10.4.07

Aclariment

A veure, amors meus del meu cor, homes indignats i dones desconcertades:

L'home ideal NO existeix!!!

Al post anterior quan deia IDEAL volia dir el que no estava en cap dels dos pols. Però dintre d'aquest grup IDEAL hi ha moooooooooltes gradacions, i com us deia als comentaris, gràcies a Déu, no a totes (ni a tots) ens semblen ideals els mateixos homes.

Jo és que em torno molt agressiva quan toquen el meu mascle (encara que només sigui meu per una nit, és meu, i prou, i que cap lagarta se li acudeixi intentar competir amb mi, que li mossegaré un ull....).

A més, sempre vaig armada amb una cullera, que ho sapigueu. Sí, sí, una cullereta de café és un arma magnífica....

Que estic en una disco pim-pam amb un noi i de sobte, quan me'n descuido, ve una tia i intenta apropar-s'hi més del compte??? Cap problema!!
  • Primer: mirada assassina. Normalment ja es donen per al·ludides i fugen.
  • Segon: toc-toc a l'esquena "perdona reina, és meu". Normalment giren cua i vana per un altre.
  • Tercer: intent de mossegada a l'ull. Si la tia s'aparta normalment surt corrents. Si es deixa mossegar l'ull, from lost to the river, i passo al quart pas. [no apte per a persones delicades.... no el llegiu si us fan angúnia certes coses... xDD]
  • Quart: trec la cullereta, l'apropo a un ull i..... PLOP! Normalment si he d'arribar a aquests extrems la tia va tan borratxa que riu i tot.
Uala, sóc una cafre, oi? Estic gore avui! Jajajajajajajaja! Que chunga sóc maaaaaaaaarededeusenyó!!!

Bé, doncs ha quedat clara la idea, no? Que cadascú es busqui al seu home ideal, que n'hi ha molts, però cada cop més amagats sobre capes de metrosexualisme o de garrulisme. Igual si els hi treieu les capes aquestes apareix un home. Que no dic que no.

Però si jo us estimo molt, homes meus del meu cor!!! De qui rajaria jo si no existíssiu, eh? Eh??? xDDDDD

41 comentaris:

efe ha dit...

Aspirants a Home ideal i Aspirantes a conquierir l'home ideal, abans que l'Alepsi esborre aquest comentari, us he de dir que és cert tot el que diu.

Hi ha una escena així (Alepsi defensant el seu mascle d'una pobra lagarta) al you tube. Només l'heu de buscar per au arhg ixxxx, la cullera... no.

maduixot ha dit...

jejeje

jo també sóc molt gelosa...
i també he conegut algun home ideal...

que t'haig de dir a tu!! jeje

David JB ha dit...

Doncs perdona, però l'home ideal existeix, i no sóc jo, però existeix, en aquest país hi ha com uns 20 milions, i algú segur que ho és d'ideal.

Ara, mare meva, el tema de la cullera, m'has deixat parat eh xD ja t'imagino allà enmig de la discoteca, fent amb la cullera com si fessis esgrima, quina por, no voldria ser pas dona per no trobar-me amb tu, fixa't el que et dic, ara, ser home i estar al teu costat, dóna una seguretat increïble. Si algun dia necessito un guardaespaldas, me'n faràs tu? Així fem la versió inversa de la peli aquesta de la whitney houston xDDDD

Estic pirat, es nota oi?

Anònim ha dit...

Així no existeix? Ja sabia jo que això dels cursos gratuïts per e-mail tenien un no-sé-què kitch... Per cert, venc versió ampliada de Los Puentes de maddysson (14 hores trenta minuts d'intensa lentitud en 10 dvd's i un pòster del pont) a bon preu!

Una abraçada

Spock, sense idees... vull dir sense idealitats!

yrun ha dit...

Si k existeix l'home ideal i es tot meu! :P :P :P

Tia m'ha encantat la teua forma de defensar el territori! Jo tb portare un cullereta al bolso a parti de demà! jajaja!

Jo solc fer el marcatge individual que ja funciona, però si s'ha de passar a majors, lu teu es mol bona idea! xD

existència rudimentària ha dit...

srta alepsi:
culleres? oh ja sé la raó oculta de portar una cullera en el bolsos "per si mengem un iogurt o algo..." xDDD
Ans axò, no m'imaginava l'escena. Espero qu Tarantino la incloeixi en la seva pròxima pel·licula, Reservoir Spuns. Com a fan indiscutible de la violència baidefeis (x la cara) li mostro tot el meu meu recolçament.
Molt agraït per aquestes palles mentals violentes i amb culleres de per mig,

grass-shopper
'sang i fetge'

existència rudimentària ha dit...

