2.4.07

Ja estem!

Han arribat les vacances!!!

Vacances?? No, no, per mi no! Jajajaja! Jo, ja sabeu (i si no ho sabeu us ho dic ara mateix) que treballo quan els altres fan vacances... concretament els nens. Quan a l'escola els fan fora i els pares no saben què fer amb ells per a no sobre-sobreexplotar més als avis... els porten al casal de vacances!!! Oleeeee!!!

Allà un seguit de monitors i monitores es trenquen el cap per a fer que els nanos passin unes vacances fantàstiques. [... ara vindria la musiqueta adequada per a un anunci de compreses.... xDDDDD]

Doncs així estem. Avui primer dia, superat amb Notable... no li poso un Excel·lent perquè la pluja, la veritat ens ha trastocat els plans... però amb els nens no em puc avorrir mai. Tot i que em fan enfadar i em fan treure l'Alepsi cascarràbies que porto a dins (no la vulgueu conèixer mai, que us cauria tota jo als peus... xDDD), m'encanta passar les meves vacances amb ells!!! (Bé, a banda està el fet que després cobro... però... xDDDD).

Només amb avui ja em puc quedar amb un perla de nen, que jo, personalment no coneixia d'altres anys. De bon matí, tot just acabat d'esmorzar, se'm posa davant. La situació és: tots dos dempeus, ell mirant amunt, mirant-me a la cara i jo mirant a baix, mirant-lo a ell. Ell en silenci, però amb la carona aquella de voler dir quelcom.
Jo: "Què vols?" [dit amb un to d'Alepsi-mama súper adorable.. xDDD]
Ell: ".........." [i es mira els pantalons i es toca la zona de la bragueta]
Jo: [cagunlaputa, el nen es pixa en dos segons] "què passa??" [to d'Alepsi-mama tement-se el pitjor]
Ell: [continua tocant-se] "..... uns pantalons..."
Jo: [aquest nen no hi toca] "què dius???" [to d'Alepsi-mama preocupada perquè el nen ha perdut l'oremus... xDDD]
Ell: [segueix mirant-me fixament....] ".................. guapa........."

I ha agafat i ha marxat corrents. Deixant a l'Alepsi-mama que no sabia si partir-se de riure o posar-se a plorar de l'emoció. Jajajajajajaja! Sí senyor, així m'agraden els nois! Directes!!! xDDDDD

Després, a la tarda, fent el taller, el molt.... petit (no entraré ara a insultar el pobre nen, que seria lleig... xDDD), s'ha dedicat a fer ronda per totes les monitores a dir-nos "guapes" i a fer-nos petons. Nosaltres que se'ns queia la baba.... i, de sobte, li ha dit a la última:
Ell: "... guapa..."
La última: ".... ai mira, és que que m'ho diguis tu no em puja la moral, eh???"
Les altres monis: "tiaaaaaaaaaaaaaaaaa... jajajajajajajajajajajaja!" [hem rigut molt]
Ell: [cara de: no entenc perquè riuen les lloques aquestes...] "........ et compraré un collaret"
La última: "..... caram tu!"
Ell: "..... quan sigui gran..... voldré estar amb tu...."

Alerta!!!! No ha dit: "voldré ser el teu nòvio", o "voldré casar-me amb tu".... no, no, ha dit "voldré estar amb tu"!!!!!!!

Com puja el jovent, ja intentant lligar amb les monitores... per-fa-vor, que estem desesperades, però amb nens de quatre anys no, homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! xDDDDDDDD

25 comentaris:

Anònim ha dit...

Redeu, redeu, redeu, ja cal que vigilis, nena, que els nanos d'avui en dia, el més "tonto" fot rellotges de fusta i li funcionen...

Anònim ha dit...

Ostia, que fort!! Això d'aquest nen és molt incipient, que començen motl aviat aquestos.

