cert, dius que a totes les teves amigues les acabes trobant guapes. Visca!! Això vol dir que no cal ser guapa ni estar bona per ser la teva amiga! Mil punts per tu!!! xDDD

Això de confondre amistat amb amor, Farlopa m'ha passat tantes vegades que crec que m'he immunitzat. La veritat és que, les dones, moltes vegades funcionem així... fins que no ens adonem que estem perdent a algú no reaccionem... i llavors, de vegades és massa tard... :s

Evidentment no és el mateix, Arni. Quan s'acaba la tensió sexual hi ha aquell periòde d'impass que et fa seguir veient/trucant a la persona durant un parell de mesos, potser... fins que la cosa es refreda del tot i... tot se'n va a la merda.

De moment només comentaris masculins i... la cosa no pinta bé... no, no...
Sí: 0
No: 4
NS/NC: 1

Anònim ha dit...

Ostres Alepsi, puc ser radical?
Crec que estàs completament equivocada. Parle per mi és clar. Però jo només (NOMÉS) tinc amigues dones. No tinc amics homes. I no hi ha tensió sexual que valga. Et pose un exemple. A la meues amigues S o E o P les conec fa 15 anys i no sé si mai va arribar a haver-hi tensió sexual. Però ara no n'hi ha, t'ho puc assegurar. Potser ajuda que jo provoque poca tensió sexual. ;-)
Un dia parlava amb una nòvia d'aquest tema i em va preguntar com era el cul d'una d'elles. I no li vaig saber contestar.
Ja veus. Espere que no m'ho tingues en compte.

Alepsi ha dit...

Què fantàstic, Efe!!! Estàs segur, però que per part d'elles no existeix cap mena de tensió sexual??? Pregunto, eh? xDD
Això de que "tu no provoques tensió sexual"... mira, me'n ric jo, d'això! Tots els homes en provoqueu! TOTS!! No a les mateixes dones tots, però tots en provoqueu a alguna, n'estic convençuda (igual que totes les dones provoquem a algun home... [espero... xDDD])

L'efe fa trontollar el marcador (tot i que segueixen havent només opinions masculines [a banda de la meva]):
Sí: 1
No: 4
NS/NC: 1

EQMEVD ha dit...

Jo tinc un parell d'amocs homes. Guapos, simpàtics i encantadors...però encara que soni estrany no hi ha tensió sexual.
Un és com un germà. L'altre és com un fillet, i el rotllo incestuós déu ser que no em va.
Els nòvios de les amigues no són amics, però tampoc els veig com a homes o sigui que tensión zero patatero...
no sé si ajuda en gaire

Anònim ha dit...

MMMmmm Doncs no crec que sigui necessari...

Tinc amigues amb les quals si que hi ha hagut tensió sexual i tinc altres amigues amb les quals no hi ha i francament, no crec que hi hagi mai.

Una abraçada!

Adagio ha dit...

que t'hauries d presentar en miss universo! xDDD

mi jo tinc una gran amiga! aquesta no tinc cap tensió sexual.. fins i tot crec k és ma germana xDDD
Després tinc una altre gran amiga.. que estic boig i vaig darrera ella...

CUCALELLA ha dit...

Jeje...ben interessant el teu post, a mi sempre m'ha passat tot el contrari, sempre he tingut el doble d'amics que d'amigues, m'he sentit més agust en nois que en noies, potser perque veía en ells més comprensió. Elles criticaven normalment a tothom i ells parlaven del sentit de la vida...m'interessaba més el segon tema ;-D. Respecte a lo de la tensió sexual crec que no sempre és produeix, jo segueixo tenint molts amics i no la veig pas.

Alepsi ha dit...

Benvinguda elquemaietvaigdir !!
Jo també tenia amics d'aquests que eren com germans... però quan era més jove... ara ja no... I tant que ajuda, decantem el marcador cap a el sí!

