16.4.07

Trobada blocaire!

Jejejeje! Us heu espantat, eh?? No? Ah, vale, millor per vosaltres (els ensurts són molt dolents pel coooooor... xDDDD).

Res, que ahir estava jo tranquilament al messenger (sí, sí, no em torneu a dir que sóc una malalta que prou que ho sé, però clar, comences a parlar d'allò i d'això.... i et donen les mil... i... bé, què us haig d'explicar, em sembla... xDDDD), i de sobte vaig veure que havia rebut un correu de la Yrun. Què mona! Feia dies que no en sabia res, d'ella, i em va fer il·lusió, tu! xD

Total, que la boja aquesta em proposava una cita. Però no una cita qualsevol, no. Una cyber-cita. I proposa que us hi uniu tots els blocaires que volgueu. M'explicava que la cosa seria entrar en una sala de xat determinada a una hora determinada d'un dia determinat, tothom qui vulgui. I així podrem parlar, i conèixer-nos una mica més, sense perdre l'anonimat.

Bé, trobo que és una proposta prou interessant, sí. Així que li dono suport, i us animo a que aneu al post on la Yrun ho explica tot!!!

Per si us fa mandra desplaça-vos fins el bloc de la Yrun (que també tindria tela, la cosa, ronsos, que sou uns ronsos!!!!), us dic que el dia proposat és aquest dimecres, a les 11 de la nit, i el xat és el café clàssic de vilaweb. Jo, a poc que pugui m'hi passaré, a veure com va la cosa! ;)

Ala, que passeu molt bon dilluns, recordeu somriure una estoneta, que és gratis i no fa sortir arruguessss!!!! xDDDDD

20 comentaris:

David JB ha dit...

Uohjó, està bé. Jo, darrerament, intento ficar-me al llit d'hora, i mai ho aconsegueixo, així que mira, si puc, passaré una estona per veure què "se cuece" :D

iruNa ha dit...

Em sembla estupendíssim!!!! Quina gràcia, està molt bé això. I tant que m'hi passaré... bé, això si la veïna a la qual pillo la senyal inhalàbrica (wifi) es conecta aquell dia a aquella hora.. que si no és així em farà mooooolta ràbia, evidentment!!
Jo també dono suport a la proposta de la Yrun...i us animo a fer quedades d'aquestes més sovint!!
una abraçada Alepsi!!

David ha dit...

ui ui ui, fent un post aprofintant un post de la Yrun... alepsi ens quedem sense idees?? xD

Jo suposo que estare x casa dimecres a les 11 així que si puc, m'hi passo ;)

efe ha dit...

UI, doncs algú m'hauria d'explicar aquestes coses. Perquè si no a saber on vaig a parar jo.

Dius el clàssic de vilaweb, com si fossen els Beatles. Avui em sent de Paleolític, gairebé de l'Inferior arcaic.

Anònim ha dit...

Ostres, quina idea més guai! Si es pot fer servir un programa d'IRC pels xats de vilaweb, allà hi seré puntual com una mala cosa (o bona, ves a saber); si no, esperaré a la propera cibercita i proposaré que es faci en un servidor estàndar...

Una abraçada!

yrun ha dit...

Ole Alepsi! Aixi m'agrada! Que em patrocines!
Aqui es veu el teu nivell de contactes...impressinant! ;P

EM faras de padrina a la proxima idea també? :P

Anònim ha dit...

Ostres si hi penso si que m'hi passaré :P

Metamorfosi ha dit...

Per poc que pugui i si me'n surto per entrar-hi m'hi passaré, podria ser divertit. (m'ha semblat que al blog de la Yrun hi havia l'enllaç, oi?).

Apa, petonets!!

onix ha dit...

Uiiiiii em sembla genial!! jo es que mai he entrat a cap xat :$ :$
no em passara res oi?? que diuen que son llocs de vici i perdició
;)****

Unknown ha dit...

Em sembla una gran idea, però tinc un petit problema amb la connexió a internet (bàsicament que no en tinc). Això si vull un resum sobre la trobada dijous al matí a la meva taula a primera hora del matí.

Anònim ha dit...

catxis...

tinc assaig... a no ser que em conecti a mig assaig, cosa q fa lleig...

Alepsi ha dit...

Uiiiii, Lapri, es poden coure moooooltes coses! xDDDD

Ja veuràs com si, Iruna! I si no, anirem tots a casa del teu veí a fer-li bullying per internet! xDDDD

Azri3l, tu sempre tan crític... ¬¬' Sàpigues que jo no m'aprofito de ningú! :P

Efe, o hauria de dir, senyor Efe? xDDD
A veure, ja te'n faré un tutorial, per a que no et perdis, home! xDD

Doncs la veritat, Spock, és que no en tinc ni idea.... espero que puguis venir!!! :(

Yrun, tu no ets padrina d'aquesta idea!!! Ets la creadora! xDDDDD

Garf4, si no hi penses, ja et vindrem a buscar! xDDDD

Exacte, Metamorfosi! Jajajaja! Al bloc de la yrun hi teniu l'enllaç! ;)

Onix, tu no et preocupis, que jo et dono la mà i ens posem totes dues a marujear! xDDDD

Tirai, tindràs una crònica, si no més d'una, això segur! ;)

Esteve, d'allò... que comenci a les 11 no vol dir que acabi a les 11. Tu quan tornis passa-t'hi, segur que algú hi ronda! :P

iruNa ha dit...

Bé, saps? Tinc el problema que és la propietaria del meu pis, que viu a baix i del la qual li xupo la línia telefònica d'internet... i és clar, no li puc anar a dir cosetes perquè corro el risc de quedar-me al carrer!!
Està bé però això de pillar wifi de la teva propietària no? és una manera de no sentir-me tant malalment per pagar taaaants euros pel putu lloguer!! jajaja!!!
Doncs això, que si la propietaria (gemma) està connectada jo estaré allà!!!

Anònim ha dit...

jo a aquella hora estic fent passos per dormir...
gajes del insomni cronic aixi que nasti de plasti!

Anònim ha dit...

Per poc que pugui m'hi passo, ja havia vist el post de la Yrun.
:)***

Alepsi ha dit...

iruNa, doncs digues-li que s'uneixi a la festa! xDDDD

Doncs et dic el mateix que a la Tirai, mariona.... tindràs un resum! ;)

Jejejeje! Pd40, ja havia vist que l'havies vist! xDDDD

onix ha dit...

He preguntat als responsables del Irc Hispano si es podia connectar al xat de vilaweb i m'han dit que no però que Spockno pateixi que tindrà un munt de cròniques com a la Tirai :D :D Gracies Alepsijo de la teva maneta ;)******

Joana ha dit...

Jo també miraré de treure-hi el cap...quina emoció!
Aprofito aquest comentari per dir-li a l'ONIX que tinc problemes per entar al seu bloc...com si fos molt gran i no puc apenes comentar :(

Anònim ha dit...

Gràcies Onix! Catxis.... Així no hi podré ser, però, amb permís i amb la complicitat de la Irun i l'alepsi, i atès l'èxit de la convocatòria.... en farem un altre a l'Hispano o a l'Irc-catalunya?

Petons!

onix ha dit...

i tant que si spock quan vulgueu la founder del canal #mes_de_20-c del Hispano m'ha ofert molt contenta el canal per nosaltres solets ;)***