4.4.07

SMS

7.25 a.m: pipi pi pip, pipi pi pip, pipi pi pip... CLOC!

M'estiro al llit, badallo tres milions de cops... maleeixo la hora en que vaig decidir treballar per Setmana Santa... recordo lo monus que són els meus nens.... somric... desenganxo les parpelles.... busco el mòbil a les palpentes.... és un ritual que tinc de fa temps, el primer que faig en llevar-me és mirar si algun dels meus amors s'ha decidit a enviar-me un sms mentre jo estava en braços de Morfeu..... (una tonteria de ritual que em fa començar el dia amb una decepció, clar... xDDD).

Missatge!!!!!
De qui deu, ser, de qui deu ser?????
"Segur que és ell, que ja et troba a faltar, què maco!!!"
"No, no, segur que és l'altre que s'ha decidit per fi a declarar-se!!!"
"No, no, seguríssim que és el de més enllà, que baveja encara per tu i et diu que no et pot oblidar..."
[tot això és una mil·lèsima de segon al meu cervell... vaig atabalada ja de bon matí... xDD]

Però res, el meu estimat cervellet ha hagut de topar amb la crua realitat:
"Hola Alepsi. Només et volia donar les gràcies per no haver-me felicitat ahir, que va ser el meu aniversari. Un petó."

¬¬'

Va home, va!!!! Que tenim una edat!!!! Que ja no tens 15 anys!!! (concretament tens més del doble, tiu) Que jo crec que ja pots madurar, no????

Aquest tio és subnormal profund. De debó. Com es nota que no em coneix del tot, col·lega... que jo sóc un despiste amb potes, que no sé ni en quin cony de dia visc!!!! Si amb prou feines recordo les meves dates.... com cony vol que recordi les seves!!!! I més si cauen en temporada vacacional!!!!!

La mare que el va parir... quina ràbia m'ha agafat ja de bon matíííííííííííííííííí!!!!! Òbviament, no penso contestar-li el missatge. Ho faig sovint. Quan es decideixi a deixar el to sarcàstico-irònico-imbècil aquest, ja m'enviarà un missatge de l'estil "Alepsi, on et fiques? Fa dies que no sé de tu...".

Llavors li contestaré alguna cosa de l'estil "Ei!! Tot va bé! Què tal tu?". I mantindrem una conversa d'uns 10 missatges cadascú... fins que a ell se li acudeixi tornar-se a posar en plan idiota..... i llavors tornaré a no contestar-li....

Ja, ja, ja sé què penseu. Que perquè continuo aquesta tonteria de relació, no? Doncs mireu, no ho sé, i estalvieu-vos dir-me que no m'aporta res i que l'engegui. Això ja ho sé jo... no proveu d'entendre'm, no m'entenc ni jo.... [oh quina ràbia fot aquesta fraseeeeeeeeeeeeeeee.... no? xDDDDDD]

24 comentaris:

maduixot ha dit...

aquest és d'un d'aquells tius que no pillen que no t'interessen el més absolut, que hi parles per passar l'estona, però que al iguaaaaaal te'n recordaràs de cumples i demés gilipollades...

em recorda al friki de la mercè... xDDD

Clint ha dit...

ves que un matí d'aquests no et trobis un sms d'un nano d'aquests de 4 anys que pervertiu d'aquesta manera!

Avui però has deixat veure una Alepsi una mica cruel...ta bé això.

Anònim ha dit...

Hòstia, Alepsi. :'( A mi tampoc m'has contestat el missatge de dilluns..., he fet res dolent? *-) He de patir? :s

Anònim ha dit...

Redeu, redeu, redeu, nena... Ara sí que veig que és urgent que fem una estripada...

Alepsi ha dit...

Uala, Maduixeta!!! Lo del friki de la Mercè no ho vam arribar a relatar al bloc oi? No, que encara no ens havia agafat la dèria.... no ho descarto, no ho descarto..... xDDDDDD

Uala, Clint, m'has vist cruel??? Però si jo sóc una santa!!! 0=) veus?? xDDDD

Senyor Esbufec.... les meves disculpes. Té vosté raó... i encara que no ho cregui... vaig pensar en enviar-li un e-mail dilluns per explicar-li que tal les coses... però tinc el cap a can pistraus... i ja veu! Ara, ja li dic que demà cau el mail. I es preguntarà, perquè no avui? I jo li respondré.... perquè demà anirà amb convocatoria oficial per a un sopar dissabte! Què li sembla! Au, ja se'l pot reservar! ;)

Papaaaaa, tan malament em veus??? xDDDD
Per mi fantàstic, ja et dic quan tu vulguis! ;)

Anònim ha dit...