Així, doommaster, això és un sí. Oi? Sí que hi pot haver amistat sense tensió sexual. Quina sort tenen les vostres amigues, cony!


Veus, Adagio??? No es poden tenir amigues... aaaaaai, senyor!!! xDDD

A mi també em passa, CUCALELLA, em sento més a gust entre nois que entre noies... sempre puc ser més jo. Jejeje! El que passa és que, per circumstàncies diverses m'he vist abocada a tenir molt pocs homes al voltant...

Així la cosa queda:
Sí: 4
No: 5
NS/NC: 1

maduixot ha dit...

els meus amics solen ser "amics del grup" i les amigues, "amigues meves"...

estic 80% d'acord amb la teva teoria.

Anònim ha dit...

ei Alepsi, em sembla que jo responc que sí, que hi pot haver amistat, i encara et diria més hi pot haver amistat sense tensió sexual (ara potser m'he tirat de la moto!) però jo tinc amics mascles amb els que mai m'ha passat pel cap tenir-hi res sexual, n'hi ha que sí (tot s'ha de dir...)

Alepsi ha dit...

Maduixeta... tenim la gran desgràcia de no estudiar una enginyeria... xDDDDD

La qüestió no és si a tu et provoquen tensió sexual, bluf... , és si tu els hi provoques a ells... t'ho has plantejat mai? (sí, sí, sí, sóc dolenta... xDDD)

Anònim ha dit...

buenuuuuu! llavors segur que tens raó, jejej, potser és per això que volen ser amics meus! Això és una bona dosi d'autoestima!

Alepsi ha dit...

Jajajajaja! I tant que sí, bluf!!! Jajajajaja!

Alepsi ha dit...

Ara pensava... a qui no li ha passat mai de tenir un molt bon amic o amiga i quan un dels dos ha trobat parella, la relació se n'ha anat a la merda (o ja no és el que era)???

Anònim ha dit...

Oti que difícil , a sobre tenim telepatia , sempre dono voltes al mateix tema, Malgrat que jo sempre he tingut mes amics que amigues, els homes son mes senzills et diuen les coses tal com raja ,i per això crec que es millor tenir amics ,
Amb un dels que ara es un dels meus millors amics , suposo que si ,que va començar amb una tensió sexual tant densa que no es podia foradar ni amb un Black Decker percutor,lo bo es que mai l’hem alliberat , possiblement perquè com som raros ,trobar una amistat com la que tenim es molt difícil i crec que hem fet el pacte de silenci , d’allò de per un mal polvo perdrem tot això? Au vaaaaaaa .
Amb els anys la tensió es passa , queda l’amistat que es va elevant a grau de complicitat ,que es l’estadi mes bonic de l’amistat . be es un altre opció ....

Alepsi ha dit...

No us podeu arribar a imaginar l'enveja que em feu les que dieu que teniu molts amics homes. I jo a les meves amigues me les estimo moltíssim, que una cosa no treu l'altra... però és cert que els homes són menys recargolats (i vinga a tirar-nos pedres a la teulada... xDD) i és més senzill parlar amb ells...
Ai, no sé, suposo que amb alguns amics ja deu passar això del pacte de silenci... no ho tinc clar, tampoc... xDDD

Anònim ha dit...

A mi també m'agradaria tenir més amigues que amics, però no és aixi :´-( SNIF SNIF

XDDD

També m'agradaria saber a qui provoco jo tensió sexual... :P

Alepsi ha dit...

Si és que el món està mal repartit Doommaster!!! Jajajajaja!
Això de saber a qui li provoques tensió sexual... buf... complicat, eh? T'atreviries a preguntar-li a una bona amiga? (I en cas que ella contestés... creuries en la seva resposta??? xDDDD)

Anònim ha dit...

