19.9.06

Canvis

Si mai torno enrere, aviseu-me

No voldré veure de nou, les pedres al camí

Un altre cop ensopegaré

I un altre cop no sabré com aixecar-me.

Si mai torno a somniar desperta, digueu-m’ho

Seré incapaç de fer vista enrere

Tornaré a cometre els mateixos errors

I un altre cop estareu amb mi.

Si mai torno a estar lluny, crideu-me fort

Potser no us sento a la primera

Però intenteu-ho una segona

A la tercera segur que us hauré trobat de nou.


[A vosaltres, petites energúmenes... que ho sou tot per mi... i que em feu reflexionar... i que sort en tinc de tenir-vos... (sí, ja sé que no és el que volíeu, però això m'ho devia a mi i a vosaltres... a la propera tindreu el que demanaveu!)]

[Companys blocaires, he esborrat l'anterior post, no m'agradava. No faré comentaris. Ho sento per tots els comentaris que m'heu deixat, els tinc guardats. xD]