Jo, amb el meu cosí passe el mateix, l'altre dia va passar un home que nae fetn saltironets (no sé per què la questió es que ho feia) i el meu cosí salte i diu (frase memorable del dia) "És deliç aquest home!" xDDDDD

Anònim ha dit...

Collons com puja la canalla d'avui en dia, directessims eh!!!

Ja saps...quina deta te ara el marrec???, i la monitora a qui l'hi ha dit això???, nomes l'hi cal esperar uns anys i apa, ja no serà una "vieja solterona", jajajajajajajaja.....ho dic per la diferència d'edat, ara que no se m'ofengui ningu eh :-(

maduixot ha dit...

aquest serà un cabronàs de cuidadu jajajaja
quina cucada de nen, pos a mi sí que m'hagués pujat la moral! :P

Anònim ha dit...

Volia dir edat i no deta...que cony deu voler dir deta??, deu tenir algun significat??? ha estat un lapsus, ho sento :-P

Alepsi ha dit...

Ja veus, Papa!!! Haurem de vigilar amb el petitito que se us ha instaurat a la família... que aquest sabrà llatí!!! xDDDDDD

Athaelion!!! Quant de temps!!! Jejejejeje!
Que mono el teu cosí!!! Jajajaja! Si és que tenen cada sortida... xDDDD

Ets una chunga, Jo Mateixa!!! xDDDDDDDD Però sí, tens raó, jo em guardo els telèfons dels nens per si de cas mai.... xDDDDDDDD

No li diguis a ningú, Maduixeta, però a mi me l'ha pujat... xDDDDDDD I sí, aquest nen apunta a cabronàs seductor! xDDD

David JB ha dit...

Escolta, que ara tingui 4 anys no vol dir res, que jo vaig veure una vegada una de 18 anys amb un iaio de 80, així que mira. A més, aquest, quan sigui jove, les dones ja d'edat no faran més que mirar-lo de dalt a baix... no estic dient que tu ho facis amb els anys ehh, parlo en general, és clar.

Ara, tu si veus que en els de la teva edat no aconsegueixes res, doncs ja saps que tens algú que t'esperarà xD

maduixot ha dit...

jo en vull un d'igual, amb 20-25 anys més, i que només em digui guapa a mi... (no demano res, ja veus) jajajaja

Metamorfosi ha dit...

Si és que els nens tenen cada sortida! I te'n fan de tots colors... jajajaja

Ara que aquest vailet teu s'emporta la palma! XDDDDDD

onix ha dit...

que maco!! aquest apunta per cabronas
perquè serà que ens agraden tant els cabronasos a les dones ? ;)

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

És veritat! El jovent puja molt fort! Ara amb 12 anys ja han fet toootes les coses que tu feies amb 19.

No us estranyi si aquest nano, d'aquí a dos anys, us ve a cadascuna de les monitores amb un "Eh, xati, a la teva casa de nines o al meu fuerte ;)" ...

De tota manera, un casal nomes amb monitores ... mmmmm .... i totes guapes ... mmmmm .... vaig neixer massa d'hora, tu!!!

Un petó

Clint ha dit...

Els nens pujaran com vulguis, però a la monitora aquesta només li ha aconseguit captar l'atenció quan li ha dit que li compraria un collaret eh! ;) on és el feminisme i l'emancipació i tot aquest rotllo! jajaja

Xiluso ha dit...

Ups n'em vé ... setmana santa de Passió.

Que es això d'aixecar la moral a tot marrec que veus?.

Clar tant Happy Day i pasa el que pasa xDDDDD

Anònim ha dit...

Aquest nen serà un perill de gran!

Totalment d'acord, nosaltres no érem així! El jovent està cada cop pitjor! Però de fet és culpa nostre! Ells simplement actuen per mimetisme a la societat!

Anònim ha dit...