Re: com em trobi a l'home que ens roba les nùvies tot menjant un iogurt.. xDD

gatot ha dit...

Em sembla que fins ara ningú s'ha adonat..... que aquest post i l'anterior no els ha escrit l'Alepsi: segur que ha tornat a engegar aquell joc que va fer temps enrera i els post són d'un altre blogaire.

Jo aposto que ha estat la Candela l'autora, i que està buscant més homes ideals per a la seva colecció!

petons i llepades idealíssimes!!!!

Leticia ha dit...

Hola, tengo un blog sobre televisión, es nuevo, y me haría mucha ilusión que entraras. !!!! te dejo la dirección:

www.lamoscadelatele.blogspot.com

Muchas gracias y un saludo

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Després d'aquesta benhaurada nota feminista ... jejeejejeje un comentari ...

Collons! nena! I això només és si la lagarta (vas veure V quan eres peque?) se t'acosta al mascle? Jooooder, si se l'emporta a algun lloc a fer guarreridas espanyolas ... em fa por veure't amb el vestit Gospel i la serra mecànica, nena!!! En plan "T'he dit que era meeeeeeuuuuuuuuu" i vinga, la llagarta tallada en julianes, com l'Arguinyano!!!

Crec que has d'anar a un psicòleg a que et miri això, nena!!! Ah i la cullera, si és de postres va millor ;)

Un petó

Anònim ha dit...

Estic uns dies desconectat i que veig??? Tot el dia parlant de mi, vas començar un petit post de fatala i ara en fas dos posts??? jajajajaja Ja veig que no ha provat molt aquesta setmana santa... jajajajajajaj Una forta abraçada que jo se que tard o d'hora trobaràs el teu home ideal sense anell. ;) jajajaja

Alepsi ha dit...

Ostres, efe!!! Vam quedar en que no desvetllaries el secret, tiu!!! Ja sé que a la pobra noia no li va fer gràcia... però ei! Que no se t'hagués acostat tant!! Que sí, que sí, que al final resulta que només et preguntava si tenies un bloc, però és que els gelos em ceguen.... xDDDDDDDDDD

Què ens hem d'explicar, maduixeta, què ens hem d'explicar.... xDDDDD

I tant que existeix, Laprí!!! Jajajaja! Algun dia el coneixeré! xDDDDDD
El tema guardaespatlles... em miraré la pel·li i et dic algo. No sé jo si serviria gaire, eh??? xDDD

Dios mio, Spock!!! Jajajajaja! Què dur! No has plorat molt de dolor veient-la??? xDDDD

Si clar, yrun, ara resultarà que tots els homes ideals són els vostres xicots... quina desgràcia! xDDDDD

Qui no porta una cullera al bolso, Grass?? xDDDDD
Mira que si el Tarantino em pren la idea m'emprenyaré i tot, eh??? xDDDD
[I mira, veus? Si trobes l'home roba-nòvies, li fots un culleretasso, i ala! xDDDD]

Perdona, Gatot... és que jo no estic xapada a l'antiga, eh??? Jajajajaja!
El dubte ofén, col·lega.... xD

Y en televisión no pagan por hacer publicidad, Leticia? Jajajaja! Qué descaro, oye! xDDDD
En fin, me paso por allí, aunque ya te digo que lo de la publicidad engañosa es muy feo.... que tu blog de nuevo tiene poco, eh? xDDDDD

No, no, Pep, no vaig veure V (de Vendetta? xDDDD). Mira, si se l'emporta a algun lloc a fer guarrerides... no trec la serra. Esmolo les urpes i....... faig que caigui en la dessocialització més absoluta. xDDDDDD Ha quedat clar? xD
D'altra banda, els psicòlegs que conec no em consideren patològica, així que cap problema. xDDDDD

Jo no ho volia dir fins que no estiguéssis per aquí, Farlopa, però.... ets lhome ideaaaaaaaaaaaaal!!! xDDDDDD Llàstima que portis anell... ains, quina sort té la Cuca.... (no, no, no et preocupis que em cau molt bé i té uns ulls massa macos... xDDDDD)

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Benvolguda Alepsi!!!

V era una serie d'uns extraterrestres que eren bons, molt bons, semblants a nosaltres (no als catalans, eh? parlo dels terrestres i tal) i que resulta que en el fons eren lagartus que es menjaven a la gent ... Fes-li una ullada a
http://en.wikipedia.org/wiki/V_(TV_series)

Espero que el teu anglès sigui millor que el meu ... ah, i no em llegeixis des de la Biblio que després et cridaran l'atencio ...

Un petó

Clint ha dit...

