14.9.06

Enlluernada

[La tercera (i última) del dia... i dedicada a l'efe (que lo prometido es deuda)]

Avui m'he enamorat. Sí.

Bé, anem a veure... diguéssim que... m'he enlluernat (m'encanta ser sensacionalista).

He pujat al metro, a Sants Estació, L5 en direcció a casa meva. Hi havia moltíssima gent (al meu mantra de "puta renfe" se li ha sumat el de "putu metro") ja que anava leeeeeeeeeent.... Total, que he pujat en un vagó on ens apinyavem més de 300 persones segons fonts oficials (i 2 segons la policia...).

Darrera meu, per suposat, ha entrat la típica senyora que necessita estar còmode. És a dir, aquella senyora que, amb el bolso com a única arma de destrucció, empeny a uns i altres, a tot bitxo vivent que es troba al seu voltant fins que troba una postur còmode que li permeti observar el seu reflex en els vidres i, a la vegada, li permeti agafar-se a la barra per no caure i despentinar-se el monyo.

Vale, doncs mentre jo anava amb compte de no ser assassinada pel bolso de la senyora, i mentre anava desplaçant els meus peus cap a un centímetre quadrat lliure que hi havia lluny de les sabates de taló de l'anomenada senyora... mentre passava tot això no me n'adonava de que m'estava enganxant, poc a poc a un noi.
De fet, no me n'he adonat fins que he trepitjat una de les seves sabates. Una sabata marró camel (que diria ma mare... que no és més que marró claret, però queda més chic dir "camel"), d'aquestes d'executiu. He alçat la vista i per poc m'ennuego de la emoció. L'he mirat als ulls i li he dit "ho sento" i li he somrigut amb el millor dels meus somriures donades les circumstàncies. Ell m'ha tornat un somriure amb un cop de cap d'aquells que volen dir "no passa res, desitjaria que ho tornéssis a fer si, així, puc veure el teu somriure de nou". Vale, potser el cop de cap només volia dir les tres primeres paraules de la frase... xD. El noi, perquè us en feu una idea, era alt, moreno, ulls marrons, anava amb un "traje de chaqueta" molt ben planxat, una corbata rosa (sí, rosa...) i una camisa blanca amb ratlles roses (sí, roses....). Així dit sona afeminat i tot, potser, però no. Tot ell emanava virilitat (guau! Estic inspirada... xD).

El metro seguia la seva marxa. A cada parada s'aturava dos o tres minuts, amb la qual cosa el vagó s'anava omplint cada cop més. I ell i jo estàvem cada cop més a prop.
El seu coll m'ha tingut hipnotitzada una bona estona. Em fascinen els colls masculins, ara us ho dic. M'encanta veure com la nou fa viatges amunt i avall, amunt i avall...
Ha arribat un punt en què estàvem tan a prop que podia sentir la seva respiració al meu cap. Poc a poc ens anàvem apropant l'un a l'altre, ajudats per la resta de la gent que poblava el vagó aliena al nostre idili. Ens hem mirat un parell de cops.

S'apropava una parada de les grans, d'aquelles en les que 3milions de persones al minut fan transbord i al vagó es respirava aquella intranquilitat pròpia de les persones histèriques que es pensen que són les úniques que han de baixar. Els nostres braços estaven units, tocant-se l'un amb l'altre... les nostres mans a punt d'entrar en contacte quan... les noies assegudes just darrere seu s'han aixecat per sortir. Ell s'ha mogut, s'ha apartat i s'ha allunyat lleugerament de mi, el just per deixar passar a les dues mosses.

I... ara ve lo bo. El noi, quan elles han sortit dels seients, s'ha girat, m'ha mirat i m'ha ofert un dels llocs. Jo, bocabadada i bleda com sóc (només de tant en tant, eh?)... l'he mirat, l'he somrigut i li he dit un "gràcies" (el més nyonyo que he pogut). Ell s'ha girat, s'ha agafat a la barra i m'ha deixat amb un pam de nas.

"Què esperaves, pava? Que seiés al teu costat?"
"Doncs sí, mira... ja que hi havia dos seients i la resta de la gent semblava no estar interessada pel lloc..."
"Ai senyor, tu no n'aprens, Alepsi..."
"Què dius??"
"No me llames iluso.... lalalalalalalala" [el meu cervell ha apretat el seu "play" particular i he tingut la cançoneta dels nassos enganxada tota la tarda].

Total, que tot i no seure al meu costat, sé que m'estaves mirant. Sé que t'has quedat enlluernat amb mi... sé que estaves desitjant demanar-me el meu número de mòbil.

"No me llames iluso porque tenga una ilusión...."