Ostres Alepsi, has encetat un tema complicadillo eh?!?!? per la meva banda, l'experiència em porta a pensar que no, que no hi pot haver NOMÉS amistat entre un noi i una noia (a no ser que el tio sigui homosexual...)i això és una merda pq sempre acaba passant el que tu expliques, que per culpa de la tensió sexual dels collons s'acaba trencant una possible amistat que s'havia iniciat! tot plegat, una merdeta. però no facis gaire cas de la meva opinió ara mateix pq estic en una fase que molts "amics" em desperten tensions sexuals!!!! joooor ;)

Alepsi ha dit...

Doncs gaudeix de les tensions, Iruna!!! Jajajaja! Però no deixis que, si mai deixen de tenir tensió sexual per a tu, l'amistat se'n vagi a la merda! (que és el que reivindico jo!!!! xDDD)

Anònim ha dit...

Doncs jo tinc poques amigues... bé, de fet ara pràcticament es pot dir que no en tinc d'amigues. Però en èpoques que he tingut, a veure que recordi... (recordant, un moment sisplau) doncs un cop consultades les bases de dades puc corroborar que no he tingut mai tensió sexual, almenys per la meva banda, desconec l'altra part, és clar. Només he tingut d'aquelles noies per les que m'he penjat una mica, però de la resta mai.


Bé, contaré un petit secret, ara tinc a la meva dreta una companya que ha vingut només per a l'estiu, que marxa d'aquí dues setmanes, i bé, potser una mica... una micona potser sí que hi ha tensió sexual, almenys per la meva banda, desconec per part d'ella, però no és res ehh, la tensió sexual que hi ha és pràcticament despreciable de lo petita que és...

Alepsi ha dit...

La tensió sexual MAI no és despreciable... per petita que sigui, Laprí... aprofita aquesta tensió que, al cap i a la fi, és la que ens fa sentir vius!!! xD

Anònim ha dit...

Vinga va, Laprí, convidala a pendre alguna cosa XD !!

Alepsi:
Ai, no se si li preguntaria i menys si em fiaria XD

Per a les petites tensions sexuals (o per fer esclatar les grans) i ha uns miracles anomenats Penedès, cava català o lambrusco. La cosa augmenta esponencialment amb cada copeta ingerida :P i la tensió es va tornant cada vegada més...més tensa XD

Alepsi ha dit...

Uhm... Doommaster... quanta raó tens! Jajajajaja! Un bon lambrusco/rioja i... totes les distàncies semblen quilòmetres... i t'has d'apropar més i més i.... buf... algú vol compartir un lambrusco/rioja amb mi?????? xDDDDD

Anònim ha dit...

Jo comparteixo si vols... però abans compartiria unes pipes de girasol recobertes de xocolata que m'acabo de comprar a el corte inglés a el sureste asiático per 0,30, uhmmm, q riques estan, i a sobre xocolata de colorines, semblen lacasitos

Alepsi ha dit...

Guau David!!! Jajajaja! Recorda-m'ho el dia de la quedada i en compartim una (però jo recomanaria compartir-la amb tothom... que encara ens guanyarem la fama de borratxos i no ho volem, això! xDDD)!!!
Ostres, pipes de xocolata de coloraines!!! Què fort!!! jajajaja!

Anònim ha dit...

Jo dic que SI que pot haver amistat sense tensió sexual (ho dic per experiència).

Jo fa uns anys, tenia una amiga amb la que em portava super bé i no hi havia cap tensió sexual. Teniem total confiança, suposo que també compta el fet que ambdós sabiem que ni a mi m'interessava ella (sexualment parlant) ni a ella li interessava jo.

Ara tinc unes quantes amigues, tot i que no hi tinc tanta confiança com amb aquella, i amb cap d'aquestes amigues hi ha tensió sexual (clar, que ajuda que tant jo com elles tenim les nostres propies parelles).

Anònim ha dit...