Ei almogaver, m'ha agradat això de la cullera, deu posar molt veure que et defensen tant aferrissadament! deus tenir una fama...

David JB ha dit...

No has vist la peli del guardaespaldas? Doncs jo crec que sí serviria eh, sempre és bo tenir algú al costat que et protegeixi i et faci sentir segur, penso jo. A més, amb una arma tan letal com una cucharilla del cafè, ja veus xD

Anònim ha dit...

"PLOP" és l'onomatopeia ideal, això sí que està clar.

Anònim ha dit...

Jajajajajaja, com he rigut Alepsi, està clar que l'Home Ideal no existeix, si més no, jo el segeixo buscant :-[

Anònim ha dit...

així totes les lagartes bòrnies són víctimes teves?

collons de dona. Tens una germana bessona?

apa

Candela ha dit...

M'heu enxampat!! soc jo!!!

jajaj que no... mira alepsi em poso al dia de blocs i e-mails i et faig un comentari de tot plegat ;) que vaig més perduda

Anònim ha dit...

be, ningu pot acusar-te de no ser explicita i expeditiva...

Alepsi ha dit...

Caram, caram, Pep, la veritat és que la cosa em sona... en fi, gràcies per l'aclariment! xDDDD
I no et preocupis, que no em foten bronca, ric suficientment fluix com per a que la senyora bibliotecària no m'hagi de cridar l'atenció! xDDD

Ui, sí, Clint, pots comptar. La fama de violenta que m'acabo de crear. xDDDDDD

Doncs no l'he vista, no, Laprí... però em sona que és un pastelón d'aquells importants... així que crec que viuré més tranquila sense sotmetre-m'hi... xDDDDD

Oi que sí, perdedor??? Jajajaja! Completament d'acord! xDD

Jo també, jo també, Cris R., sempre s'ha de buscar! xDDDD

Totes, escarabat, totes. Jajajaja!
No, germanes bessones no en tinc, d'Alepsis només hi ha una.... però encara busca un mascle per a defensar amb cullereta.... se t'acut algun candidat? xDDDDD

Tranqui, Candela! Jajajaja! És que no pot desconnectar-se una d'aquest món!!! xDDDD

Amb això vols dir que ha quedat clar, no, denke? xDDDD

maduixot ha dit...

Alepsi acabo de canviar-me el nick!! jajajaja

Waipu Carolina ha dit...

jaaaaaaaaaa, estoy completamente de acuerdo contigo, adelante las mujeres arrechas...que luchen por lo propio!!! jaaaaaaaaaaaaa
Ideal ni uno chama, pero necesarios sí!!!

Anònim ha dit...

um... i lo bonic q és quedar-se a la distància?

i comprovar lo que t'estima el teu home...

és més sa, més útil, no?

i sí, un xic gore...

Anònim ha dit...

a mi em faria una mica de por anar al teu costat...

MaRiNa ha dit...

ecssss una cullereta!!! :S sem posen els pèls de punta! que gore!!!!

axo de la cullera es nomes per intentarse'l lligar?? com he llegit per aqi no se q faries si te'ls trobes en estadis més avançats del procés en si...

:D

Esperma d'Or ha dit...

Alepsi, creo que tienes bastante razón en el comentario que escribes en mi blog.

Simplemente es un tema que está ahí y que quiero poner de manifiesto.

Por cierto... en uno de los posts de mi blog, hago una recopilación de las características del hombre perfecto para las españolas:

http://espermador.blogspot.com/2007/03/existe-el-hombre-perfecto.html

Anònim ha dit...

Nena, a partir d'ara aniré per el carrer mirant a les noies i quan en vegi una de bornia, pensaré: "mira una que li volia fotre el manso a la meva filla virtual"

Lara ha dit...

Gràcies per l'aclariment!! Ja deia jo que d'homes ideals no seria tan fàcil trobar.
Del tema cullera... millor ni parlar-ne. ;)
Un petó.

Alepsi ha dit...

Ets una crack, maduixot!!! Jajajajaja! M'encanta! xDDD

Y tanto que son necesarios, Carolina... Jajajajaja! Pobrecicos si es que en el fondo... xDDDD

A tu et va el sado, esteve? xDDDDDD A veure, per què he de patir jo per si "ai, que voldrà lligar amb ell..." quan puc anar i amenaçar-la. Als homes us posa, no??? xDDDDD [vale potser no, dec viure a la inòpia...]

