12.4.07

Descobriments

Sembla que últimament al cap només tingui una cosa. Sí, sí. I no són els cabells, no. Si esteu malpensant.... sí, efectivament "piensa mal y acertarás". Doncs sí, mira, vés per on, últimament estic susceptible amb el tema. I sí, és que hi ha coses que el provoquen, esdeveniments precipitants que fan que.... bé, no us explicaré la meva vida, ara. xDDDDD

El cas és que m'he plantejat perquè cony (mai millor dit.... xDDD) a mi sempre m'ha picat la curiositat per aquí. Sí, sí. Ja sé què esteu pensant: "qui més qui menys, a tothom li ha picat (de la curiositat, parlem, eh???), Alepsi".
Doncs sí, ja ho sé, que els nens (en general no en genèric... se m'entén oi? Ai, va, no em feu ser políticament correcta que m'estresso, coi!) sempre tenen aquella curiositat de... "mama com es fan els neeeeeens???" i la típica escena de la mare desencaixada per complet.... suant.... amb la llàgrima als ulls i intentant explicar-li a la dolça criatura com és que el "penis del papa entra a la vagina de la mama".... això depèn de l'edat del nen en qüestió (en fi, per a aquests afers, la Tarambana deu tenir la clau... xDDDD).

Total, que sí, que a mi em va picar la curiositat molt petitona. En fi, algun dia us explicaré com vaig arribar a convertir-me en l'assessora d'afers sexuals de tota l'escola d'educació primària... xDDDD
Avui no, avui us vinc a explicar com vaig descobrir que.... quan dues persones s'estimen (més endevant vaig descobrir que.... no calia que s'estiméssin!!!! xDDDD) no tenen perquè engendrar una criatureta... sí, sí, us explicaré com vaig descobrir l'existència del condó! xDDD

Imagineu-vos una Alepsi petitona. De 9 anyets. 4t de primària. "Ooooooooooh! Que mona" estareu pensant.
Doncs sí, mireu, no us ho negaré, jo de petita era una monada. Tot i així... l'Alepsi era la nena mimada de la classe. Bé, de la profe hauria de dir. Jo és que a banda de mona, també era una miqueeeeeeeeta pilota. Però només una mica. Però pilota d'aquelles que fan gràcia... bé, jo m'entenc, no em veieu com a una nena repelent i punt.
El cas és que un dia, a classe de castellà, la profe (que era la mateixa que ens feia naturals) va decidir fer un mix entre les seves dues assignatures. Estavem estudiant el Sistema Solar (ja sabeu, allò dels planetes i tal) i a la vegada la rima consonant.

"Niños, hoy vamos a hacer un ejercicio de rimas un poco especial. Con cada uno de los planetas del sistema solar teneis que hacer una rima".

Doncs dit i fet. Allà que ens hi vam posar.

Pim, pam, pum. Com que l'Alepsi petitona era una alumna aventatjada (i pilota, clar), va acabar la primera. Rauda y veloz, va anar a la taula de la profe:
"Maria Joseeeeeeeeeee. Ya he acabado!!!!" [bé, suposo que en aquell moment ho vaig dir amb ve baixa... ja sabeu, complicacions de la ortografia]

Ella va agafar el meu full, amb la ortografia horrorosa que tenia i va començar a llegir... un a un. Somrient, assentint amb el cap... jo ja era tota una poeta... xDDDDD
Fins que va arribar a Plutó..... sí, sí,

"En plutón hay un condón"

I m'havia quedat jo tan a gust. Tota feliç amb la meva rima. Però us ho juro que encara tinc al cap la cara d'al·lucinada de la profe, que amb un fileeeet de veu em va dir: "Alepsi, esto es un poco feo, eh? Anda vuelve a tu sitio y haz otra rima diferente".