Uix, a la última frase hi ha un error, he posat que amb les amigues d'ara hi ha tensió sexual i volia posar NO hi ha tensió sexual (jurl, sort que no entra ma novia per aquí, que encara la liarem xDDD)

Alepsi ha dit...

Ho veus, Teleko??? Jajajaja! Si no tinguéssiu parella... otro gallo cantaria! Vosaltres entreu en la classificació com a "amics de la parella" o "amic amb parella".

Anònim ha dit...

Jo també tinc parella, però parlar d'aquests temes i fer conya m'agrada molt :-)

Alepsi ha dit...

Jo quan tenia parella també ho feia Doommaster. Jo estava bé amb ell, però amb aquestes conyes, la vida sembla que sigui menys avorrida!! xDDDD

Anònim ha dit...

I més quant s'ho pots ensenyar sense cap problema :-)

Quina poca feina que tinc XDD es nota, eh?

Modificare una mica la teva pregunta:

Per a quant una quedada blocaire per compartir uns riojas/lambruscos/penedesos?

Anònim ha dit...

la veritat es que jo tinc practicament igual d'amics que d'amigues,pq per a mi es molt important l'amistat i sempre que la gent te un problema sigui noi o noia l'escolto i l'intente ajudar i passar de una noia que he estat amb ella i ja no estic , jo no podria, a mi em costa molt enfadarme i passar de una persona que ja he conegut i tinc confiança...

Alepsi ha dit...

Doommaster per quan tu vulguis!!! Jajajaja! Posa data i jo m'hi adhereixo! xDDD

Benvingut Eldamar!!! Entenc el què vols dir. Jo tampoc m'emprenyo per aquestes coses. Simplement, és que de vegades passa que, de sobte, s'acaba la tensió sexual... i tot fa baixada...

Anònim ha dit...

Hòstia, el post d'avui té format Sarah Jessica Parker! Anècdota personal + reflexió + qüestió a debat. :D
Jo crec que sí que poden ser amics i la tensió sexual no trobo que sigui indispensable; tot i que, si n'hi hagués, no veig que sigui incompatible el sexe amb l'amistat.
Amb tot, trobo a faltar (en la teva reflexió i els comentaris que ha generat) un esment a la pressió que fan les amigues a l'amiga de l'amic.
Apa, fins demà! ;)

Alepsi ha dit...

UHm... interessant això... i raro que no hagi sortit abans, 1000... tens raó amb que no és incompatible una cosa amb l'altra, però... vols dir que l'amistat no en quedaria ressentida, després del sexe? O s'enfortiria???
La pressió... en fi... passaparaula. xDDD

Anònim ha dit...

Sisi, com diuen molts estic d'acord en que és molt diferent tenir amistats del sexe contrari estant o no amb parella, estant amb parella sempre parlava amb moltes noies sense cap tipus de pensaments més enllà que l'amistat amb una gran sinceritat.

Sense parella diria que el fet de no saber fins on es pot arribar amb la confiança sense que passi a ser mes, fa que les coses es dificultin bastant...

Anònim ha dit...

El problema de tot plegat és que els humans som gilipolles i no ens entra en el cap que per molta relació que poguem haver tingut amb l'altra persona l'amistat no es té ni perquè resentir una mica, però no, sempre és més fàcil deixar de veure l'altra persona o deixar de parlar amb ella que enfrontar-nos de front, i poder tornar a tenir una relació com la que es tenia abans.

M'ha sortit la vena crítica... deuen ser les pipes de xocolata xDD

Alepsi ha dit...

Ja podria ser això, Garf4. Que quan dues persones que s'atrauen físicament estan sense parella no saben fins a quin punt arribarà la confiança l'un en l'altre... però llavors... només hi ha dues sortides... llençar-te a la piscina i si va bé, fantàstic i si no... qui sap? O bé estar molt de temps amb la tonteria de si sí o si no... i arriscar-te a que es presenti algú amb més empenta i se te l'emporti. (ooooooooooh! Que positiva que sóc!)