Bé, noi guapo del metro, si, per alguna casualitat em llegeixes ["no me llames iluso...."]. Ejem. Dic, si caiguéssis per aquí, per casualitat... doncs... envia'm un correu! ["Jajajajajajajaja"]. I tu de què rius? "Jo? De res, de res. Ves fent, tu".

Sembla, doncs, que la tarda s'ha arreglat, tan malament que pintava el matí.... I a tot això... quan he arribat a casa, ma germana m'ha rebut amb un llibre a la mà. I em diu: "Alepsi, escucha!:
"El que de res no dubta, res no sap"

Visca ma germana!!! Igual és que ha entrat al bloc i ha llegit quelcom... però jo crec que no. Ja ho té això, ma germana, de tant en tant encerta.

25 comentaris:

Anònim ha dit...

Visca, el dia s'ha arreglat. I ja té mèrit, tant pel dia que fa com per fer-ho al metro... Vinga, noi del metro, llegeix això i envia-li un correu a l'Alepsi.

Anònim ha dit...

Uohh uohh. Això només pot passar a un cotxe de metro ple de gent. He rigut molt llegint-lo en alt, com que estic sol ara a casa puc fer aquestes coses de llegir en veu alta :)

Modgi ha dit...

No voldria desil·lusionar-te Alepsi però aquest home és un professional. Sedueix dones al metro per desprès emportàr-se-les a casa i desvalitjar-les qual pis en mans d'albano-kosovars. Aquest cop has estat de sort. Ho sé perquè jo vivia d'això. Ho vaig deixar quan vaig topar-me amb Marujita Díaz [I no va ser per amor,t'ho asseguro...]

bellosoli ha dit...

doncs li podries haver demanat tu el número del mòbil! perquè arriscar-te a esperar que fos ell? Les oportunitats cal caçar-les al vol!

Anònim ha dit...

aiaiai! que pel que dius em sembla que era més dels "meus" que dels "teus"... amb tanta rosa, tanta educació, tan passar de les nenes, de tu, de la senyora...
Ai! soc un aixafa somnis!

Anònim ha dit...

Cony, Alepsi, com sou de vegades les dones, no ? Per què havies d´esperar que fos ell qui et demanés el mòbil ? Si tu en tenies ganes, haver fet el pas !!! ai,ai, ai.
Plaf, un altre cop (perquè t´animis a llançar-te "al ruedu")

Adagio ha dit...

aiii alepsi!! molt malament moolt xDD.
Un altre dia m demanes el mòbil i tots contents xDDD

a veure si un altre dia tel trobes!

Anònim ha dit...

l'has olorat ? si duia colònia , que segur que si (tant ben posat ) el podríem trobar seguint el rastre (onix perdiguer) jo t'ajudo!!XDDDD

Anònim ha dit...

ahhh i no facis cas del que diuen que es enveja perquè segur que cap te una corbata rosa
=:)

Anònim ha dit...

Això m'agrada molt més !!! Aquest post si que m'agrada llastima del final però ja se sap tampoc m'imagino el paio dient al mig del metro amb una desconeguda, em dones el nº del mòbil ?... no crec que hagi passat mai a ningu !!! Passis un molt bon dia i bon cap de setmana :)

Anònim ha dit...

Uiuiui... segueixo agafant apunts per la quedada. Portar bufanda xD

No et preocupis, pel metro passen molts homes macus (es nota que jo ara mai agafo el metro?).
Però la propera vegada no desaprofitis l'oportunitat d'aquesta manera!!

Anònim ha dit...

Una altre vegada sera :-)

Anònim ha dit...

Estic emocionat!!
Gràcies Alepsi. No el vaig llegir ahir, sinó aquest matí quan m'he alçat (no fa gaire, digueu-me malfaener) i ha estat millor. Alçar-se i que t'hagen dedicat un post. És clar, m'he posat a cantar aquella del Serrat: Hoy puede ser un gran día...
Molt xulo el post. Jo crec que si en lloc del metro és un tren regional, d'aquells que tarden tant, segur que et demana el mòbil i matrimoni. ;-)

Anònim ha dit...

Alepsi... Alepsi... Estic d'acord amb tots aquells que diuen que si ell no t'he l'ha demanat, i tu et mories de ganes de que ho fes, haver-li demanat tu!!! Qui sap, era l'home de la teva vida? el tornaras a veure?
De totes maneres no pateixis, si no havia de ser aquest, ja apareixerà el que ha de ser, i potser també al metro, si torna a passar-te al metro, llençat-hi.

Alepsi ha dit...

