6.9.06

Quants més serem, més riurem!

Després del post d'ahir, em demanen explicacions del meu aniversari.

Doncs bé, dir-vos que el vaig passar treballant. Però, ja em coneixeu, no us ho puc dir així, jo necessito explaiar-me i... donar les gràcies.

Vaig llevar-me ahir, dia 5 de setembre de 2006, pensant: avui la gent em felicitarà. I, seguidament: "Alepsi, felicitats matineres! De regal, un dubte existencial d'aquells que sé que t'agraden: t'has plantejat mai perquè, en el dia de l'aniversari la gent felicita a la persona que fa anys?". Quin amor de cervell. Doncs la pregunteta, tonta en aparença, em va fer pensar durant tot el dia.

Amb els ulls mig tancats encara, em vaig dirigir a la cuina a preparar-me el meu cubell de cafè matiner. Ma mare ja feinejava i es va girar amb un somriure i em va dir: felicitats!!! I em va fer dos petons. Bé, em va fer somriure (normalment ens grunyim la una a l'altra... els matins no són bons moments...).

Quan vaig arribar al casal em van felicitar tots els companys. Vaig ser besada i abraçada, fantàstic. Endorfines pel meu cos i conseqüent somriure idiota... xDDD

Ahir vam sortir d'excursió amb els nens... bé, d'excursió... és una manera de dir-ho... vam anar a una biblioteca pública per a que llegissin contes (en una sala adaptada, eh???)... sí, sí, amb nens de 3, 4 i 5 anys... podeu comptar el que van llegir... El cas és que vam desplaçar-nos en metro i, les meves estimades companyes, no van tenir millor idea que fer que tots els nens em cantéssin l'aniversari feliç a dins el vagó. Sí, sí, aquella noia amb samarreta blava, amagada darrere les seves mans i vermella com un tomàquet era jo!

Aquest acte, en aparença innocent, va tenir més conseqüències: els nens es van plantejar la meva edat.

Nen: quants anys fas???
Jo: no me'n recordo
Nen: no pot ser!!!
Jo: jajajajaj! Clar, clar... quants creus que en faig???
Nen2: 100
Jo: [la mare que el va parir...] jajajaja! Home, vols dir que tants???
Nen: nooooo! 57
Jo: [joder, que malament em conservo] Home... menys, menys!
Nen2: 47
Jo: [macaguncony] A veure, nano, quants anys té ta mare?
Nen2: 42
Jo: I jo semblo més gran que ta mare???
Nen2: ..... sí

En fi... amb els nens no s'hi val a enraonar... ara, que comenci a utilitzar cremes antiarrugues d'aquí a poquet, tampoc no ho descarto... xD

A la tarda, mentre feiem la reunió de valoració, van aparèixer tots els monitors del casal a la nostra sala amb un peazo pa de pessic (gràcies Laia!) i amb unes espelmetes! I cantant-me l'aniversari feliç de nou! Quina vergonya! Un altre cop com un tomàquet i somrient a tort i a dret com una tonta!!! I després d'acabar de cantar-lo van treure un paquet amb un regal: una catifeta per a l'ordinador amb un muntatge fotogràfic en el que hi sortim tots!!! [jo fent un petó al vent al més pur estil Marilyn!!!]
Això sí que ho veuré sovint! xDDDD (Es veu, m'han xivat avui, que volien fer el muntatge tenint de fons el meu blog!!! Hagués estat divertit, la veritat! Però al final van optar per un altre disseny, més natural!).

I ja de tornada a casa, contenta com un gínjol, més regalets. Els necessaris, aquells que demanes als papis: una motxilla nova (la meva feia veritable fàstic ja); un estoig nou (el meu m'acompanyava des de primer de batxillerat... no el tiraré, per suposat, li tinc un carinyu especial... de fet... volia acabar la carrera amb ell, però no els hi faré un lleig als meus pares...); unes calcetes súper mones, amb els 7 nans (que no faltin!!!); mitjons (que no faltin tampoc); un pijama (més típic!); i ma germana una samarreta en la que hi surt.... La Rana Gustavo!!! xDDDD

L'últim regal va ser un sopar especial que em va preparar ma mare (quan vol és un encant): foiè mi cuit amb salsa de "frambuesa" (el dia que jo recordi com cony es diu aquesta fruiteta dels nassos en català, em faré un monument); truita de carbassó (increïblement bona, com sempre) i, de postres... gelat de dolç de llet! Buaaaaaaaaah! Quin plaer!
Mentre em menjava el gelat, em vaig quedar mirant a ma mare, donant-li forma a la pregunta que el meu estimat cervell m'havia regalat de bon matí... i li vaig dir:

Jo: Mama, porqué la gente te felicita cuando es tu cumpleaños?
Mama: [cara de: aquesta nena és retardada] Pues, yo qué sé, hija, porqué has cumplido un año más.
Ma germana: [em mira amb els ulls oberts, a l'espera de la meva inminent explicació]
Mon pare: [mira la tele i fa veure com que no m'escolta, així se'n lliura de contestar]
Jo: [la meva família pensa que sóc idiota] no, a ver. Digo que, cuando cumples un año, tendrías que felicitar a tus padres, no?
Mama: [definitivament aquesta tia és idiota] pero qué dices, niña? Estás fatal, eh?
Ma germana i Mon pare: [segueixen igual]
Jo: no, lo digo porqué... a ver, en el fondo hay que felicitar a los padres, por haber hecho sobrevivir a la criatura durante todo un año no? Al fin y al cabo el bebé sólo se dedica a respirar, comer, beber, mear y cagar.
Mama: [es parteix la caixa] Pues no sé, hija, la verdad
Ma germana: [s'està descollonant]
Mon pare: [segueix "ausente"]
Jo: pues eso, que en todo caso os tengo que felicitar a vosotros, por soportarme un año más!
Mama: [a punt de plorar de l'emoció] hombre, tu también te soportas....
Jo: pues sí... y más que tu... vale, ya lo he entendido
Ma germana: [segueix rient] estás fatal, hija!
Mon pare: [sense apartar la vista de la tele] desde luego, hija, desde luego....

En fi, gràcies a tots els que em vàreu felicitar a través del blog, via mòbil, per telèfon convencional, per e-mail i, per suposat, a aquells qui em vau fer un petó i una abraçada!!!

Ah! I no, ahir no vaig fer festa, que una és una persona responsable, i avui s'ha llevat a les 7 del matí. Ara, divendres la festa serà sonada!!! Primer sopar i després... festassa!!! Si algú s'anima i s'hi vol apuntar, ja sap la meva adreça de correu, en sèrio ho dic, eh??
Quants més serem, més riurem!!!

36 comentaris:

maduixot ha dit...

crec que es diu "gerd" ;) pq tu mateixa m'ho vas dir fa uns mesos!! :P

petons i a veure si ens veiem divendres!

Alepsi ha dit...

Cert, es diu gerd. I cert també, t'ho vaig dir jo. Però perquè ho vaig haver de buscar, per enèsima vegada, al diccionari... quina paraula més tonta!!! xDDD

Petons i... clar que ens veurem divendres!!! [Al menys fins a la cinquena o sisena copa... desprès ja no sé si ens veurem, o ens beurem... o directament caurem a terra... xDDDD]

Anònim ha dit...

Alepsi, se't felicita el dia de l'aniversari per retornar-te una mica de tota la felicitat que dones als pares, família, amics i coneguts la resta de l'any.
(t'agrada aquesta resposta?)
Que t'ho passis molt bé aquest divendres!!

Alepsi ha dit...

Doncs sí, Propde40 ara m'has agradat.
Ja faré un post explicant la súper farra... que segur que dona de sí! xDDD

Anònim ha dit...

Ja hi comptava amb el post! Aquest divendres ja tinc un sopar, però dona't per felicitada i petonejada.

bellosoli ha dit...

una conversa ben surrealista! però molt divertida! el teu pare és molt llest, es fa el llonguis i així no ha de contestar!!!

Fes una bona festa divendres i passa-ho molt be!!! i sobretot, explican's-ho l'endemà al blog!!!

Alepsi ha dit...

PropDe40 tant predictible, sóc??? xDDD
Em dono per felicitada i petonejada! Quina il·lusió!!! xDDD

Bellosoli sí, mon pare és molt llest, sí... xDDD
No en dubtis de cap de les dues coses, una bona festa i un bon post (procurarem no beure gaire per poder recordar-ho tot! xDDD)

Anònim ha dit...

Osti Alepsi, feliç aniversari!
Casum breus, ahir vaig llegir el teu post depressa i corrents i no hi vaig caure pas XDDDD. En fi, ja veig que el dia, tot i treballant, va provar força. Carpe diem, sobretoooooot! :)

Adagio ha dit...

pero coi vas fent posts surelistes xDDD! com mola! xDD
per cert, felicitats!! i petoons

Anònim ha dit...

Felicitats atraçades Alepsi!!
Espero que et vagi molt bé la festa d'aniversari :)
Un petonàs

Anònim ha dit...

De veritat que ets genial Alepsi, fer aquestes preguntes a la teva família.