I jo, tota obedient, clar, me'n vaig anar al lloc, preguntant-me perquè nassos ho havia de canviar. Que no li agradaven a la profe les aus? Amb lo rebuscada que era la paraula! Jo que em pensava que s'emocionaria per haver trobat una rima tan bona amb un au que pocs nens de 9 anys coneixien! Que no era un pajarraco qualsevol, que era un "condón"!!!!! [més tard vaig saber que les aus en qüestió portaven l'accent canviat de lloc... i canviaven la "n" per una "r".... cóndor]

Quan vaig sortir del cole, tota frustrada pel canvi obligat i inexplicable al que m'havien sotmés, li vaig explicar a ma mare. Per sorpresa per a mi, la dona, va començar a riure. "Ay hija, tu querías escribir cóndor!!!! Cóndor! Un condón es otra cosa!!". I vinga a riure... i jo al·lucinant.
"Pero entonces, qué es un condón??"
Ma mare es va posar seriosa. "Hija es una cosa que sirve para no tener hijos". I es va quedar tan a gust. I jo, encara que sembli mentida, em vaig quedar satisfeta amb la explicació.

Òbviament, no va ser fins més endevant que vaig descobrir l'abast de la meva rima. Pobra profe, encara deu recordar-se'n. [Ma mare també ho recorda, li ho acabo de preguntar... i encara riu, la dona! xDDDD]

38 comentaris:

maduixot ha dit...

que bo alepsi, que bo!!
xD

maduixot ha dit...

jo també estic susceptible amb el tema eh? clar tot el dia a casa amb el mal de coll... pos penso massa, penso en tots els meus amics, recordo més o menys els cossos que tenen, els imagino... ehm... ja prou! prou o em moriré!

Anònim ha dit...

per ser pilotera, deunidó les animalades que deies...

més maneres d'explicar l'anatomia humana:

el nen i la mare dutxant-se junts, quan el nen li pregunta:

Mamà, que tienes aquí entre las piernas?

Un hachazo, niño...

Pués tienes un hachazo en todo el coño...


apa

David JB ha dit...

Doncs no sé perquè la professora es va posar així, tampoc ho veig tan greu, però en fi.

Saps? Jo no vaig preguntar mai d'on venen els nens ni res d'això. No fa gaire vaig intentar recordar quan vaig saber tot això, però no me'n recordo de en quin moment va passar això. Potser que no em va cridar l'atenció, o que tenia prou amb les explicacions de la cigonya que sortien als programes infantils xD

efe ha dit...

A veure, et va dir que era lleig perquè no està demostrat que a Plutó hi haja vida. I un condó vulgues que no seria una prova irrefutable que sí que n'hi ha. Però jo estic d'acord amb tu, jo sempre he escoltant que els plutonians practiquen el sexe segur, per això els han llevat la categoria de planeta, per influència del Vaticà. Si és que els retors...

onix ha dit...

jajajja que bo !!!gran cançó:D aquella del condon pasa!!

Anònim ha dit...

jajajajajajaj No m'extranya que te mare encara rigui ara jajajajaj que bo quina rima i la cara de la professora la tindriem que recuperar segur que es inpagable.jajajajaj Ja de ben petiteta teniem el sexe al cap... mmmm...mmmm... interessant.... :))))

Anònim ha dit...

la meva primera capsa me la va regalar ma mare! però evidentment no va ser als 9 anys...

mira que fer aquestes rimes... el subconscient ens traeix... interiorment ja sabies el q era... ;)

MaRiNa ha dit...

quina bona peça estaves feta!
bonissim!

tikis ha dit...

jajajajaja com he rigut!! quina gràcia!!

Jo ho vaig descobrir al super, com que estaven prop de caixa i era una capsa amb molts de colors, vaig pensar que eren xiclets :S Quan li vaig dir a ma mare per comprar-ne es va quedar amb una cara, just sortint del super em va explicar què era la capseta aquella :P

Olenska ha dit...

jajajaja, jo si que me´n recorde d´eixe moment de la meua vida. A la meua classe de primària, el que passa, és que érem un poc toca-collons, i vam acordar que un dia en classe li preguntariem tots junts a la profa d´on venien els xiquets. I la dona: no no, això vos ho tenen que explicar els pares... i nosaltres: vaaaaaaa, vaaaa,vaaaa,vaaaa, vaaaa,vaaaaa...
(però al final no ens ho va explicar!).

