21.4.07

Resum de xat

A veure, que tinc poca paraula, però no tan poca. Us vaig prometre un resum, i aquí està. Agrairé que m'ajudeu a completar-lo, ja que vaig estar absent molta estona i no vaig poder seguir la mega conversa.

No em feu posar una llista dels assistents perquè no recordo a la majoria... em sap greu, la meva memòria és limitadeta, què hi farem!

Doncs res, que la cosa va estar molt bé. Va ser divertit.

Jo feia segles que no entrava en un xat. Ho havia fet al principi de tenir ordinador amb accés a internet (farà cosa de 6 o 7 anys), quan encara no havia descobert el messenger. Entrava als xats de Terra (què típic!), i ala, a xerrar amb desconeguts, que normalment volien sexe!!! Dios! Jo sempre pensava: "a sant de què em proposen sexe si mai ens veurem???" I els deia que no, clar. I m'acomiadava d'ells, fins que trobava a algú que només volgués parlar. Després vaig descobrir lo del cibersexe, però això ja és una altra història. xDDDDD

Total, que amb la vinguda del messenger vaig anar abandonant els xats... i vaig dedicar-me a parlar amb aquelles persones que havia conegut allà (les que valien la pena, mínimament)... la meva llista de contactes, avui, encara supera els 140!!!! I amb 130 no m'hi parlo... xDDDDD

En fi, que em perdo. Tornem-hi. Que deia que va ser molt divertit. Allà a la sala general tothom parlant del gol del Messi (que encara no he vist, però es veu que és una canya), i no sé quines coses més. Molt bon rotllo, molt bon ambient.

Fins i tot, en un moment, va entrar un personatge (recordem que la sala de xat era pública) molt especial... [enganxo el tros de xat tal qual tret de la sala, espero que a cap dels que apareixeu us molesti (ja he tret les frases comprometedores... xDDDD)]

= estoy desnudo alguie = alguan tia per aki

= Metamorfosi = collons, n'ha entrat un en pilotes?

= Alepsi = tapa't que agafaràs fred, tio

= Metamorfosi = jajajaja

= Farlopa = jajajajajaj

= estoy desnudo alguie= jeeje

= estoy desnudo alguie= alguna tia vol verem

=Alepsi= doncs mira no

= the silver blue sea= jajajajajajajajaja

= el veí de dalt= Si tapa't que hi ha jovent i n són hores

=Alepsi= ara ho parlavem

=Alepsi= que no volem més homes

= Alepsi = que ja en tenim prou

= Metamorfosi= ah, no?

= Lapri-david= tu q ets, el de ciutadanos, q va despullat?

= Farlopa= Prous homens.

= estoy desnudo alguie= pos si

= Farlopa= jajajjajajajajaja

= Alepsi = uala!

= Alepsi = què dur!!!

=Alepsi = xDDDDDD

Per a que veieeeeeeeeu! Vam tenir de convidat al molt honorable "estoy desnudo alguie", que diu que és el de Ciutadanos. xDDDDDDDDDD

Val a dir que vaig estar partint-me de riure una bona estona, després d'això! xDDDD
Aquí el Laprí va estar molt encertat! xDDDD

22 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja, vaja, vaja. Em vaig perdre una petita festa, però és que a les 11 un servidor té un peu i mig al llit ... coses de matinar molt.

Per a la propera una mica més d'hora, o pel cap de setmana, jeje.

Salut.

Anònim ha dit...

jajajja... que luxe! i damunt, en vivo i en directo! que més es pot demanar??


jo al principi de tindre internet també entrva als xats, perquè era la novetat i no sabia quines altres coses (interesants) podia fer en internet... però vaja, és que allí estan tots ixits!!!

Anònim ha dit...

uoooh
ho vau passar beé,ja veig.

yrun ha dit...

