4.9.06

Sóc Verge

El dia que vaig conèixer al meu ex, era agost. Tota la ciutat gaudia de la tranquilitat que li confereix aquest mes, de l'anhelat descans estiuenc.

Ens vàrem trobar a l'estació del tren. Quan ens vam veure em va fer una abraçada. Em vaig quedar sorpresa, semblava tan innocent, tan bon nano, tan... seriós, tan... tímid.

Vam passejar molt, recordo que vàrem anar al Cosmo Caixa, diria, perquè ell havia de tornar uns CDs que feia tres mesos que tenia a casa. El cas és que vàrem caminar molt, molt, molt. Jo, tota mona, amb unes sandàlies vermelles, que em van fotre unes feridotes als peus... però jo molt digne, anava somrient i sentint-lo parlar, i explicant-li coses... en fi, el que sol ser una primera cita.

De cop i volta, després d'una estoneta curta de silenci, se'm va quedar mirant i...

Ell: Jo sóc verge
Jo: [o_O] Jo.... jo.... jo també....
Ell: [va fer un somriure d'orella a orella] Ah sí???
Jo: ["Alepsi marxa que el paio aquest és un malalt mental"] uh... sí...
Ell: De quin dia???
Jo: Ah... eh... com?
Ell: Que de quin dia ets!
Jo: Ah! Del 5, del 5....

I és que... bé, hi ha qui neix estrellat.... i hi ha qui neix verge i morirà verge, com jo.

[És el que té, nèixer per aquestes dates, vés per on...]

54 comentaris:

maduixot ha dit...

arribes a ser del mes de març i... intenta arreglar-ho!! xDDDDDD

jo... sóc àries!!! :P

Anònim ha dit...

Ja, ja, ja, molt bo aquest. Sempre pots dir que ets ascendent Verge XDDDDDD

Anònim ha dit...

dins de 35 minuts torno

Anònim ha dit...

Uohjó, ostres, ja veus, si no arribes a nèixer entre el 24 d'agost i el 23 de setembre a veure que li dius.

Jo també sóc verge... almenys en un dels significats... i potser en un altre xD

Anònim ha dit...

No té res a veure, però m'estan cremant un altre edifici a Madrid, quina mania, i a sobre a un edifici que ni està construït, si és que... ciutat, i just al costat d'on anirà la selecció espanyola d basket, casualitat?

Per no desentonar amb el tema, és un edifici totalment verge, i s'està cremant ara, que és l'època de verge xD

Anònim ha dit...

PER MOLTS ANYS ;)******

desgraciat ha dit...

Alepsi!!!

Anònim ha dit...

Així que és avui dia 5 el teu aniversari? vaja, no ho dones a entendre... o jo no m'adono, felicitats doncs, no et pregunto quants cauen que diuen que és de mala educació :)

Anònim ha dit...

F E L I C I T A T S!!
Que tinguis un dia molt feliç.
XD*******

Alepsi ha dit...

Maduixeta el mateix vaig pensar jo... igual m'hagués inventat una nova data d'aniversari, per no liar-la més... xDDDD

Propde40 sí, ser un ascendent hagués estat una altra opció, però com que no domino el tema... xDDD
Gràcies!!! Jo també espero que sigui un bon dia, treballant, però un bon dia... ;)

Onix gràcies!!!! :)

David cert, un altre verge del bloc (tant és si en un significat o dos). Certament, el tema edifici no tenia res a veure, però ha quedat ben lligat i tot... "un edifici verge", juas!
I vols dir que no ho dono a entendre??? Cony, si dic que és el dia 5... home, cert que s'ha de pensar una mica, però no pretendràs que us ho doni tot mastegat, no??? xDDDD

Desgraciat!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Moltissimes felicitats !!!! Una forta abraçada de regal del Farlopa i que passis un gran dia :))))

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!!

Ja mateix els dos patitos... seran verges?? :P

Anònim ha dit...

Moltes felicitats !!! I sort que ets verge, sino a veure com te´n surts !!! Petonets

Anònim ha dit...

Moltes felcitats!!! I feliç aniversari!

P.D. llegint aquesta anecdota del signe del zodiac entenc allo que dius que tens una boca masa grossa ;)

Anònim ha dit...

Molt bon post.
Felicitats (per dos, és clar)

Alepsi ha dit...

Farlopa gràcies!!!

Teleko... hem de parlar... xDDDD

Sulpertu gràcies!!! Ja veus, això mateix vaig pensar... pffff... vaja primer dia... xDDDD

Marcus gràcies!
Ara sóc jo la que no t'entenc... què té a veure l'anècdota amb tenir la boca molt grossa??? Jo només contestava una pregunta... xDDD

Efe gràcies!!! (per dos, també? Perquè per dos?)

Anònim ha dit...

Felcitats per l'aniversari (potser és que no ho és i aleshores jo he entés res).
I pel post: m'ha semblat molt divertit.
Per cert, Alacant és més xulo a l'hivern.

Alepsi ha dit...

Aaaaaah! Ara ho entenc, Efe. Gràcies per les dues bandes, doncs, també!
Ah, i Alacant també l'he visitada a l'hivern, i sí, realment és molt maca, molt més tranquil·la, la veritat...

Anònim ha dit...

Nena, nena, nena... cada cop que desapareixo a tu et passen coses xungues. Suspens, et segueixen paios poc recomenables... Ai, que no et puc deixar sola.
Per cert si el 5 va ser el teu cumple, felicitats encara que siguin enrraderides.

Alepsi ha dit...