Per cert, a la classe de primària també vam tindre una experiencia aixina amb el "cóndor", i és que haviem de llegir un llistat de paraules, i , qui estaguera llegint va dir "condón" en comptes de "cóndor", i bé, ja et pots imaginar fins on arribàven les rises... jejeje.

Xiluso ha dit...

Vaja, ja veig que ...

"la primavera la sangre altera"

ala, comença a haver-hi una mica de solet i tot son hormones que es disparen.

Pensaments estranys, humitats (per la pluja ei !!! ;D).

Deixem una mica per l'estiu !!!

Anònim ha dit...

Jo de petit el primer cop que vaig sentir una nena de classe correr pels puestos dient, sabes que??? la cristina tiene la menstruuu, vaig imaginar-me que tenia un monstre, evidentment xD

Genial el descobriment en serio jaja, la profe potser encara ho explica algun cop que va tenir una alumna, una mica pilota, només una mica.. que una vegada a classe fent rimes... etc etc ;P

Unknown ha dit...

El primer condó que vaig veure el vaig trobar dins d'aquelles capsetes ovalades dels ous kinder. Evidentment, quan vaig trobar la capsa no hi havia ja ou. Devia tenir, no sé, 12 anys, ja (era una mica ingènua amb aquestes coses :p) i me'n vaig a preguntar-li ma mare que que era, tot i que, ja en tenia sospites :p
El curiós és que el tenia el meu germà que és la única persona que conec a la que no li agrada la xocolata!

Clint ha dit...

Si volies escriure cóndor, si que eres una mica repelent! jajajaja
Però llavors no hauria rimat, en el fons no et van entendre...i ja saps si pica...doncs a rascar!

Ulisses ha dit...

Mira! si fins i tot m'has fet riure XD
em quedo amb això:
- Alepsi pilota mona
- Alepsi assesora sexual XD

Alepsi ha dit...

És una de les meves anècdotes preferides, maduixot! Jajajaja!
Ui, és que les hores a casa donant-li voltes al tarro... bufffff... acabes veient sexy al carteru!! xDDDDD

Que jo deia animalades, escarabat?? Doncs anda que tu.... xDDDDDDDDDDD [m'estic partint de riure... xDDDDD]

No, no, Laprí, si la profe no es va posar de cap manera, simplement li va sobtar que de totes les paraules que hi ha acabades en "ón" hagués de triar precisament aquesta... xDDDDDD

efe... als teus peus! xDDDDDDDDDDD

onix, tu cantes una cançó que es diu el condón pasa????? Mare meva, em falten influències musicals, veig.... xDDDDDD

Jo és que sempre he estat molt precoç, Farlopa... xDDDDD

Caram, esteve, que mona ta mare, no??? [la mare del meu ex també ho feia... xDDDD]

No ho saps prou, MaRiNa! xDDDD

Jajajaja! Tens raó, tikis! Els fan amb aquelles capsetes tan cridaneres i... xDDDD

Però després t'ho va acabar explicant algú, olen_nska? O vas ser autodidacta?

Doncs sí, Xiluso, ja veus! xDDDDD

La menstru, Garf4??? Deien la menstru???? xDDDDDDDD Què dur! xDDDDD

Ostres, Tirai!!! Jajajajaja! Quina tela el teu germà, també! xDDDDD Mira que era abastable, la cosa! xDDD [tot i que mira, ben pensat no és tan mala idea... xDDD]

Escolta, Clint, repelent tu, eeeeeeeeeeeeeeeh??? xDDDD Jo il·lustrada! xDDDDD

Alepsi ha dit...

Jajajajaja! Ulisses, me n'alegro que hagis rigut! xDDD
Lo de l'Alepsi assessora ho explicaré algun dia! xDDDD

Anònim ha dit...

NEEEEEEEEEEENA.... De petita devies ser un perill! Això si, moníssim! ;)

David JB ha dit...

M'hauria encantat coneixe't de petita, segur que t'hauria tingut por i tot xDD

Anònim ha dit...

Amb aquestes rimes no vas guanyar els Jocs Florals, oi?
:)**

iruNa ha dit...