Que no, escarabat, que no. Que jo sóc molt bona nena! xDDDD

Si els pillo en estadis més avnaçats, MaRiNa, la veritat és que ja no m'hi fico. Sóc conscient que la cullereta se'm pot tornar en contra i jo, amb dos ulls, estic molt maca... xDDDD

Espero, Esperma D'or, que lo de que tengo razón no sea una coña para luego decirme que no debo tener hijos.... jajajajaja!
Y mira, sinceramente, aunque estás en la franja de "hombres ideales" [a ver, estás más bueno que el pan con queso, eso es innegable] estás en una subespecie por clasificar, la de los "oye nenita, soy lo mejor que te puede pasar". Es o no? xDDDDD

Has vist, Papa?? T'ha sortit una filla virtual amb els ovaris al seu lloc! xDDDDD

Jajajajaja! Clar que no, Lara, s'ha de buscar, s'ha de buscar. Un que ven el seu esperma no t'apanya? xDDDDDD

Olenska ha dit...

jajajaja... la cullereta és una arma sugerent i aparentment innocent... mmm... interessant! xDDD

Mai havia pensat en això, la veritat, però quan intenten furtar-me al meu "home" pose cara de: xavala, coto privado de cazaaaaaa!!! (si és que... pocs "normals" que hi han, com per a anar jugant.. ejem...),jajaja.

Anònim ha dit...

T'has fixa't mai en quines frases més sucoses et ragen? I, pel que diueu, amb la Maduixot us feu un fart de rajar plegades...
Coses de la fonètica, ves.

El veí de dalt ha dit...

O sigui, que hi ha discos en què un paio pot estar "pim-pam" amb una xicota tan xuli com l'Alepsi. I a sobre, et vénen d'altres pajares per treure-te-la del damunt. I a sobre hi ha hòsties pel manso a cullerada limpia! Però en quin coi de món visc, jo, déu-meu? (Clar, en el món dels homes ideals que només fem pam-i-pipa!

Ulisses ha dit...

que gore... aix...

ara em fas por XD

Nur ha dit...

buffff l'home ideal.... ejem ejem millor em callo , petonets!!

Anònim ha dit...

Nena, jo ja no cal que digui res oi??, jajajajajaja.

Esperma d'Or ha dit...

alepsi, puede que no...

Alepsi ha dit...

Ostres, que bona, olen_nska!!! Pengem-los-hi un cartellet d'aquests del coto privado! xDDDDDD

Doncs... ara no sé de quina o quines frases en concret em parla, Senyor Esbufec... que diu que em ragen??? xDDDDDD

Ui, veí, per a que un paio pugui estar pim-pam amb mi... cal que sigui, com a mínim, tan xuli com jo... xDDDDDDDDDDDDDDD
Ah! I a mi no em venen les ties a amenaçar, normalment... és que el meu gust pels homes, per sort per mi, és poc compartit, es veu, per la majoria de les altres dones... a mi m'agrada l'exclusiu, què vols... xDDDDD

Que no, Ulisses... si jo no faig pupa a ningú, home!!! ;)

Caram, Morena, i això què vol dir? Que el tens tu segrestat? Que no l'has trobat encara? Que dubtes de la seva existència? xDDDDD

Jajajajaja! Ja saps, Jo Mateixa, com tu vulguis.. xDDDD

Ui, cris, jo no ho he sabut ben bé mai, tampoc, això de la tècnica per caçar homes... xDDDDD

Entonces, mejor para tí, Esperma D'or (y para ellas). Pero es la imagen que das.

Metamorfosi ha dit...

Gore, gore!... déu ni do amb la cullereta!... jajajaja... sembla que l'ús de les coberteries com a eina de defensa "personal" està més extès del que em pensava (en la meva època d'interrail jo duia sempre una forquilla a mà).

Homes perfectes?... ni en singular! Però tampoc dones, eh!
Si te'n trobes un de perfecte i només el vols per una temporadeta, endavant. Però si te'l vols quedar per una llarga temporada (amb anell o sense) vigila bé, que la capa de perfecció caurà un dia o altre, encara que sigui a poc a poc! ;D

onix ha dit...

com son aquesta gent pffff s'escandalitzen per una cullereta de res , has pensat en fer.la esmolar? :$ crec que podria anar millor XDD noia fa un parell de dies que vull deixar comentari però entre espermes d'0r ,mosques ,i gent esfaraida vaig linkant i no torno tindrem de posar control eh ;) ***

Alepsi ha dit...

Ostres, Metamorfosi, sí senyora! Una bona forquilla és una gran arma, també! I potser més discret... que només deixa quatre foradets petits..... uhm... igual ho canvio! xDDDD

Esperaré que passi l'afilador per sota de casa meva, Onix, i li baixaré la cullera per a que me la deixi ben preparada per a l'acció... que molta lagarta suelta hi ha últimament! xDDDD
[Per cert, no t'interessarà pas tenir un fill perfecte, no? xDDDD]