Tens raó, David! Som gilipolles. Tant de bo el meu ex pensés igual que tu, i se n'adonés que ha pres la opció més covard. Girar la cara i fer veure que mai va passar res. [En fi... això havia d'acabar sortint, ja ho sabia jo...]

Anònim ha dit...

alepsi: potser veiem les coses de forma diferent perquè la distància generacional és gran, però no estic en absolut d'acord. Mantinc l'amistat amb diversos homes de qui abans he estat nòvia (amb la tensió sexual que això comporta). Una altra cosa és que la relació no sigui gens profunda i satisfeta aquesta tensió sexual (com un trofeu), la relació mori perquè no hi havia cap altra aspiració.

Curiosament, jo tinc més amics que amigues. Les amigues, un cop que es casen, tenen fills, acostumen si no a desaparèixer a distanciar-se. En canvi, d'amics solters o separats (fins i tot de casats i amb qui mai no hi ha hagut cap tensió sexual) en tinc uns quants i no desapareixen. Al contrari, més aviat es presenten a casa en el moment més inoportú :P

Anònim ha dit...

La veritat Alepsi, amb la mà al cor, a mi em faria fàstic semblar-me al teu ex... no m'imagino a mi sent així, de fet jo no vull ser així i espero no ser-lo mai, perquè em faria fàstic a mi mateix

Anònim ha dit...

David: pipes de xocolata? Quina cotxinada, et cauran les dents!!! :-P

Anònim ha dit...

Doncs estan molt bones nur les pipes, les recomano a tothom

Anònim ha dit...

Bueno Alepsi, ara tinc parella, però quan no tenia també tenia amigues sense tensió sexual (no dic que no en tingués amb tensió sexual, però no totes eran així).
Només he parlat abans d'un cas particular, perquè amb aquella hi havia una confiança impressionant. L'amistad era molt gran.

Anònim ha dit...

NENA, NENA, NENA!!Feliç aniversari blocaire. Cony! ton pare virtual, sempre arriba tard a les teves felicitacions.

Anònim ha dit...

Tots els meus bons amics son homes. I sense tensions sexuals!

Anònim ha dit...

Osti, Alepsi, déu n´hi do amb el tema. Jo tinc força amigues, són noies que aprecio molt, però per les que no sento cap atracció, i això crec que fa més fàcil mantenir una relació únicament d´amistat. Quan ha passat alguna cosa, generalment no es pot tornar enrera i ser tan amics com abans

Anònim ha dit...

Buf, això d'arribar tard i haver-se de llegir tants comentaris...
A mi apunta'm al sí, tinc amigues que són sols amigues. I fem bromes de caràcter sexual, però no porta més enllà de riure una estona. Llegint el post m'has semblat 'Alepsi mantis religiosa',noi que s'acosta noi que devores ;D Bon profit!!

Anònim ha dit...

Osti alepsi, quin temilla has anat a encetar... M'has fet pensar una mica en aquells homes que podria considerar amics meus i bé, n'hi ha un que diguem que ara hi ha una tensió sexual creixent, juas... I bé, un altre ho va manifestar obertament però jo crec que no es perdrà res, és massa bona persona com per a deixar-lo perdre... I n'hi ha dos... Però bé, no et fiis massa de mi, jo en aquestes coses sóc un pèl estranya i no dec servir com a mostra per l'estudi XDDDD

Anònim ha dit...

El unic amic que considero de debò, era un noi i mai va passar res entre nosaltres, va haveri un moment en que vaig pensar que l'estimava com algo més, però pensant vaig adonar-me que simplement volia "amor" i que el pretenia trobar en el primer noi que tenia més contacte.
Així que no vaig fer res.

Però ara ja no parlem gaire, ja que ell esta a USA i algún mail quan es pot conectar cau, però res més...
En fi.

Alepsi ha dit...

