30.8.06

Largáos a un motel!!!

Jo no sé si deu ser l'abstinència aquesta a la que m'he vist abocada (que no per això deixa de tenir les seves coses bones), que l'estiu ha reunit a tots els homes i les dones solters que quedaven sobre la superfície de la terra per fer que fóssin súper feliços o, simplement, que hi ha dies en que més valdria no aixecar la vista del terra.

Avui, he pujat a la universitat a estudiar. Quan anava en el cotxe, que encara no havia arribat a la Meridiana, he hagut de parar en un semàfor que estava en vermell (perquè jo seré el que vulgueu, però els meus punts mel's estimo com si fóssin els meus fills...). Total, que estant aturada, he mirat als vianants que estaven creuant. Tots, xino xano, passant pel pas de zebra, més o menys atrafegats perquè feien tard a la feina... menys un parell. Un noi i una noia d'uns trenta anys que estaven aturats sota l'homenet verd il·luminat, fent-se petons i abraçades com si no s'haguéssin vist en tres mesos. "No siguis tonta, Alepsi, que s'estan acomiadant!". Cervell 0 - Alepsi 1. La parella, després d'una besada intensa s'ha agafat de la mà i ha continuat unida, creuant el carrer gairebé en vermell, entre rialles i ullets de "cordero degollado".

En el següent semàfor no hi havia vianants. Però estava vermell. Així que també he parat. Al meu costat un cotxe atrotinat, blanc, ha decidit esperar-se a que canviés de color el disc vermell. Sempre que condueixo m'agrada mirar les persones que van dintre dels cotxes amb els que comparteixo via. Error! Dintre del cotxe atrotinat, blanc, hi havia una parella. Un home i una dona atrotinats, també, blancs, també, d'uns 70 anys, també (vale, vale, el cotxe devia tenir uns... 20, només).... però fent-se petons. I carantonyes. "Tia tonta, aparta la vista que el semàfor està verd!!!". Touché. Cervell 1 - Alepsi 1.

En arribar a la universitat, ja tot ha estat diferent. He estudiat tot el matí, acompanyada de la inseparable maduixeta, fins a l'hora de dinar. Vale, d'acord, hem fet un parell de pauses, però súper justificades. Val, d'acord, anar a l'Abacus a mirar llibres, per fer alguna cosa i després passar pel bar no és justificat...

A l'hora de dinar, hem anat al nostre estimat bar. Que per fi ha obert, després d'unes (no dubto que) merescudes vacances d'estiu. Allà hem agafat les nostres safates amb els nostres plats combinats i ens hem assegut a una taula que quedava lliure. "Mira allò" [això m'ho ha dit la Maduixeta, mig xiuxiuejant i enfocant la vista unes taules enllà]. Merda. Una parella de joves tortolitos fent-se mimos i mirant-se amb ulls de "ets la única persona que em pot treure d'aquest món d'insensibles". Anava a dir que se m'ha regirat el dinar. Però després em direu que si sóc una insensible i que si bla, bla, bla... així que no ho diré. Punt.

Ara, el que ja ha estat "la gota que ha colmado el vaso" ha vingut a la biblioteca. Quan la maduixeta ja havia marxat. En fer-ho ha deixat el lloc que quedava just devant meu lliure, amb la mala sort que, al costat hi havia una altra cadira buida. I sí, no cal que sigueu uns genis, s'hi han assegut un noi i una noia. I sí, eren parella. I sí, s'han posat a estudiar abraçats. A estudiar!!!