Nenaaaaaa, tens el cap a tres quarts de quince, però i lo mona que ets??? XXDD, apalis, com diria aquell, apaga el mobil avui, no fos que algu t'envies un sms....?¿?¿?¿?¿

Besitusssssssssssssssss

Olenska ha dit...

aiiiis... de consells i frases fetes tots en sabem donar. És el més fàcil. Però, i seguir-los? eixa és altra.

A mi em passa exactament com a tu.
No m´agrada parlar amb ell, però no el pose en no admitidos. Entre altres coses, perquè ja ho vaig fer i no vaig aguantar.

Anyway... que jo tampoc m´entenc...

(però no li contestes al missatge.. xDD)

David JB ha dit...

Et lleves a la mateixa hora que jo.

Mira, et faré jo un SMS, a vere que tal, si t'agrada:
ola alepsi no+ t volia dona les gracies xq sí, tot i q ahir no va ser l meu aniversari, m v d gust :)

apa

Metamorfosi ha dit...

vaaaa... que ja s'acaben els tallers, dona!... demà a fer una petita mona amb els nens perquè la duguin contents als pares i després tu a escurar el pot de nocilla o els ouets de xocolata!... jajaja

I això dels sms... doncs no sé què dir-te... és que a mi m'agobien molt, i més de dos seguits passo ;p

maduixot ha dit...

(missatge per a l'alepsi com a única destinatària)

ahà, he perdut l'aposta, no s'ha acomplert la meva predicció... però la reacció obtinguda tampoc és per tirar cohets, així que seguiré amb l'aposta fins que les dades empíriques em recolzin.

nanit!

maduixot ha dit...

per cert, el tema de la Mercè no el segrestis al teu bloc, i fes el favor de publicar-ho al psicotaiks!! ^^

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Anem a veure!!! Anem a pams!!!

Pam 1. Tia, però tu quants candidats a la conquista de Mordor tens??? Nena, estàs feta una rompecorasones, o què?

Pam 2. Doncs digues-li clar, dona!! Els tius, tu ja sabes mi amol, tenim una única neurona, i si fem una cosa no en podem fer una altra ... segur que el tiu estava ocupat veient les imatges del Ronaldinho!!!

Pam 3. La teva búsqueda de mòbil em recorda la meva búsqueda de les ulleres cada matí. Fes-te un favor ... posa em mòbil en silenci!!

Pam 4. 7.25 et sembla d'hora?? Conyo! Pos així quan em llevo jo cada dia que és a les 6.15 això ja deu correspondre a la matinada profunda!!!

Un petó, Aleps ... et puc dir Aleps? ... i que tinguis mu bones vacances!!!

Anònim ha dit...

Uala... so que estàs solicitada, no?

Ai... aquest amic teu dels sms em recorda a un amic meu que va generar grans moments al meu bloc!

Amb frases del tipus: "tu tienes ángel!" I, jo pensant, jo vull estar bona i que se'm follis!! Jajajajaja

Quins temps aquells! Que vella que sóc! :P

Nena ,tu a la teva i ell a la seva!

I, a viure que són dos dies!

Bona setmana Santa!

I, perquè l'aguantes?

Anònim ha dit...

mossa, a mi em passa el mateix. No rcordo ni el dia del meu aniversari (sé el dia que és, però quan toca no hi penso...) així que m'estic plantejant fer-me un calendari d'aquells enganxats a la nevera.

I el tema relació em sembla fantàstic que la mantinguis. Amb les persones bones i que hi estas a gust, el cervell es torna mandrós i el que vol funcionar és una altra cosa més física.
Però amb els capullos integrals el cap funciona i la mala llet et fa més aguda i intel·ligent.

així que aganta'l, almenys pel teu propi bé.

apa

Anònim ha dit...

Escarabat: No cal home, ja m'enencarrego jo d'això del Calendari, jajajajajajaja.

Metamorfosi ha dit...

Ei Alepsi... com ha anat amb els nens? Nosaltres hem fet unes mones que han quedat una monada i els nens es llepaven els dits mentre la feien.
Ja tinc ganes que arribi l'hora de berenar!

A reveure!

Anònim ha dit...

Mare meva... Jo sóc així de malcarada que aviat ho tinc arreglat això. I ara no és plan de soltar borderies a aquest bloc tan maco que regentes.

Ànims, que queda menys per acabar la feina!

Joana ha dit...

Continues ... perquè és una " tonteria" de relació. I el que costa desenganxar-se!!! Massa!
Bona Setmana santa!

Anònim ha dit...

el millor de les alegries és no esperar-les.

sens dubte... una mica cap d'ase aquest paio...

paciència la justa, ni més ni menys... la recursivitat en el perdó acaba per atropellar-te.

Waipu Joan ha dit...

quin estrés no??????
valdria la pena fer una guinness i tornar a començar. A mi m'has posat com a nerviós i tot.

