30.5.06

Group Think

La Sara és idiota
riu de mi i se'n fot
Però no és que que sigui un riu
sino que es parteix la caixa
no la de pensions
la toràcica,diguéssim.

Ric. Però no multimilionari.
Només ric, perquè em fa gràcia.
Captes? Jo sí.
Te queremos con nosotros.
Sóc una secta.

De fet no sóc, som.
Som, som, som els cavallers.
Però no els del zodíac.
Els de la taula rodona.
O quadrada. Vés a saber.

Vull dir: que som un group think.


[vale, ja sé que el poema no és molt maco... però a mi em fa gràcia. I en el fons a la Sara també (encara que em miri com dient: "nena, estàs com una puta cabra")]

11 comentaris:

maduixot ha dit...

snif...

com a membre plenament activa del group think... estic trista que no m'hagueu inclós en el poemaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ara m'enfado i no respiro!
jajaja

Alepsi ha dit...

¬¬' a veure piltrafilla, com a membre plenament activa del group think... estàs inclosa en el poema! No fotem! Jajajaja! Anda, respira, dona, respira que ja estàs lila (sento haver trigat tant en contestar). De fet el poema [quins collons dir-li poema a això, pensareu] me l'ha inspirat la Sara, però va dedicat al group Think al complet, i per suposat hi esteu totes incloses.

Ah, i aviat me n'inspirareu un, de poema, cadascuna, oi que si? ;)

maduixot ha dit...

Group think

La Sílvia té vergonya aliena,
Aliena de aliè i no d’alien.

La Sara escolta música ska,
Ska, es-ka, es caaaaa... maca

La Laia prèn el sol i es torra
A qui li he près el sol?

Alepsi ha dit...

No calia que desveléssis el meu gran secret... jajajajaja! Molt bona aquesta versió! Jajajaja!

I tu li has pres el Sol a... al cel, que ets un sol! Jajajaj! (veus Marc? Això fregaria la cursileria! xD)

maduixot ha dit...

nota: canviar "de aliè" per "d'aliè"

Anònim ha dit...

i alien per [àlien] ;D tret que sigui que s'alien... per liar-la, és clar!

maduixot ha dit...

és que amb el nivellàs del poema, anar a fixar-te en les faltes, ja és tot un què, eh?

jajaja

Anònim ha dit...

jeje sembla antonia font aixo

Alepsi ha dit...

Caram, haure de començar a escoltar a Antònia Font... si s'assembla a això... pot ser divertit! :P

Anònim ha dit...

Increíble. Molt bo... jejje. De veritat, he rigut amb la caixa toràcica.

Anònim ha dit...

Ni idea de com he anat a parar aquí...però increïble blog, de veritat, sou uns artistes!