Per favor... tot lo altre ho accepto! Però en una biblioteca???? Calen abraçades eternes? Petons a les espatlles? Miradetes en plan "me deshago cuando me tocas"? Xiuxiuejos seguits de riures idiotes????? No, no calen. D'aquí ve el títol del post: "largáos a un motel!!!" [que és la típica frase de pel·lícula americana mal doblada, i que té una entonació molt característica, que els que em coneixen, coneixen de sobres, i que si sabés posar "castposts" d'aquests que poseu, igual m'animava i us la gravava... xD]

------
Vale, i ara, siusplau, estalvieu-vos comentaris del tipus:
  • El que et passa és que estàs gelosa. [Nah... gelosa jo? Gens. Simplement, avui tinc el dia "destroyer" i em venia de gust criticar quelcom...]
  • Ets una insensible. [Crec que això va quedar clar amb el post d'ahir... no sóc insensible sóc... "jo mateixa porqué el mundo me ha hecho así].
  • Ja veuràs que maco quan ho facis tu. [No cal que m'ho digueu, jo també he viscut a l'altra banda, i me la bufave bastant el que penséssin ties amargades com jo]. (... perquè sempre m'acabo insultant? Jo com a venedora no em guanyaria pas la vida, no... xDDD)
  • Ets una irrespectuosa amb les mostres de "carinyu". [No, definitivament no, això és mentida. A mi m'encanten les mostres de carinyu, però: o a mi, o lluny de mi. No sé si ens entenem... xDDD]
I sí, ahir vaig quedar empatada amb el meu cervell.

51 comentaris:

bellosoli ha dit...

vaja! les quatre coses que et volia dir les has censurat ja al post!! jejejeje. T'entenc be perquè jo també hi he passat per això! No solament m'havia de sentir sol sinó que havia de tragar com la resta de la humanitat era feliç en parella i ho mostraven obertament. Per mi era com un 'mira, pringat, tu estàs sol i els demés ens ho pasem de puta mare. Mira tot el que no pots tenir'. A part que, a més, em retorçava per dins perquè em recordava quan ho feia jo amb la ex.

Però be, ara ja ho veig diferent altra vegada. Que ho gaudeixin ells que poden perquè si fos jo també ho faria. Mai ningú no pot estar-ne segur de si la relació durarà fins l'endemà, així que millor gaudir-la avui!

De totes formes si a tu t'ha molestat i tenies ganes de deixar-ho anar doncs ben fet! per això tenim els blocs!!!

Alepsi ha dit...

Bellosoli què ràpid ets! xDDD
"mira, pringat, tu estàs sol i els demés ens ho pasem de puta mare. Mira tot el que no pots tenir"
Això no ho he pensat mai. De fet jo no he dit que estigui sola. De fet no ho estic. Tinc molta gent al meu voltant. xD. A més, estant "sola" m'ho passo de puta mare igual (o més, depén de com). I... mira, aquestes coses es poden tenir.

Simplement em venia de gust despotricar, tampoc m'ha molestat tan excessivament... xDDDD

Anònim ha dit...

Benvolguda alepsi continua així
saps que criticar va de Pm per el cutis ?
jo desde que despotrico a dojo tinc una pell que ni el "culo un bebè"
i ja no et dic com quedes quan deixes verdes a les "Gilis " de torn que totes en tenim al voltant
oi que ja m'entens ? segueix així vas be
:)***

Anònim ha dit...

Això em recorda aquella situacio en que una embarassada només veu que criatures al seu voltant ;)
Potser només veus el que estàs predisposada a veure, no?

Per cert, la parella que va anar a "estudiar" a la biblioteca segur que van aprofitar ben poc el temps. T'ho dic per experiencia que amb la novia al costat poc et pots concentrar.

P.D. M'he divertit molt amb la manera que has explicat les coses.

maduixot ha dit...

M'ha encantat veure el meu "nom" tantes vegades en aquest post xDDDD
No puc evitar sentir-me co-protagonista xDDDD

Anònim ha dit...

No poden, tots els hotels/motels/pensions de BCN estan copats per la gent del Congrés de Cardiologia. I és que el cor pot amb tot.

PD: Gràcies per la teva visita!

Anònim ha dit...

A que sí Alepsi, després diuen que els que pensem així som amargats o estem gelosos, i una leche. Jo encara recordo un dia semblant al teu, que em vaig ficar al metro, i no hi havia llocs per seure, i just quan entro per la porta, a la dreta i esquerra d'aquesta dues parelles, abrazadísimas com si en separar-se una estona alguna força les separés per a sempre, i a la porta d'enfront, una altra parella recolzada en ella, i jo "vale, ganais" i vaig posar-me a l'altra punta del cotxe del metro.