I jo mu vaig perdreeeeeeee igual k el gol de messi :( :( :(

ALepsi! Et poso de testicle (o sea se testigo) k mai mes em posare malalta!!! xDD

P.D: no soc xunga tia! Kines coses k poses al xat de les associals xD

onix ha dit...

jo és què tenia feina i vaig enviar la Onixeta aviam si espavila i un dia jo em llevo llesta , encara no m'ha explicat res :(

Anònim ha dit...

Alepsi fatxa xDDDDD

Unknown ha dit...

Ei! ja em pensava que em deixaries sense resum :p
Jo havia estat molt enganxada als xats fins que, vaig deixar d'estar-ho. Gairebé de cop, no sé si em passarà el mateix amb el bloc.
Si algun cop ho feu un cap de setmana m'hi apunto, però entre setmana no tinc internet.

Candela ha dit...

Ooooh. Jo no m'enterat que feieu xat!!! Això em passa per treballar massa (ei pedazo pareado)

MaRiNa ha dit...

XD que mes vols! fins i tot els de ciudadanos s'han enterat de la vostra quedada cibernètica!

Alepsi ha dit...

Ho intentarem, Apocalipshit! Jajajajaja!

Has vist, Olenska??? Jajajaaja! I sí, efectivament, als xats van tots ixits!!! Cada dia m'agrada més com parleu! xDDDD

Sí, sí, Mariona!!! Jajajaja!

Ets fatala, Yrun! Jajajaja! Ala, sóc testicle! Quina il·lusió!!! xDDDD

Ja la vaig veure, Onix!!!! Em va saber greu que no hi rondéssis tu... :(

Cacique capulla! [ja saps, amb tot el carinyo del món... xDDD]

Que no, Tirai, que sóc dona de paraula, jo! xDDDDD
A veure si ho podem programar per algun dia en el cap de setmana, sí!

Candela, a la propera t'envio un mail! ;)

Marina, és que tenim un poder de convocatoria que flipes!! xDDDDD

David ha dit...

que fort, aquest deuria entrar quan jo no hi era, em vaig perdre l'home despullat!!

per cert, a que ve lo de "alepsi fatxa"? es que vaig pillar la conversació a mitges, només vaig captar la frase... alepsi, has de rentar el teu nom!!!

Alepsi ha dit...

Doncs no t'ho sabria dir ben bé, Az, crec que al veí li va donar per dir que sóc com la Maria de la Pau Janer.... xDDDD

Anònim ha dit...

I jo com que sóc així de simple... xDDDD Alepsi Fatxaa!!
I Azriel, quan va entrar el de ciutadans si que hi eres, el què que tu i jo estavem entretinguts parlant de la Greska (com no)! ;D

Cristina ha dit...

Jo treballava aquella nit. Ja veig que us ho vau passar d´allò més bé.

Joana ha dit...

A mi encara no em van acotxar... xerrant, xerrant, però a tu em sembla que sí! ;)

Anònim ha dit...

Oh, doncs mira que em vaig connectar vegades, però no em vaig assabentar de res :$

maduixot ha dit...

i jo de mentres a la parra... o dormint o veient la tele, no recordo :(

Anònim ha dit...

I va haver un punt erotic al xat, jajajaj però per sort no va arribar a mes, tu si que et varem cotxar com deu mana ;) jajajaj Que bo el xat el de ciudadanos i el veí de dalt jajajajajaj

El veí de dalt ha dit...

Va ser divertit, oi? Jo, al final, ja no sé a qui vaig posar bé el coixí i a quí vaig cantar una nana..., seria al paio aquell de Ciutadans? Buf! ;-)

David JB ha dit...

Uohjó, va estar molt bé. I el paio aquest de ciutadanos, buscaria votants per a les properes eleccions, però va entrar al lloc equivocat xDDD

iruNa ha dit...

Arribo tard però vaja, ja he llegit la crònica!!! em sap greu no haver-hi pogut estar... un altre dia serà!!!
merci pel resum!!

Laia ha dit...

jo estava tan derrengada del dia anterior que no vaig poder assistir....

i m'ho vaig perdreeeeeee!!
buaaaaaaaaaa

quan és la proxima? :P