Estic atordida pel ressó que està tenint el tema... caram, tu! Quin debat!! xDD
A veure, intento contestar-vos a tots, per no perdre el costum (xD)

Potser sí, nur, que amb el temps ho veuré diferent. Anem a veure, jo tinc amics homes amb els que no hi ha tensió sexual... però jo ho deia més... per l'altra banda... digueu-me rancuniosa... El que més greu em sap és haver perdut l'amistat de persones que han trobat la seva tensió sexual i que, de sobte, s'han oblidat de mi.

David tampoc et passis. A mi ja m'agradaria que les coses haguéssin pres un altre caire... però ell està enamorat de nou i... com que ha trobat una tensió sexual amb la que substituïr-me... bé, suposo que algun dia se n'adonarà i potser voldrà recuperar-me com a amiga. I jo estaré encantada de tenir una relació exempta de tensió sexual amb ell.

Ja ho havia entés, teleko!!! Jejejeje! Està clar, que com en tot, no es pot generalitzar... jo només llançava la pregunta... i si te n'adones, ni jo mateixa la sé contestar...

Gràcies, Papa!!! Veig que no et posiciones en el debat... jajajajaja! Ja ens diràs la teva! Tot bé pel casament???

Benvinguda, AhSe. Me n'alegro que tinguis tants amics homes... és una gran sort. Amb ells no hauràs de patir certes coses que són inevitables amb les dones... jejejeje!

Aquest és el problema, Sulpertu, que quan ha passat alguna cosa, no es pot tornar enrere... què hi farem....

Rebràs, PropDe40!!! xDDD Com et passes no??? Jo no sóc un bitxo devora-hombres!!!! xDDDD
No, no, no, en sèrio, no era això el que volia dir... ai, no volia donar aquesta imatge... oi que ningú més s'ho pensa, això???? xDDDD

Doncs sí, musa, sembla que l'he encertat, amb el tema! Jajajaja! Sembla que els homes que t'envolten valen la pena, està clar! Sé que tu no els deixaràs perdre (com jo no hagués deixat perdre els que m'envoltaven) però... t'has plantejat què passarà si mai ells troben la seva "tensió sexual" fora de tu???

Benvinguda, Helen!!! A mi m'ha passat mil cops, això. Enlluernar-me per un bon amic... i sovint adonar-me'n del mateix. Però de vegades, les coses no són tan senzilles... i el cor et demana que li donis una oportunitat... i el cor no entén de raons...

bellosoli ha dit...

es dona molt sovint que entre un noi i una noia, per amics que siguin, hi hagi una certa 'tensió sexual'. De fet, tinc un amic que diu que si un noi i una noia queden per prendre un cafè és que un dels dos es vol tirar l'altre.

Jo no crec q calgui ser tan radical. És possible que tard o d'hora hi hagi una certa atracció, però també crec que una amistat es pot tenir sense que passi res o, fins i tot, havent passat alguna cosa. Tot depen més de la persona que no pas el gènere. Perquè d'exemples de noies que un cop han conseguit un noi o que un cop se n'han cansat del xicot l'han deixat de banda i no n'han volgut saber res més.

A mi em passa com a tu, el 90% dels meus amics són tios, el 90% de la carrera eren tios, el 100% de la feiina son tios... a veure si ens haurem de presentar els amics!

Sigui com sigui, vull creure que un home i una dona poden ser amics sense que hi hagi res més, i que un home i una dona poden ser amics tot i haver-se'n anat junts al llit.

Alepsi ha dit...

Doncs res, bellosoli, un dia fem una trobada dels teus amics i les meves amigues, i així ampliem horitzons!!! xDDD

Anònim ha dit...

jo també m´apunte a la quedada "amics bellosoli"!!! quin xollooo! jajajaja.
Jo crec que si que hi ha tensió sexual en certa manera... sempre hi ha algú que s´acaba penjant de l´altre o es lien... vaja, que és molt dificil això de deixar "lo altre" a banda. Algú si que hi haurà per ahí que ho haurà aconseguit, de fet jo sols conec a una amiga que té mooolts amics i novio... però sols ella!

