15.5.06

Em feu somriure

Seguint amb la saga d'entrades dedicades vull dedicar aquesta a les dues pendones que avui m'han alegrat el dia.

Gràcies per aguantar tot el matí al meu costat, per escoltar-me, per consolar-me mentre plorava i per fer-me canviar, finalment, les llàgrimes per un somriure. Si hi ha una cosa que em fa tirar endevant cada matí i anar a la facultat és saber que allà estareu, per riure o per plorar, per sortir de festa o per preparar una excursió.... oi? ;)

D'altra banda, avui algú bastant especial per mi, m'ha fet adonar-me'n de com en podrien ser de fàcils les coses si es parléssin amb sinceritat... llàstima que ens costi tant fer-ho... però bé, algun dia en sabrem, oi que sí? ;)

Gràcies, a tots tres, per donar-me ànims i fer-me veure que les coses no són tan complicades com semblen i que no sóc "especial" en aquest aspecte. És fantàstic saber que hi ha algú al món que em comprén tan bé com vosaltres... de debó us estimo moltíssim nenis!

3 comentaris:

maduixot ha dit...

oiiiiiiiiiiiii
que maca

a veure, tiaaaaa, per això estem, que no tot serà festa i alegria... a la vida hi ha de tot, i s'ha de saber acceptar... i si fa falta ajuda, doncs es demana i ja està.

en fi, ja m'aguanteu prou a mi, també eh? jajaja
us dec molt! ;)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Anònim ha dit...

oiiiiiiiiiiiii
que maca

a veure, tiaaaaa, per això estem, que no tot serà festa i alegria... a la vida hi ha de tot, i s'ha de saber acceptar... i si fa falta ajuda, doncs es demana i ja està.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

¿Se nota el plagio? ¿A que no? Pero es que tenia mucha razón y no podia superarlo, menos a estas horas, y menos pq a mi no me lo dedicas ;) No se, no me gusta verte mal, ya sabes que me tienes pa lo que quieras; si no acuerdate del dia de los cuatro volvos de mi jefa :P

Prometo el domigo ir a ver tu obra, un abrazoooooooooooooooooooooooooooooooo (con lengua, por supuesto)! ;)

Anònim ha dit...

"Se ha guardado su comentario y podrá visualizarse una vez que el propietario del blog lo haya aprobado"

Joooooooooo, yo quiero verlo ya, para algo semi-bonito que digo de vez en cuando quería releerlo... :(

Son las 12, ¡cambio de nombre!

¡Be happy!