La dura vida del solter/a

l'home de la musica ha dit...

hola alepsi!!! de debò que m'he quedat alucinat amb el teu post! realment has viscut l'amor aliè persecutori més seguit i pesat de la historia! Per cert, gracies per la teva visita, ja m'he aclarit amb els links i t'afegiré de seguida. una abraçada.

Alepsi ha dit...

Onix no ho sabia això del cutis! Quina meravella, no??? Així compenso les destrosses de la xocolata... xDDDD

Marcus això és tema psicològic. I és cert. Quan et compres un cotxe, per exemple, que mai havies vist abans, de sobte comences veure'ls tots iguals. O quan estàs embarassada, sí. No, si ja m'imagino que no van estudiar gaire, però jo menys. xDDDD

Maduixeta m'havia descuidat de posar-hi links! Sóc un desastre! Jajajaja! I clar que ets coprotagonista!

David el món es conjura contra nosaltres (d'això se'n diu deliri de perjudici, que ho sàpigues [és el que té tenir l'examen de psicopatologia avui]). xDDD
Pero no fotem, que la vida del "solter" és fantàstica (sí, sí, sense despreciar la del "casat", però qui no es conforma és perquè no vol, no? xDD).

Músic (no et fa res, que et digui així, oi? És que sóc molt gossa i el teu nom és molt llarg... vaja, que amb això que he escrit jaho podria haver escrit sencer... ai, senyor, tic fatal, avui... xDDD) "no es tan fiero el lobo como lo pintan". Saps? xDDDD

Anònim ha dit...

Ai senyoreta alepsi, vosté el que necessita és un noi, i curiosament, jo aquesta nit vaig de festa amb dos amics (si, tinc novia, però a vegades també surto amb els amics) i un d'ells no té novia (i és molt maco). Potser t'interessi xDD

PD:El que s'ha de fer per aconseguir que un amic es tregui novia xDD

Per cert, em dones 20.000€? :P

Anònim ha dit...

Uix, l'anterior missatge és meu, que se m'ha oblidat posar el nom i la pàgina web :P

Alepsi ha dit...

Caram, caram, Teleko parlem-ne, que jo aquesta nit també surto! xDDDD
I ja estem pujant dels 10.000 als 20.000... caram, tu, si que va cara, la cosa! xD

Anònim ha dit...

Alepsi, a mi em passa exactament el mateix, quan continuament veus gent fent-se carinyets, els engegaria a prendre pel cul, encara que, tot sigui dit, quan sóc jo el protagonista, tampoc m´hi miro massa i els altres deuen pensar el mateix. Que dura la vida del solter, jaja (però com ens envegen molts casats, també)
Ara, en una biblioteca, això sí que no, eh !!!!
Per cert, et repeteixo que m´agrada com ets

Anònim ha dit...

Ui alepsi, crec que s'han apuntat un parell o tres de nois més. (Dos son besos i tampoc tenen novia).

Doncs anirem per marina, segurament a boveda. Si "casualment" vas per allà avisa :P

PD:Accepto la teva proposta. Done'm 20.000€ :D

maduixot ha dit...

Teleko... ui uuuuuuui lu que acabes de dir!! envian's un mail a mi o a l'alepsi (o a totes dues)... juas!

Alepsi ha dit...

Sulpertu tens raó, quan un és el protagonista, se n'oblida dels del voltant!!! Me n'alegro d'agradar-te com sóc! ;)

Teleko llàstima que aquesta nit ja hagi decidit anar a les festes de Sabadell, que si no... però un altre dia no ho descarto. A més, has encertat el lloc. Molt. xD

Maduixeta com la liem! xDDDD

Anònim ha dit...

Uix, us adverteixo, que tot i que de tant en tant surto amb els amics, normalment ho faig amb la novia.
I a marina, ja feia com mig any o més que no surtia amb aquest grup d'amics (últimament sempre anavem als enfants, a prop de les rambles).