Sí que es va arreglar, finalment, sí, Pd40. A veure si l'home aquest et fa cas... tot i que ho dubto! Segur que anava a veure a la nòvia... o.. al nòvio...(ara que he dormit tinc el cap més clar... xD)

David mira que llegir-me en veu alta... xDDDD

Modgi mira que s'han de tenir pocs escrúpuls per estar amb la Marujita Díaz... xDDDD Sort que ho vas deixar a temps... o no? xD
És més... jo no me n'hagués anat a casa seva, home! Que jo sóc tota una senyoreta, eeeh???? xDDDD

Bellosoli dir-li el meu número no... però posar-li un paperet a la butxaca amb l'adreça del blog... no ho descarto per a la propera vegada que m'enlluerni... xDDD

Deric... mi no entender... què vol dir "dels teus"???? Casat?? Hipotecat?? Capellà?? Homosexual?? Misògin?? Vividor?? Addicte al treball?? xDDDDD

Sulpertu gràcies pel plaf! Però... em sembla que sóc tan tonta que seguiré deixant passar oportunitats... a més, com diu el Farlopa, no m'imagino al metro donant-li el nº de mòbil a un desconegut... jajajajja!

Eres tu, Adagio??? Jajajajaja! No et preocupis, que un altre dia et demano el mòbil! xDDD

Clar que el vaig olorar, Onix!!! [És una petita mania que tinc, les olors] I portava... 212 de CH... o alguna molt similar... vamos, com 3000 milions d'homes més... però, ei, si tu em dius que m'ajudes a buscar-lo, allà que anem! xDDD

El que diea abans, Farlopa... en el fons sóc una persona amb els peus a la terra... i vaig pensar el mateix... "seria molt raro dir-li, ei, aquí tens el meu número, truca'm si et ve de gust". Hòstia, a mi em fan això i m'espanto! xDDD [Tot i que sé de gent que ha lligat al metro, eh?].
Bon cap de setmana a tu també!!!

No, no, Teleko, bufanda no! Que et fa por que et miri el coll????? No home, no! xDDD
I sí, es nota que no agafes el metro... i que no tens la meva sort. Perquè sempre, sempre, sempre, em toca fer viatges en metro al costat de personatges bastant peculiars...

O no, Doommaster, o no... xD

Sabia que t'agradaria, Efe!!! Jajajaja! I sí, jo també crec que "hoy puede ser un gran día"... llevar-se amb tants comentaris i de tan bon rotllo... posa de bon humor a qualsevol!!! xDD

Arni, sincerament, no crec que fos l'home de la meva vida. I si ho era, ja tornarà a aparèixer... ara no em rallaré per això! Jajajaj! Anda que no hi ha homes solters i guapetons pel món!!! xDDDD

Tingueu tots un moooooooooooooolt bon diaaaaaaaaa!!!!

maduixot ha dit...

doncs jo tinc una amiga que un cop li va demanar el núm de mòbil a un desconegut al metro, i després van estar una setmaneta enrotllats. I és cert.

Alepsi ha dit...

En ella estava pensant, Maduixeta ja saps que aquesta amiga teva és la meva heroïna!!! xDDD

Anònim ha dit...

Bé Alepsi, com que el català no és la meva llengua materna em va molt bé practicar-la. Sempre que estic sol a casa aprofito per fer lectura en veu alta, perquè tot i que a la feina suposadament sóc qui rep les trucades en català, la gent mai demana parlar en català, així que mira, em paguen plus per un idioma que gairebé no utilitzo, tot i que m'agradaria utilitzar-lo més, què hi farem. A més, estigues segura que si els veïns em van escoltar no en van entendre res, així que les teves històries per aquí pel moment passen desapercebudes :P

Anònim ha dit...

Escolta Lapri podries publicar el telèfon al bloc i així t'anem trucant nosaltres cada dia un i ens currem una conversa... així vas practicant :) ja,jaa,jaj,aa

Alepsi ha dit...

D'acord, Laprí, si és per això, et cedeixo el permís per llegir en veu alta els meus posts! Jajaajaj!

Tot i que, com diu el Farlopa... el parlar en directe en una conversa és més bon aprenentatge! xDDDD [Ja ho veuràs a la quedada! xDD]

Anònim ha dit...

això ho has de descobrir per tu mateixa ;) jejeje

Alepsi ha dit...

Caram, Deric... quines intrigues... xDDD

Anònim ha dit...

Osti Alepsiiiii! M'acabes de recordar el meu idili amb un víking suec amb grenyes a un tren Budafest - Zagreb a tope de gent!! Va ser genial, de costadet els dos, allò que comences a buscar innocentment i... acabes tenint un romanç de 4 dies per Croàcia i Bòsnia!!

Que sí, que sí, que de vegades funciona!!!

Alepsi ha dit...

Cullons Musa!!! Tu sí que en saps!!! Tu sí que has vist món!!! Caram... algun dia me'n fas un parell de classes per aprendre'n, ok? xDDD

Anònim ha dit...

Alepsi Si et fa les classes , tu agafa apunts i fes bona lletra , ja saps el meu mail oi?
Doncs ja saps a “pasalo”
juer juer que poc viscuda estic :(