Papa a veure si serà cert que no em pots deixar sola... xDDDD
Però, escolta'm, has tornat una mica desorientat... t'ho dic perquè AVUI és dia 5... així que gràcies per la felicitació a temps!!! xDDD

Anònim ha dit...

Collons nena, perdona, em pensava que parlaves del 5 d'agost.
Veus? l'edat no perdona, i el whisqui tampoc
Reitero doncs MOLTES FELICITATS!!

Alepsi ha dit...

Papa moltes gràcies!!! Jajajaja! No, no, el 5 de setembre, ja t'ho pots apuntar a l'agenda... xDDDD

Anònim ha dit...

Uix Alepsi, de que hem de parlar?? :P

Alepsi ha dit...

Teleko del teu comentari... xDDDD

bellosoli ha dit...

Ei! felicitats!!! quasi faig tard!!!

Hauria pagat el que no està escrit per veure't la cara si no haguesis sigut del signe verge!!! jejeje, com te n'hauries sortit? perquè això d'inventar-se una altra data d'aniversari és embolicar la troca d'allò més!

Anònim ha dit...

Felicitats! Pels pèls, eh?

Anònim ha dit...

Res ... que jo passava per aquí .. a veure si has perdut la virginitat
Diga´m tafanera

:)****

Alepsi ha dit...

Bellosoli gràcies!!! xDDD
No sé què hagués fet... la veritat. Suposo que hagués rigut, m'hagués posat vermella com un tomàquet, i li hagués explicat... i vés a saber com hauria acabat la cosa... xDDDD

Jordi Jordi benvingut! Justet, justet... però s'agraeix igual, eh???? xDDD Gràcies!

Onix, res. Aquí es queda, amb mi... vés quina cosa, no tothom pot "presumir" de ser verge tota la vida... xDDDD. Ah! Tafanera! (dit queda). Jajajajaja!

Anònim ha dit...

Felicitats!!!! (encara que tard, ho sento)

Anònim ha dit...

Alepsi, que et sorpren que sàpiga la teva edad?? :P

Anònim ha dit...

Que ja et van fer forçes regalets??? va provar el dia ??? esperem veure la crònica !!!

Anònim ha dit...

Molt bo aquest post!!!

MOLTES FELICITATS !!! Encara que sigui amb una mica de retard.

Llastima lo del examen.

Arni

Anònim ha dit...

el mateix dia que el meu pare!

Alepsi ha dit...

DooMMasteR gràcies!!! No passa res, més val tard que mai!!! xD

Teleko... jo no faig servir allò de "quién calla otorga", eh??? xDDD

Farlopa déu n'hi dó. Molts regalets... coses molt pràctiques! No sé si faré una crònica.. de moment acabo de venir de treballar i necessito dutxar-me, després si m'inspiro, igual ho faig. xDDD

Arni, real com la vida mateixa... em passa cada cosa... xDDD
Gràcies per la felicitació! Et dic el mateix que al Doommaster! xDDD

Mery Cherry felicita al teu pare de part meva, doncs, segur que és una gran persona!!! xD

l'home de la musica ha dit...

Doncs jo he perdut la virginitat amb el meu horoscop. Jajaja, la veritat es que el tio va tenir gracia. que no et pillin de nou!!!

Alepsi ha dit...

Homemusic el tio va tenir gràcia, fins que en va deixar de tenir. Ahí lo dejo.
I jo no crec que ja em pillin de nou amb lo mateix... espero! xDDDDD

Anònim ha dit...

Oh! Felicitats Alepsi encara que he fet una mica tard.
Molt bo el post

Alepsi ha dit...

Tirai gràcies!!! Jejejeje!

Anònim ha dit...

felicidades, que sean alegres!

Alepsi ha dit...

J.d!!! Yo también espero que sean alegres... al menos, mejores que los que he dejado atrás, que vaya añito me han dado... :s

Anònim ha dit...

una pregunta, este año irás a la uni por la mañana?

Alepsi ha dit...

J.D sí!!! Jajajaja! Por??
[Por cierto, si quieres, tengo la dirección de correo en la parte derecha del blog... ;)]

Adagio ha dit...

jaja quina conversa més surelista xDD molbo

apa molta sort!

Alepsi ha dit...

Adagio benvingut! Doncs sí, surrealista és la paraula, sí! xDDD

Anònim ha dit...

ah, nada, porque estaba mirando los horarios para este año y me preguntaba si coincidira con la autora del blog, porque dices lo del correo ?

Alepsi ha dit...

Jajajaja! Pues a ver si es verdad! Te lo digo por eso, por si quieres que hablemos "en privado" de las asignaturas escogidas, y tal... pero vaya, como tu quieras! xDDD

Anònim ha dit...

llamame torpe pero no tengo ni idea como va lo del gmail

Alepsi ha dit...

xDDDD
Es una dirección como cualquier otra! Pones alepsiblog@gmail.com en el destinatario del mail, y ya... xDDD

Anònim ha dit...

ahh, tenia entendido que era algo asi como un messenger pero alternativa k lo utilizan los expertos en informatica

Alepsi ha dit...

jajajaj! Es que se puede utilizar como chat, si quieres, pero es una dirección de mail más! xD

Anònim ha dit...

vaya que follon, ni idea. me interesan tan poco saber de estos temas que nunca sere un friki del ordenador

Alepsi ha dit...

Me estás llamando friki??? Jajajajaja! Bueno, no te equivocas, tampoco.... xDDDD

Anònim ha dit...

jdhuesca@mixmail.com, lo he puesto cuenta google o eso creo yo, envia algo a ver si lo puedo recibir

Alepsi ha dit...

Ya te lo he enviado. xDDD