Mira que anar a Sabadell... ja us val!! :P

maduixot ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
maduixot ha dit...

Tranquil teleko, que a tu no et farem res... però què t'has pensat??? xDDD

maduixot ha dit...

Bé, no us farem res (en plural)... a no ser que un dels teus amics es presenti voluntari per ajudar-me en una cosa que tinc pendent amb l'Olenska (http://olenska.blocat.com/

juas!

Anònim ha dit...

Que li passa a la web?

Vaja, jo volia que li fessiu algu als meus amics xDD

Alepsi ha dit...

Això ja sembla el blog del Farlopa... xDDD

Jo només dic que "no es tan fiero el león como lo pintan". xDDDD

A veure què pensarà la gent, ara... en fi...

Anònim ha dit...

Pozi alepsi, si fos jo qui vol lligar em cagaria, però com és pels amics, podeu venir sense problemes :P

maduixot ha dit...

no alepsi... per a aque això sembli el bloc del farlopa haurien de deixar comentaris aquí també els amics del teleko! xDDDDDDDD

Anònim ha dit...

Llàstima que no treballo amb ells, sinó ara els hi diria :P

Ja els hi diré que dues noies molt maques (si, no us he vist, però sempre queda bé dir-ho :P) han estat a punt de venir, però que a l'últim moment s'han "rajat".

Funciona la tècnica pique?? jeje

Espero que al menys us ho passeu bé a Sabadell.

maduixot ha dit...

no ens hem rajat, tenim altres plans, i no els canviarem pas :P

maduixot ha dit...

(perdona, l'últim comment no és en to borde eh? és de bon rollet... ^^)

Anònim ha dit...

Ja ho sé dona, que era broma.

Alepsi ha dit...

Teleko sempre els hi pots dir que es donin a conèixer per aquí. Per això no hi ha problema. D'altra banda és que són festes de Sabadell i, a Bòveda, o aqualsevol altre lloc, s'hi pot anar qualsevol altre dia!!!

Anònim ha dit...

Ja, però és més fàcil quedar per Barcelona, perquè cada un som d'un lloc diferent, i com hi ha transport públic directe a Barcelona des de tot arreu... (tot i que jo vaig amb cotxe, perquè esperar al primer tren ja ho feia abans i és un pal).

Anònim ha dit...

Jo si voleu un dia us invito per aquí... no hi ha rodalies per arribar però bueno xD

Anònim ha dit...

Ui lapri|david, si no hi ha rodalies per arribar on ets tu, potser ets veí meu.
Jo he d'agafar el cotxe per anar a l'estació i agafar el tren.

Anònim ha dit...

No crec que siguem veïns, perquè on jo visc sí hi ha rodalies... però altres rodalies xD

Anònim ha dit...

Per cert Alepsi, què tal l'examen de psicopatologia? Era avui, no?

Anònim ha dit...

Carai Alepsi molt parlar però ja veig que per segona vegada tu i la Maduixeta us esteu Rajant :) ja,jaj,aj,aj, molt bo tot plegat si que comença a semblar el meu bloc. Teleko no et preocupis que son de molt parlar i poc actuar. ;) ja,mja,j,aj,a alerta que després es comença a menjar la bola i haurà d'anar a fer una estripada amb son pare. Alepsi saps que tot això ho dic de bon rotllo no m agradaria que t' enfadessis. Per cert com ha anat examen d'aquest mati?

Alepsi ha dit...

Teleko tal com diu el Laprí: allà sí que hi ha rodalies,però si estiguéssis allà seria complicat que sortíssiu per Marina... fins i tot, diria, que seria complicat que parléssis català... xDDDD

Farlopa no em busquis que em trobaràs... ¬¬' Això ha estat un cop baix, molt baix... xDDD
Buscaves guerra??? Doncs no la tindràs! xDDDD [però potser la Maduixeta sí que et contesta... xD].
I no ens hem rajat. En cap moment hem dit que hi aniríem, així que... a més, d'això se'n diu tenir principis (que deixar passar la oportunitat ha costat, eh??? Però no es deixa penjada a la Trastu ni per 3000 homes!!! xDDDD) A més, ja hem dit que a la propera anem (tant a Igualada com a Bòveda... vés que no fem nosaltres la proposta i tot! xDDDD).
Al final he caigut, i m'he justificat. En fi... sóc dèbil.