I doncs el dia de l'aniversari se celebra perquè com que la terra triga 365 dies l'any a fer una rotació sencera al senyor sol (366 si és de traspàs) i com es tornen a repetir els mateixos dies doncs clar, un altre cop 24 d'agost o 5 de setembre, el dia que sigui, i clar, com que representa el mateix dia que vas arribar a aquest món, doncs és la celebració de que tal dia com avui fa els anys que fos vas nèixer i clar, se celebra això, l'arribada al món d'una persona estimada per familiar, amics, etcetera, tal dia com avui... m'explico malament però si algú busca molt al fons trobarà sentit xDD

El que no té explicació és que s'hagin de regalar coses, jo crec que amb un petó, una abraçada i un "Felicitats" hauria der ser suficient, si t'estimes la persona que complirà anys, no n'hi ha prou amb això per demostrar-li que te l'estimes?

Anònim ha dit...

aixxxxxxxx mira ara et faig una abraçada que maca es la nena de l'avi!!!
ahhhhhhh pero no et perdono la convidada de pipes amb xocolata
que lo sepas!! =:(

Alepsi ha dit...

Musa gràcies!!! Jajajaja! Reconec que s'havia de prendre amb calma el post per adonar-se'n que era el meu aniversari... xDDD
Carpe diem, carpe diem... a veure si m'ho tatuo un dia... xDDD

Adagio saps el que és més chungo? Que són reals com la vida mateixa! xDDD Els meus pares al final em portaran de pet al psiquiàtric més proper... xDDDD
Gràcies i... petons a tu també!!! ;)

Ipon gràcies!!! Petonassos!

Laprí gràcies! La meva famíli no opina el mateix, d'això que sigui genial... però el cert és que, com a mínim, riuen... xD
En quant a l'explicació del dia de l'aniversari... tens raó. També m'agrada aquesta explicació, però segueixo dient que hauríem de felicitar als pares per mantenir-nos amb vida... xDDD
I lo dels regals... doncs tampoc! De fet, moltes vegades et regalen coses que dius "mira, emporta-t'ho, fes-me un petó i allunya't de mi... que a mi els regals per compromís no m'agraden..."

Onix!! Jajajaja! Em faràs posar vermella... se't retorna l'abraçada, per suposat!!! xDDD
I tens raó, el tema pipes no és perdonable. Si en trobo en compraré per demà a la nit, per acompanyar les postres!!! xDDD

Anònim ha dit...

per molts anys :)

gerds. Es diuen gerds

Anònim ha dit...

Veus quin munt de gent que t'estima i et felicita .... Moltissimes felicitats un altre cop, ajam divendres :( Llàstima aquest divendres tenim un sopar, o era una festa, en fi aquest cop soc jo el que em rajo !!!

hyde ha dit...

Moltes felicitats! Jo crec que això de felicitar, és per dir algo així com: "m'alegro de què encara no l'hagis palmat". Sona catastrofista, però sembla raonable no? :P

Anònim ha dit...

Bé, a mi la festassa em queda lluny. Si no, no me la perdria.
Ah, i a la família no se'ls fan aquests raonament. Que no veus que els fas patir. ;-)

l'home de la musica ha dit...

Jo no ho sabia!!! Felicitats!!! espero estar per aqui el proper any per poder felicitarte amb temps. La veritat es que has tingut uns regals xulos.
Bueno, el divendres ja saps...
A LIARLA!!!!

Anònim ha dit...

Jo ja et vaig felicitar en l'altre post, així que no ho torno a fer :P

La felicitació és una ironia, serveix per recordar-te, que estàs més vell, tens més arrugues i estàs més aprop de palmar-la.

Per cert, aparentes més de 41 anys? Mira-ho pel cantó bo, al menys aviat t'oferiran lloc per sentar-te al tren :P

Anònim ha dit...

Ostres Alepsi!

Fas treballar massa aquest cerbell, quines preguntes que arrives a fer! Però en el fons, si et pares a pensar una mica, també tens rao.

I a partir d'ara ja saps, si no vols que et facin més gran de lo que realment ets, no li preguntis mai a una criatura de 3, 4 o 5 anys "Quants anys em poses?" que corres el risc de que et responguin el que et van respondre.

Molt bo el post

Una abraçada

Arni

Anònim ha dit...

Directament, et desitjo una feliç taja i una tranquila resaca ;-)

És conya! Felicitats de nou!!

Anònim ha dit...

Nena, et reitero, MOOOLTEES
FELICITATS
Que vagi molt bé la festassa, espero que aquest cap de setmana no tinguis cap problema, jo no tinc pensat anar molt lluny, així que intentaré vetllar des de la blogesfera per tu.
Com a pare virtual em sento orgullós de veure la quantitat de gent que t'estima..
Ostia, que encara em caurà una
llagrimeta

Anònim ha dit...

Primer de tot: MOLTES FELICITATS!!! Ja se que no tinc excusa pel retard però és que primera que no ho sabia i segona que he estat fora uns dies.
M'alegro que t'anés tant bé el dia i que tinguessis tants regalets i sorpreses. Respecte a la pregunta que et va regalar el teu cervellet de bon matí, estic dacord amb la teva mare, ens han de felicitar a nosaltres per haver sobreviscut un any més! (m'hi incloc pq fa poc tb va ser el meu cumple)
Ah, per cert, que vagi molt bé la festassa!!! una abraçada

Alepsi ha dit...