Sísí, aquest serà un vividor, anirà de guapet i les enamorarà totes...ja ho diuen bé per aquí també, que serà un cabronet...
Tu vés amb compte, que qualsevol dia d'aquests potser us comença a fotre mà, l'espavilat! XDDD

Anònim ha dit...

ser la referència adulta dels nens té aquestes implicacions de vegades...

Joana ha dit...

Has llegit " En tu casa o en la mia?"Doncs hi ha perles de joves que val la pena llegir!

Unknown ha dit...

Ui, ui! 4 anys? Ostres, em deixes amoïnada per les meves nebodes de 3 i 4 anys... Bé, aquestes coses no les deuen fer amb les de la seva edat :p

Mon ha dit...

cony que prematurs no? però això esta be, sense donar-hi voltes, "a saco" catalans i catalanes espabilats/des es el que ens cal!

Alepsi ha dit...

Ui, Laprí! Qui sap què faré jo amb 80 anys.... jajajaja! Tal i com està el tema em sembla que llavors començaré a conèixer homes interessants... (igual l'infermer de la residència...)

maduixeta... búscate un hombre que te quiera... que te tenga llenita la neveraaaa... xDDDD [i sí, que només et digui guapa a tu... però que reconegui que les teves amigues també ho som! xDDD]

Jajajaja! Metamorfosi, ja tens raó... xDDD

Oi que sí, onix?? Jejejeje! L'altre dia m'ho preguntava un home, això.... i no li vaig saber contestar... xDDD

Què sabràs tu del que jo vaig fer abans dels 19, Pep??? xDDDDDD
Ja saps, si t'interessa el tema casal... com a nen no, però com a monitor sex-symbol tenim una plaça vacant! xDDDD

Què vols, Clint...??? Jajajaja! Ja saps, les dones ens desfem quan ens prometen joies... xDDDDDDDD

Ei, ei, Xiluso!!! Jajajaja! Que jo no aixeco res, eeeeeeh??? xDDDDD

Doncs ja tens raó, annatarambana... ells, pobres, només repeteixen el que senten a la tele.... aiiiii...

Uuuuuuuui, La Xica, els nens, a la que et descuides.... nyaca! La mà a la teta! xDDDD

Doncs sí, esteve.... però clar, pensa que jo només sóc un referent de vacances.... imagina quins deuen tenir, dia a dia!!! xDDDD

Ui, Joana, és que jo la vergonya aliena la tinc hiper-desenvolupada... xDDDDD

Jajajajaja! Ui, Tirai, no vull preocupar-te més... però avui he pillat un nen i una nena en actes libidinosos... un trauma!!! xDDDDD

Jajajaja! Doncs res, Mon, crearem escola! xDDDDD

efe ha dit...

O siga que arrasant entre la quitxalla, no? Molt ben fet! Que aprenguen que s'ha de començar a buscar dona aviat (a partir dels quatres anys ja em sembla bé) que després et fas un vell decrèpit com jo i ningú no et vol

Anònim ha dit...

així els hem d'anar educant!!

A buscar dona ràpid... i com ens les hem de guanyar; amb regals i paraules maques...

ai senyor...

espero que les coses canviin ... les monitores també heu d'educar. No?

apa

Alepsi ha dit...

Què dius, Efe! Si avui en dia, ja veus, la cosa és més senzilla! Tu promet-li un collar a qualsevol dona a la que li tinguis l'ull posat, i ja veuràs com cau als teus peus!!! xDDDD

Escarabat... el dubte ofèn! xDDDD Clar que eduquem, noi!!! Que jo sóc monitora amb papers i molt bona, eeeeeeeh??? xDDD

Olenska ha dit...

jajajajajaja, que bo l´últim paràgraf! xDDDD

Ulisses ha dit...

jajajaja
les noves generacions pujen fort eh XD
I si ,tens raó, a l'esplai mai t'aburreixes. Els nens són una capsa de sorpreses...
Només dir-te que al meu esplai hi ha una que diu que sóc el seu papa postís XD

Salut!