Laprí i Farlopa l'examen... fa cinc minuts que acabo d'acaba-lo, porto gairebé dues hores estujant-me el cervell i el primer que he fet, en sotir, ha estat venir a l'aula d'informàtica i contestar-vos...

maduixot ha dit...

Jo no m'he rajat, collons! Ja he conegut a altres blocaires abans, què us penseu?!?

Anònim ha dit...

Vaja, esperem que hagi sortit bé l'examen al final, que és el que conta ;)

I bueno, aquí sí que es pot sortir per Marina, però és una simple plaça i amb un edifici que no val absolutament per a res que es diu Senat xDD

Per cert, no té res a veure, però no sé que collons passa on estic treballant que fot una pudor que ens estem embadurnant de colònia perquè fa una pudor vomitiva arghhh... xDDD

Anònim ha dit...

veig a la maduixeta picada

desgraciat ha dit...

:-|

Anònim ha dit...

alepsi, vols dir que si la propera vegada que surti per marina us aviso, si que vindreu?

Bueno, no sé quan serà la propera vegada, però m'ho apunto (i si ho comento aquesta nit, potser fins i tot accelero aquesta propera sortida a marina :P).

Alepsi ha dit...

Maduixeta així es parla! Sí senyora!!! xD

David ja us explicaré què tal l'examen, demà... i... has sortit mai per Marina a Barcelona? Això no té nom! xDDDD

Anònim sí, déu n'hi dó... xD
veig a la maduixeta picada

Desgraciat m'encanten els teus comentaris... estan tan plens de significació.... xDDD

Teleko això vol dir que m'enviis un e-mail i que ja et proposaré jo dia. xDDDD [no cal que s'enteri tothom... tot i que fer una festa blocaire a Bòveda tindria el seu punt...xDDDDD].

I sí, teniu raó, és la una de la matinada i jo ja estic a casa. Fa 5 minuts que he arribat i ja tinc el pijama posat. En quant acabi el comentari me'n vaig al llit... no pot ser bo desaprofitar una sangría així, noies, no pot ser bo... :'(

bellosoli ha dit...

ei! ho sento! no volia pas dir que estiguesis sola ni res semblant! el que deia és com em sentia jo, i jo si que me'n sentia...

maduixot ha dit...

:-|

tu i les teves emoticones... xDDD

sort que en persona ets més fàcil de comprendre!! sí, ala, ja ho he dit. Al desgraciat ja el coneixem i és un solet!! ;)

Alepsi ha dit...

Bellosoli ara he rellegit la meva resposta al teu comentari, i entenc que hagi sonat borde. xDDD
Però no ho era, eh? Feia broma, ja sé que no ho estaves dient per mi, don't worry! ;)

Maduixeta se te'n va la olla. xDDDD

Anònim ha dit...

Alepsi, quin és el teu correu?? :s

Alepsi ha dit...

Si mires a la dreta del blog, sí, sí, allà a dalt. Posa "coneguem-nos"... no? Doncs lo d'abaix és el meu correu...

Tio, tio, això de no veure-hi és fruit de la ressaca??? xDDDDDDD

Alepsi ha dit...

Vale, jo tampoc estic gaire fina... posa "posem-nos en contacte" no "coneixem-nos"... puta sangría... xDDDD

desgraciat ha dit...

Carai el teleko, vol que li feu alguna cosa als seus amics solters -textual- i aconsegueix una predisposició absoluta.
Això és triomfar i el demés són tonteries!!
Teleko, puc ser amic teu? xD

Alepsi ha dit...

Desgraciat no t'enganyis... nosaltre no ens hem ofert per "fer-li algo als seus amics" només per sortir de festa. Eeeeeeeh?? A veure què passarà! xDDDD

desgraciat ha dit...

Tu no perdis els mails.