23.5.06

Cosetes

La primera... uh... ah... no ho recordo. Comencem bé. Tinc tanta son (que a las set tinc sang... o no anava així? xD) que el meu cervell està en ones delta ja... o eren alfa? Collons, més val que no em vulgui fer la interessant avui ("què dius tia! tu ETS interessant!" "gràcies, gràcies, em faràs posar vermella").

La segona, aquesta sí la recordo, és una que volia dir-vos fa uns dies, però que amb tot el que he estat fent no he tingut temps de posar. Ahir, dilluns, una persona va marxar. Ooooooooh! Què tètric, no? Bé, se'n va anar a Hondures (viva Honduras!) o no era a Hondures? Ai, no sé, avui no sé res (només sé que no sé res). Bé, el cas és que va marxar i va donar de baixa el seu blog i tot... i ara el meu blog s'ha quedat sense un dels seus seguidors més fidels! Què faré??? Bé, que no panda el cúnico, haurem de fer propaganda del blog, estic malalta de rebre comments!!!! En fi, j.d. si mai llegeixes això... que et vagi tot molt bé! (no vaig tenir temps d'acomiadar-me de tu al teu blog) Segurament ens veurem per la facultat al setembre!

Sí, perquè aquesta és una altra... o em poso les piles, o no hi haurà manera de treure's ni una assignatura d'aquest semestre! Quina tela tinc! En fi... no vull ni parlar-ne del tema....

D'altra banda... alguna cosa més havia de dir jo... Ah! No, no res, se m'ha oblidat

1 comentari:

maduixot ha dit...

vols saber una cosa interessant?

avui he anat a fer un recado a les glòries. he anat sola. feia molta calor. m'he emprenyat bastant pq no he trobat tot lo q necessitava i la calor no m'ha sentat gaire bé, així que he agafat el metro amb una cara d mala hòstia que hagués espantat al més valent. he pujat al vagó i al meu costat hi havia un home que comparat amb mi era com un armari. Doncs ha baixat a plaça Catalunya, i mentre sortia del vagó li he vist el clatell, i... duia l'escut del barça! jajaja... fet amb maquineta, entens? vull dir, que s'havia rapat de tal manera que se li veia l'escut del barça, quina gràcia! i de cop m'ha marxat tota la mala llet, ho he trobat tan divertit! i no sé, m'ha canviat l'humor. ara estic a casa escoltant música guai i ara m'aixecaré a ballar-la perquè no puc aguantar-me!! :p