22.4.07

Com estan els caps...

Estic flipant. Molt. Infinit. Al·lucino mandarines.

Mireu que he perdut coses al llarg de la meva vida. Sóc un desastre organitzatiu, i em passo més estona buscant les coses que usant-les. Una desgràcia.

Però avui ja és el súmum. Vamos, el colmo dels colmos.

Com es pot perdre un pantaló????????????? Us ho juro que no me l'he tret enlloc! [Fora de casa, vull dir...]
------------------

Total, que res, que al final mentre escrivia això he tingut un insight d'aquells dels meus, i he recordat que estaven penjats darrere de la porta del bany.... ¬¬

En fi.... remenant la casa sencera durant mitja hora de rellotge... Però vaja, ha servit per a que ma germana trobés unes mitges que havia perdut feia temps.... xDDDDDDD

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaai senyor, com estan els caps....

17 comentaris:

David JB ha dit...

Escolta, que jo fa mesos que estic buscant una samarreta blau molt clar que porta el número 3 al davant i al darrere, talla L, de la marca Easy Wear de El Corte Inglés (en poso la descripció per si la troba algú xD) i que no hi ha manera de trobar-la, i era la samarreta que més m'agradava, quina putada tu! :'(

Lara ha dit...

Jo estic amb febre, malalta del tot i he perdut el termòmetre, així que la febre la calculo a "ojo de buen cubero".
Sort amb el pantaló! Que apareixerà segur, quan no ho esperis.
Un petó.

Anònim ha dit...

jo perdo de tot per casa xdddd

MaRiNa ha dit...

jo he perdut el carnet de familia numerosa.. no estara darrera la teva porta tb?

Anònim ha dit...

I la vergonya? Que l'has trobada o no la cerques a hores d'ara? xD!!

Waipu Joan ha dit...

...

Ulisses ha dit...

jajajaja
veig que no sóc l'unic a qui li desapareixen les coses...

per cert tu no em podries trobar pas uns guants de gimnàs "salter" mig blaus i mig negres?
es que fa 2 setmanes que no els trobo...

ònixeta ha dit...

els caps? no eren uns pantalons ? jajajajjaajajjaja;) ;)

Anònim ha dit...

Qui no té cap ha de tenir cames, en aquest cas, millor braços xDD

Anònim ha dit...

Jo l'estiu passat vaig perdre un top CUSTO que em va costar una pasta! :( Ni idea d'on cony para! Me l'han robat i revenut! Snifff!

Jo crec que la roba a vegades té vida pròpia!

Olenska ha dit...

jo ahir vaig perdre el mòbil... però les bones persones que se´l van trobar me l´han tornat xDDD

que sort he tinguuuuuuuuuuut!

a vore si escarmente un poc... perquè jo també sóc mooolt moolt despistà.

Alepsi ha dit...

Mira que fa ràbia això, Laprí!!! Jo vaig perdre la part de dalt d'un pijama... i ja mai més! :s

Caram, Lara!!! Jajajaja! Amb aquesta excusa pots no anar a treballar demà! xDDDD

Haurem de fer un curs per a aprendre a organitzar-nos, mariona!!! xDDDD

Quina putada, MaRiNa! Amb els descomptes que fan!!!

Uala, Trinxeria! Que jo tinc més vergonya del que sembla, eh??? xDDDDD

Sí, Joan, això és l'Alepsi... és que em vas pillar en dos posts molt revindicatius... xDDD

Sí home, Ulisses, estan a sota el llit. Els vas empènyer sense voler en treure't les sabatilles!!! xDDDDD

Com diria ma mare, ònix, el cap no el perdo perquè el porto enganxat al coll... xDDDD

I qui no tingui ni braços, ni cap, ni cames..... banalista, al menys que tingui seny.

Jajajaja! annatarambana, doncs li deuen haver tret una pasta, mira que són cares!!!
I sí, jo també crec que la roba té vida pròpia... quina por!

Ui, cris! Jajajaja! No sé pas quina edat deus tenir tu, però això a mi fa molt que em passa! xDDDDD

D'això en dic jo tenir la flor al cul, olen_nska!!! xDDDDD

Anònim ha dit...

Veig que al final els has trobat. Segur que estaven jugant a fet i amagar :P

Anònim ha dit...

Simplement et diré un cop mes, ets fattttaaaaaallllaaaaaa !!!!! jajajajaj Passis una gran diada. Rep una rosa virtual depart meva, però del color de l'amistat que no se si es groga !!!

Clint ha dit...

Alepsi, em penso que has de deixar d'anar a tantes conferències... que ja estas saturada! jajajaja jo encara no he trobat a faltar res en tot el trasllat ... miracle?

Anònim ha dit...

Jo una vegada "vaig perdre" una cosa que tenia a les propies mans XDDDD

5 minuts buscant i ho tenia jo!!

Alepsi ha dit...

és que tinc uns pantalons juganeeeeeeeeerrrss, Pd40!!! xDDDD

Ja tio!!! Jajajaja! Farlopa, tu sí que ets fatalo! ;)
Mil milions de gràcies per la rosa!!!! (sigui del color que sigui) ;)

Doncs jo crec que sí que és un petit miracle, Clint! xDDDD

Jajajajajaj! doommaster, això m'ha passat més d'un cop! xDDDD