20.3.06

Hola Món!

[16 Sep 2005 11:27 am]


Tal i com va dir algú… havia de passar. Per fi tinc el meu blog! De moment està en construcció… s’ha de decorar una miqueta al meu gust i tal… com si fos una casa nova ja que, de fet, m’hi penso tirar estona per aquí dins. Al menys cal posar-hi coloraines, però no sé si es podrà fer, s’haurà de consultar a l’enginyer informàtic que està rere aquesta pàgina.

En fi, que per fi podré donar “rienda suelta” a la meva necessitat escriptora sense haver d’enviar e-mails quilomètrics a la gent. És possible que se us en foti el que em passi, normal, pot ser avorrit llegir-ho tot. Però ja sabeu, si voleu aqui estic, podeu fer-me preguntes de temes diversos, o suggerències, o… el que se us acudeixi, m’és igual: aquesta pàgina és tan vostre com meva.

Au, ja està dit: “QUEDA INAUGURAT EL MEU BLOG

1 comentari:

Alepsi ha dit...

Òscar Says:

Benvinguda!

Espero poder llegir aquí tots els teus secrets per així publicar-los i fer-me d’or, o bé fer-te xantatge i fer-me d’or, o bé fer-ne camisetes i vendre-les i fer-me d’or.

Un cop estigui fet tot d’or no tinc molt clar el que faré, però ja hi vaig pensant :)

Apa, petonets!! ;*

[setembre 16th, 2005 at 15:27]