14.9.06

Dies

Hi ha dies en que més valdria no treure el cap de sota els llençols. Aquells dies en que destijaries desaparèixer de la capa de la terra i no tornar fins al cap de 3 o 4 setmanes, quan tot hagués passat i els ànims s'haguéssin calmat una mica.

Hi ha dies en què tot surt a l'inrevés. Dies en que tot el que dius sembla que siguin punyals que tires directes al front de les persones. Dies en que tot el que et diuen semblen punyals que afecten, a parts iguals, al cervell i al cor.

Hi ha dies en que li fotries una pallissa al primer energúmen que se't creués pel devant, però mai no ho fas, perquè, al cap i a la fi, ets una persona civilitzada i no violenta. Però les ganes hi són.

Hi ha dies en els que... simplement, abraçaries a les persones que més estimes i els diries com les trobes a faltar quan no hi són. Dies en què repartiries petons a tort i a dret, a tothom qui se'ls mereixés. Hi ha dies en què necessites que t'abracin molt fort.

Hi ha dies en què et vindria de gust enviar a la merda a tot cristu. Dir-li a la gent hipòcrita que t'envolta que ja n'hi ha prou del victimisme absurd en el que estan caient.
Hi ha dies en que la sinceritat em sobrepassa:
  • Tu: "l'has cagat... ja te'n pots anar a la merda"
  • L'altra: "ets idiota. No et pensis que ets el cul del món... algun dia te n'adonaràs que tot a la vida no és estar feliçment casat"
  • Un altre més: "m'agrada la teva sinceritat. Però ets igual de subnormal que tots"
  • GT: "us estimo moltíssim... us necessito molt..."
  • Tots els altres: "gràcies, sincerament, per tot"

Cadascú que s'inclogui en la categoria que cregui que li pertany. Jo ho deixo aquí, per avui. Que és el segon post del dia, i això no pot ser bo.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Ui, quin post més extrany. Però no deies que el següent post aniria carregat de bon rotllo??

Va, una mica d'ànims que veig que avuí no és el teu dia. Ara prente un colacao i al llitet, que segur que demà va millor la cosa :)

Alepsi ha dit...

Ja, però ho he dit després d'escriure aquest! Jejejeje!
I no, Teleko avui no és el meu dia. I ahir tampoc no ho va ser. Hi ha setmanes que més valdria esborrar del calendari... ja et dic, deu ser la pluja! xD

Anònim ha dit...

Ui alepsi, tu el que vols és que et regalin un paraigues!!

Alepsi ha dit...

Jo??? Un paraigües??? Es nota que no em coneixes... jo mai porto paraigües... m'agrada mullar-me amb la pluja!
Així que, Teleko si mai m'has de fer un regal... ja saps què no regalar-me! xD

Anònim ha dit...

I que si és el segon post que escrius? Si et serveix per desfogarte i sentir-te millor és igual, ni que n'escriguis 10, si et fa sentir millor...
Com diu l'amic Farlopa, endavant les atxes!!!

Apa dons, ànims!

Arni

Anònim ha dit...

Vinga Alepsi, casum breus! Ànims, que al final les coses es van posant al seu lloc!! I ni cas, dels dies dolents!

(plaf, vinga, vaaa!)

Alepsi ha dit...

No res, Arni! Jajaajaj! Però és que els he escrit molt seguits, els posts, i m'ha fet gràcia... de fet, si volgués podria estar tot el dia escrivint (ja ho faig, de fet sempre estic comentant)... Bé, però si tinguéssiu un post nou per llegir cada mitja hora acabaríeu fins els collons de llegir-me... i jo acabaria sense idees i hauria de tancar la paradeta! xD

Gràcies Anònim! És el que intento, passar dels dies dolents... però de vegades em superen una mica...
[Per cert, em sona això de "casum breus" però no caic en qui ets... ja investigaré... xD]

Anònim ha dit...

Ui, això d'autoincloure's en una categoria... Se suposa que t'han d'incloure els altres. Si no, m'hi pose a la bona. Pel que fa allò dels homes (que deies a l'altre bloc)... uff si jo et parles de les dones.

Per cert, Vull un tercer post.

Anònim ha dit...

Cony, Alepsi, no m´agradaria ser repetitiu, però, com el comentari que t´he fet a l´altre post, plaf !!

Anònim ha dit...

Tens tot el dret a tenir mals dies i a compartir-los amb nosaltres. I ara toca remuntar, que l'Alepsi divertida ha de tornar! Avui no és el teu dia? Segur que demà sera millor. Ànims!!

Anònim ha dit...

Nena, Plas!, plas!, plas! anima't cony!... Pensa que dissabte tinc que fer el paperot en el casori de la nena i no puc anar allà pensant que la meva altre nena (la virtual) està feta calderilla...

Anònim ha dit...

bon dia!!, si, si , bon dia , jo que tinc un cervell PJE com el teu ,Peró amb mes experiència, he pres L'Opció dels llençols,llavors veus les coses un pelin menys difuses ,i et diré que...ets collonuda que no has de canviar mai , i si algú no ho ha captat te un problema ,i ja li miraràs mes endavant quan puguis cobrar ,ànims! plap (cope't) abraçada , mes abraçada , i la meva admiració (i no admiro pas a tothom )

Alepsi ha dit...

Efe va, ho faré per tu, t'hi incloc jo... òbviament estaries en el "tots els altres" de fet, en les altres categories només hi cap una persona per cada una. xDDD
Ah! Quan vulguis, parla'm de les dones... podem arribar a bones conclusions! xDDDD
Crec que tindràs un tercer post, i te'l dedicaré i tot!!! xDDD

Sulpertu cony, no n'ets de repetitiu! xDDD
Per mi em pots fer tants plafs com vulguis! ;)

PropDe40, l'Alepsi divertida tornarà! De fet mai no ha marxat... però està amagada! xDD
I sí, espero que demà sigui millor... de fet el dia s'ha anat arreglant a poc a poc!

Papa no ho passis malament, per mi, que jo estaré bé! Jejejeje! El dissabte has d'anar al casori amb la teva millor cara ben somrient i ben guapo!!! ;)

ONIX estàs volada! Jajajajaja! Què vol dir que tens un "cervell PJE com el meu"??
Això vol dir que t'has passat el dia dormint??????? Hòstia, t'admiro, jo també!!!! xDDDD [i la meva admiració també costa d'aconseguir, eeeeeh??? xD]
M'afalaga que em diguis aquestes coses... aaaai!!! Que maca! xDD