Anònim ha dit...

Jo tinc unes 'pruebas del algodón' que no fallen mai per saber si entre amics- A i B- hi ha tensió sexual. La primera és si A li diu a B 'amb tu es pot parlar' (una variant també pot ser 'fas cara de bona persona'). La segona és si A comença a explicar-li a B lo malament que ho passa a la feina. En aquests dos casos, A no sent tensió sexual per B.

Si B pensa que A creu de veritat que amb ell es pot parlar després d'un hipotètic encontre sexual i si B escolta impàvidament amb un somriure de consol totes les penes laborals d'A i vol tornar a quedar amb A, tot sabent que es repetirà la història, és que B sent tensió sexual per A.

Alepsi ha dit...

Olenska estic d'acord amb tu, és molt difícil deixar de banda "lo altre"... en fi... xDD [Bellosoli, pren-ne nota! xD]

M'agrada la "prueba del algodón" usuario anónimo... o la firmes o la patento jo! xDDDD

Anònim ha dit...

La prova del algodón és tota teva, alepsi

Alepsi ha dit...

Vaja... veig que no t'interessa la fama.... xDDD
Bé, gràcies igualment, per la teva aportació... crec que la posaré en pràctica... xD

Anònim ha dit...

vaig tard, ja ho sé ... però no vull quedar-me amb les ganes de dir la meva: amistat home/dona, impossible!

Per cert, felicitats (encara que ja ho havia fet a travès de la cambra fosca)

Anònim ha dit...

Doncs jo en tinc molt pocs d'amics (i amigues) de veritat. Com més gran em faig, més veig que el que considerava amics no passen gaire més de coneguts.

Respecte la pregunta, crec que hi pot haver amistat home-dona si aquesta relació s'ha cultivat i ha madurat, després d'un inici amb tensió sexual. És a dir, sempre cal passar per la tensió sexual. Sinó, no hi ha interès. I al cap de temps, si s'ha treballat l'amistat, aquesta tensió es pot sublimar.

M'explico?

Alepsi ha dit...

Per fi una persona amb les idees clares, Williams!!! xDDDD Tant hi fa que vinguis tard, ja veus que el post continua actiu! xDDD

T'expliques, Xavier, t'expliques. Perfectament, a més. I crec que tens raó. Primer tensió sexual per mantenir l'interés i després deixar-la de banda per cultivar amistat... m'agrada, m'agrada..

unanina ha dit...

Buf quina pregunta! És d'aquelles coses que voldries pensar que sí que és possible que un home i una dona siguin amics (però vull dir AMICS de veritat) i a la pràctica te n'adones que no és tan fàcil, que els casos són tirant a pocs i que al cap i a la fi, la tensió sexual que hi pot haver al principi, és una bona excusa per seguir coneixent a la persona que més endavant es pot convertir en el teu millor amic.

Alepsi ha dit...

Sí, Unanina la veritat és que la prgunteta ha tingut ressó... mare meva quin debat! xD
Suposo que és el que dieu tu i el Xavier... que cal que hi hagi un mínim de tensió sexual per després continuar amb l'amistat...

Anònim ha dit...

La meva húmil opinió es que molts nois hem tingut millors amigues que estem totalment enamorats i les noies ens segueixen tractant com a millors amics que som. Res mes.

Per tant, la frase Jo crec que entre un home i una dona només hi pot haver amistat quan hi ha una certa tensió sexual entre els dos. Crec que es pot aplicar als nois a les noies no.

Alepsi ha dit...

O sigui, Jordi que els nois no poden tenir amigues sense que hi hagi tensió sexual, i les noies sí podem tenir amics sense ella?
Home... ta bé... xDDD