20.3.06

Nou

[19 Sep 2005 07:45 pm]

Avui ha sigut un dia de coses noves:
Més pràctiques de cotxe! La cosa nova és que la profe m’ha recomanat marxar tots els dies de cap de setmana “has vuelto muy inspirada”, i que, a més, avui no he atropellat ningú… però se m’ha calat el cotxe tres cops, quina pena!!!
Avui he tret de nou la bici del trastero! He anat fins a les Glòries i m’he mort de mal de cul… hauré de començar a treure-la més pobreta, que estava més plena de pols… i jo estava més encarcarada… en fi, demà més, aviam si em poso una mica en forma que ja toca. [Aquest any m’he proposat fermament aprimar-me uns quants quilos, però això és un altre tema, aniré informant dels que perdo… i si algú els troba, que se’ls quedi per a ell, que jo no els vull de tornada].
Avui he començat les classes amb el Pau. És moooooolt monu… però una mica despistat pobret. Hauré de treballar amb força i ganes, però crec que avançarem bastant (per cert si algú té algun llibre sobre com treballar amb nens d’educació primària, amb exercicis i tal que me’l recomani, siusplau!).
En fi… dia de novetats, aviam què passa demà!