12.5.06

Canvis, canvis, canvis

Avui torno a estar neguitosa. No sé ben bé perquè. No en tinc ni idea. Però estic amb els nervis a la panxa de nou. Les coses estan canviant. Ara pensava que, si miro només mig any enrere, les coses eren molt diferents... i no diguem res si miro un any. Han canviat tantes coses... estem en etapa de canvis... però no només jo. Ho estem tots. Últimament estic envoltada de gent que, per un motiu o un altre, vol canviar, necessita canviar, o simplement: ha canviat. Sort que aquests canvis solen ser positius... D'altra banda també hi ha certes persones que haurien de canviar certs aspectes de la seva vida, però que, de moment, no se n'adonen... bé, intentarem que siguin capaces de fer algun petit canvi, poc a poc...

Bé, només volia deixar palès que tothom qui vol pot canviar, que poc a poc la vida canvia, i que... coi, no sé, que me n'adono que realment "els petits canvis són poderosos" i que voler és poder... i no sé, vull canviar, potser, com diria algú: "toca evolucionar".

3 comentaris:

maduixot ha dit...

jo també estic canviant... cada dia una mica més descarada... bueno, estic fatal, la primavera m'afecta molt... bla bla bla

Anònim ha dit...

ei, voy a cobrar derechos de autor

Alepsi ha dit...

Bueno, ¡pues ya me dirás las tarifas!

Y si te cito, como referencia en la entrada, ¿me lo dejas gratis? Jajajajaja!