Williams gràcies! A veure si no se m'oblida la punyetera parauleta...

Farlopa i tant, i tant! Jo crec que mai m'havien felicitat tant... (bé, sí, quan vaig fer el curs de monis, que em van felicitar unes 150 persones a la vegada, tots cantant... guau!!!)... Llàstima lo del teu sopar... no serà una excusa, no???? xDDDDD

Mr. X gràcies! Home, sí que sona catastrofista, sí, però... és cert, suposo que et feliciten per haver sobreviscut un any més!

Efe sempre pots aprofitar per passar uns dies a Barcelona! xDDDD
I a la família... m'agrada maltractar-los psicològicament... xDDDDD

l'home de la musica gràcies! Jo també espero que l'any que ve estiguis per aquí i em felicitis!!! (De fet, espero que TOTS us hagueu marcat el dia 5 de setembre de la vostra agenda com a dia súper important!!! xDD).
I el divendres, per suposat, la liarem, molt! xDDD

Teleko que maco ets... ¬¬ Jo NO tinc arrugues, NO estic més vella... estic més BELLA i estic a la flor de la vida! Que quedi clar! xDDDDD Ah! I potser me n'aprofito d'això, sí, potser començo a fer pressió a algú el proper dia, al metro, per tal que em deixi seure... xDD

Arni tens raó, el faig treballar massa... però és que cada cop és més autònom, pobre! xD
I amb lo dels crios ja és cert... tenen una idea bastant rocambolesca de l'edat d'un... i decideixen que quan un ja no és un nen, és un iaio que ja té fills i tot (m'ho han arribat a preguntar: Alepsi, tens fills?). Una abraçada a tu també!

Doommaster m'encanta aquesta sinceritat!!! I esperem que la ressaca no sigui gaire... de moment he anat a proveïr-me de material per fer una bona sangria i unes bones caipirinhes... i la caixera del Dia, molt simpàtica (devia ser el seu primer dia) ha flipat: "chica, las proporciones...." i ha rigut!

Papa m'encantarà saber que vetlles la meva absència vigilant-me la meva segona llar (el blog, s'entén).
Ostres... si tu et sents orgullós de veure com m'estima la gent... jo hauria de rebentar d'orgull... tinc un pare virtual que és més famós que... que... anava a dir que la Tarambana, però no sé si arriba a tant, o a més, la cosa... no sé si la comparativa és encertada... què creieu?

IruNa gràcies! I per suposat que tens excusa pel retard (aquest any sí, però el que ve no ho perdono!!! xD).
Ah! I felicitats a tu també... tu també ets verge??? xDDDD

Anònim ha dit...

una mica tard, però felicitats, Alepsi :)

Alepsi ha dit...

Nur!!!! Me n'alegro que hagis passat per aquí, de debó!!! xDDD
Gràcies per la felicitació! ;)

Anònim ha dit...

res docs que jo venia a tafanejar i a dir bona nit a tots i al meu troset de nena =:P

Alepsi ha dit...

Doncs mira, onix jo passava per aquí i et desitjo un bon dia! Vés per on!
Ah! I a tots els altres també, clar! xDDD

Anònim ha dit...

Jajjaa, com he rigut, xDDDD

Anònim ha dit...

Em sap greu dir-t'ho Alepsi però no, no sóc verge, ja fa uns quants anys que vaig deixar de ser-ho... jeje (ho sento, havia de fer la broma)
sóc del 20 d'agost, és a dir: LEO!! merci per les felicitacions

Alepsi ha dit...

Marc benvingut! Me n'alegro que hagis rigut, o no... xDDDD

iruNa em sap greu que no siguis verge... xDDDD

Anònim ha dit...

Jo, com ta germana, m'estic descollonant...

Anònim ha dit...

Glups! No volia ser anonymous

Anònim ha dit...

Eis, la veritat nosé qui ets, estava xafardejant en el flog de la gemma i de cop m'ha sortit el teu blog.

Esper-ho que no et molesti que t'escrigui.De fet només ho faig per felicitar-te, he estat llegint una miqueta i m'ha agradat molt el que escrius, i el que escrius.

Doncs això, que felicitats i que vagi molt bé.

Anònim ha dit...

el segon "i el que escrius" és un com escrius, xP
Els teus escrits m'han conmogut, i a més amb bon sentit del humor!

***xitos***

Alepsi ha dit...

Perdedor benvingut! Au, riu, riu que és bo per a la salut! xD

Anònim/a me n'alegro d'haver-te agradat. T'espero per aquí!