Ulisses ha dit...

passa d'ell!
Que amb la quantitat de candidats que deus tenir segur que no et ve de desferte'n d'un que t'ha sortit defectuós XD (amb tot el carinyu per ell eh, no el voldria pas ofendre).

Salut!

onix ha dit...

ara que hi ets a temps ,no perdis el temps aguantant les neures de segons qui ,amb els anys m'he adonat que no val la pena ajudar ni aguantar als "jo-jo";)****

Alepsi ha dit...

Ui, Jo Mateixa, doncs res, dos matins seguits sense res al mòbil de nou... de fet, en sèrio que si no el tingués no ho notaria gaire... (bé, sí, ho notaria la meva butxaca... xDDD)

Quanta raó tens, olen_nska!!! Si és que jo sóc molt bona consellera... però els consells que em donen.... me'ls passo per.... xDDDDDD
Per cert, no li vaig contestar el sms, per suposat! Però és que a mi, sí que m'agrada parlar amb ell, de tant en tant... entenc que no ho entengueu... xDDDDDDD

Jajajaja! Gràcies, Laprí

Res, Metamorfosi, nosaltres ens vam arriscar menys. Vam fer que portéssin berenar de casa per compartir i ens vam fotre les botes!!! xDDDDDDD

maduixeta... ets una chunga!!! xDDDD M'encantes!!! Ens haurem de jugar alguna cosa en sèrio, al final!!! Què et sembla un sopar-homenatge?? xDDDD
[I clar, tia! El post de la Mercè era pel psicotaiks, que va ser una experiència conjunta! xDDD]

Anem a veure, Pep! xDD

Pam1. No. Jo no trenco cors. Només els destrosso una mica (recorda que sóc psicòloga i aniria contra les meves normes ètiques....) xDDDDDD

Pam 2. Què és el que li he de dir? Que és gilipolles profund? Ja li he dit més d'un cop... i sembla que no ho capta. Passo de gastar-me peles per insultar-lo... xDDDDDD

Pam 3. El mòbil SEMPRE el tinc en silenci. Per aquesta tonteria m'he guanyat més d'una bronca... xDDDDD

Pam 4. No senyor, no em sembla d'hora. Pensa que jo cada dia em llevo abans de les 7... però en temporada de "vacances"... :(

Pam 5. Clar, dis-me Aleps, si vols... però per estalviar-te una lletra, val la pena? O és que el teu blogger et limita els caracters com el mòbil???? xDDDDDDD

Mare meva quina imatge he donat, annatarambana!!! xDDDD
Que no, que no, que el fet que el meu cervell pensi en homes no vol dir que ells em solicitin! xDDDDD
Bona setmana santa, guapaaaaa!!!!
[El perquè l'aguanto... és un tema llarg i complicat... xDDDDD]

Jo és que, escarabat, tenia tots els aniversaris al mòbil apuntats, però quan va morir, els vaig perdre, i ja em va fer mandra tornar-los a posar... així que... xDDD
I... m'ha encantat la teoria aquesta de la relació entre persones "dolentes" i capacitat cerebral... és teva o l'has tret d'algun lloc? En sèrio ho pregunto, em sembla molt interessant com a tema d'estudi!!!

Jajajaja! No et pensis, musa, que jo, quan es trata de fotre borderies al personal, les foto i em quedo tan ampla! Però, en sèrio, que aquest home és digne de mantenir-lo... xDDDDDD

Doncs ja podria ser, Joana... però t'asseguro que no és una relació amb futur... de fet no és una relació amorosa... està clar, no?

Gràcies esteve!!!!! Ets l'únic, em sembla, que l'ha insultat!!!! Jajajajaja! Jo que feia el post per a que me'l deixéssiu verd, i resulta que la gent s'ha posat a donar-me consells!!! Ah, que tu també ho fas... bé, sí, ja tens raó, però quan me'n cansi del tot, doncs paio a la paperera... xDDDDDDDD

No descarto fer una cerveseta, Joan... però ahir no podia, que estava de servei amb els peques! xDDDDD

Ui, sí, Ulisses!!! Jajajajajaja! Tres milions d'homes tinc al darrera que em demanen matrimoni cada dia!!!! xDDDDDD

Ui, onix, si jo no li aguanto les neures. Simplement, amb esborrar el sms i passar de contestar n'hi ha prou. Quan està de bones l'aprofito, quan està de males, una patada al cul. Ui, que superficial semblo, no? xDDDDDD Vaya imatge de mi mateixa que estic donant últimament, maaaaaaaaare meva! xDDDDDD

Robertinhos ha dit...

Segur que a l'esplai tens molts amants expectants de poder enviar-te un sms de bon matí...per cert, el 2 de juny és el meu aniversari, espero que em felicitis! ;P