13.9.06

De viatge

Ja tinc els bitllets. Me'n vaig de viatge aquest cap de setmana. Divendres, dissabte i diumenge... els tres dies fora. A Madrid. I perquè a Madrid, us preguntareu... "Sííííí, Aleeeeeepsi perquèèèèèè a Madriiiiiid??????" [a això poseu-li veus d'ultratomba... ja? Ok].

Doncs perquè sí. Perquè un amic meu se n'hi va i m'ha ofert la possibilitat d'acompanyar-lo. I coi, perquè em ve de gust sortir uns dies fora de casa, que amb l'estiu aquest que he passat (total per a res), al final no he fet cap viatge.

Total que, com diria ma mare "me he liado la manta a la cabeza", i he comprat els bitllets. Au. Ja està.

Dilluns tindreu la crònica oficial del viatge. Desitgeu-me sort [per dir-ho als meus pares (que quan ho sàpiguen fliparan... però ja es comencen a acostumar a aquestes anades i vingudes d'olla que em comencen a caracteritzar...) i... pel viatge, en general, que mai està de més].

28 comentaris:

Anònim ha dit...

Uohjó, no em diguis que vens a Madrid? Vaja, doncs ja saps, jo m'ofereixo voluntari per ensenyar-vos la ciutat o allò que no conegueu, si és que hi ha alguna cosa que no conegueu ;)

Anònim ha dit...

Doncs res, molt bon viatge, Alepsi, i dona records a la Cibeles.

Alepsi ha dit...

David m'ho apunto! Jajajaja! Ja consultaré amb la resta de gent, a veure quin plan tenen... al cap i a la fi, jo sóc l'afegitó d'última hora! El último mono, vamos! xDDD

Sulpertu vols que li doni algun missatge, en especial?? xDDD

maduixot ha dit...

facis el que facis... no t'acostis a l'hostal lucense!!!!! jajajaja

Anònim ha dit...

Ei, amb la calor que fa no t'emboliques la manta al cap que et donarà un colp de calor.
Passa-ho bé!!! Madrid és molt xula!

Anònim ha dit...

Vaya sortides que tens!!!
Però està molt bé, només desitjar-te molt bon viatge i que esperem la cronica quan tornis.
Disfruta i pasat-ho molt bé

Apa dons!!!

Arni

Anònim ha dit...

Uauuuuuuu Molt be!! Si ara fossis la meva filla et diria... fes tot allò que jo no vaig fer , per ser tant assenyada , que no val la pena
I si t’agrada el dolç fes una pasadeta per La Mallorquina a menjar huesos de san Expedito que son afrodisíacs ...

XDDD

Anònim ha dit...

Nena... Endavant les atxes i que surti el sol per Antequera.

Bon viatge i que disfrutis...

Alepsi ha dit...

Maduixeta hostal lucense nunca máis!!! xDDDD

Efe tens raó. Una manta al cap no... potser al coll... que comença a picar... :s

Arni gràcies! Tindreu la crònica al més aviat possible!

ONIX jo voldria que fóssis la meva mama!!! Em prendré el teu consell com si ho fóssis, ok? xDDD

Papa tu no t'enfades, oi? Potser t'ho hauria d'haver consultat... [potser això li hauria de dir al meu pare de debó... xDDD]

Anònim ha dit...

Ei, això de la manta al coll és una alusió local? Mira que m'emocione.

Alepsi ha dit...

Eing???

Anònim ha dit...

Ei, però no t'oblidis de nosaltres, eh? Que tenim una quedada pendent :P

Que vagi molt bé el viatge!!

Anònim ha dit...

Res, que pensva que allò de la manta al coll ho deies per una cançó local... Tu, ni cas. Com si no ho hagués escrit.

Bon Voyage

Alepsi ha dit...

Teleko serà difícil oblidar-me'n després de l'allau!!! xDDDD

Ok, Efe!!! xD

Anònim ha dit...

Nena, enfadar-me jo? Que vaaaa... Es veu que encara no coneixes prou bé al teu pare virtual.
Ves a Madrid i disfruta, cony!, que la vida són dos dies i un plou

Anònim ha dit...

vinga, molta sort alepsi! quant als pares, doncs... el triple de sort i paciència (per si de cas!). Jo a pasqua vaig fer el mateix... (ah mama! que la setmana que vé me´n vaig a Barcelona! xD)

Alepsi ha dit...

Ja m'ho suposava, Papa... però me n'havia d'assegurar! xDDDD

Olenska! Vas estar a Barcelona i no vas avisar??? Homeeeeee!!! xDDDDD

Alepsi ha dit...

I ara em faig publicitat a mi mateixa perquè jo ho valc, ok?

No entenc els homeeeees!!!!

bellosoli ha dit...

sort i passa-ho molt be!!! i sort amb els pares també!

Modgi ha dit...

Bona Sort, Alepsi. I recorda...

Anònim ha dit...

Molta sort!! No parlis de futbol.

Anònim ha dit...

com que l'efe deu cantar fatal XDD
no t'ha volgut cantar aixó
La manta al coll y el cabacet,
mo'n anirem al Postiguet.
La manta al coll y el cabacet,
mo'n anirem, mo'n anirem
al Postiguet.

Arreando, chim, pam, pum.
Arreando, chim, pam, pumó... peró com que jo no tinc senderi ni vergonya ja la canto jo
XDDDD

Anònim ha dit...

Bon viatge i disfruta molt, aprofita aquests dies per desconectar aquest cervell que tens i passat-ho molt be!!! Volem veure fotos !!!

Anònim ha dit...

Jaja jo de fet l'unic viatge que he fet fora de catalunya ha estat a madrid... tb tinc tela xD m'ho van proposar i mira, algo es algo!

Passatu mb! i sort amb els pares! ;P

Anònim ha dit...

Apa, Alepsi passa-t'ho molt bé! El lloc és el que menys importa. La qüestió és sortir

CUCALELLA ha dit...

Passa-t'ho molt bé per Madrid. Realment és una ciutat amb moltes coses que visitar. :-D

Anònim ha dit...

Alepsi, a la Cibeles li podries dir que no plori, que aquest any tampoc l´aniran a veure, però que ja vindran temps millors (per desgràcia nostra, jeje)

Anònim ha dit...

jajaja... alepsi, que és que encara no vos coneixia! però a la pròxima avise! (i en monten una de ben grossa, eh???) :)