Ja,ja... ets impressionant!! i ja veig que et ve de petita això eh?!
Jo la veritat és que no recordo el moment en què se'm va despertar la curiositat, i m'agradaria poder-ho recordar. (mira que potser li ho pregunto a ma mare i tot!!)
Però sí recordo la primera vegada que vaig imaginar-me els meus pares en plena feina... quin trauma tu!!!

Anònim ha dit...

Jajajajajajajajaja, ai perdo, jajajajajaja, ho sento, jajajajaja, es que t'hi veig i jajajajajaja, perdo, perdo ja paro, jajajajajajajaja

Metamorfosi ha dit...

Molt bona Alepsi... jajaja... no devia ser una escola de monges, oi? XDDD

Alepsi ha dit...

No ho saps prou, annatarambana!! Jajajajaj! Per això et deia que sento admiració pels mestres.. .xDDDD

Ui, Laprí, jo de petita era terrible. T'hagués fet bulliying i tot! xDDDDD

Home, Pd40, amb aquestes no.. amb unes altres sí! xDDDD

iruNa, tu què vols? Que tingui malsons???? :s
xDDDDDD

Jajajajajaj! Jo Mateixa, no paris, dona, riure allarga la vida!! xDDDDD

Uuuuui, Metamorfosi, bona aquesta!!! Jajajajaja! No, no, jo a la pública, sempre. xDDDD

David ha dit...

no se perquè, pro en el fons jo ja m'imaginava que eres la típica nena pilota! (amb carinyu eh?)

Respecte a la rima, no tinc paralues, nomes un aplaudiment! xD

Alepsi ha dit...

Sí, sí, Azriel, amb tot el carinyu del món! xDDDDD Bah, no m'afecta, eh??? Que lo sepassss! xDDD

Unknown ha dit...

Molt bo ;-)) Una abaraçada i moolta calma ;-))

existència rudimentària ha dit...

jejejejeje... k bo! flipa flipa flipa! jejjeje m'estic imaginant un condó volant per plutó... xDDDD
tot feliç rotllo simpsons... yo vuelo por plutón.... hhehehehe


grass-shopper
'cannabis porretarum'

Waipu Joan ha dit...

reconec que m'ha fet gràcia
bon capdesetmana

Uribetty ha dit...

Jajajaja, encara estic rient! Que passaria si els ''condons'' volèssin...XD
Salutacions!

Anònim ha dit...

alto... només men va regalar una de capsa, eh? no et pensis pas que era la meva proveïdora...

a més... saps qué? van caducar... XD

Unknown ha dit...

No fotis que van caducar.... ;-))

El veí de dalt ha dit...

I des d'aleshores, cap astronauta s'oblida d'agafar-ne una capseta; per vés a saber què h trobarà a Plutón.

Cristina ha dit...

Quin riure!!! Cada dia et superes més amb els teus posts. Bon cap de setmana!!!

Alepsi ha dit...

Jajajaja! Gràcies, Tondo! De tota manera jo seeeeeeempre vaig molt calmada! xDDDDD

Estàs fatal, eh, Grass?? xDDDDD
Rollo Simpsons, que bo!!! xDDDDDDDDDDDDDDDD

Què críptic, Joan! xDDDDD
Bon diumenge! ;)

Buf, Uribetty, mentre ho féssin buits... xDDDDDDD

Jajajaja! Ja sol passar, esteve.... xDDDDD

Què passa, Tondo?? Això passa a les millors famílies.. xDDD

Exacte, veí! Jajajaja! Jo és que sóc la Nostradamus moderna.. xDDDDD

Jajajaja! Gràcies Cristina! ;)

Anònim ha dit...

Ostres, veus com la Nasa és intel·ligent? Han esperat a desplanetitzar Plutó a que descobrissis els condons.... I és que els camins de la Galàxia són inescrutables!

Seriosament, un dels bests sellers infantils per a sis anys aproximadament, es diu "Per què no tinc tita?" Li vaig regalar a la meva filla i és una autèntica perla que us recomano si voleu riure una bona estona.

Una abraçada!

Alepsi ha dit...

Em sembla que ja tinc llibre de lectura obligatòria per a l'estiu, Spock. xDDDD
Ei, poca broma, que igual em resol dubtes i tot... xDDDD