21.3.06

Anada d'olla!

[13 Feb 2006 05:05 pm]


Avui estic fatal… fa pocs minuts he escrit l’anterior entrada plorant de ràbia per la merda dels exàmens… i ara escric aquesta, plorant de riure gràcies als meus profes! He fet una selecció de les millors frases dels profes de psicologia de l’autònoma que estan publicades a: http://www.patatabrava.com/mitiques/index.php?por=30&professor=&facultat=11

En fi, rieu una estona, a mi m’han anat bé… hi ha cada perla…! Jo crec que així entendreu perquè jo estic com estic… aquestes influències no poden ser bones.

“Por qué tenemos ojos? Antes había gente sin ojos. No podía ver mujer, no podía ver el río y FSSSHT! Desaparece. Ahora somos máquinas, somos super super eficientes!”
Andreas Wismeijer

“Porque ser católico es estadísticamente malo para tu salud”
Andreas Wismeijer

“[mirant unes diapositives] “Aquest home com podeu veure és de fa uns quants segles… [a una alumna:] “Havies nascut tu?? Jo no hi era…”
Enrique Verdú

“Aquí no hi ha gent de 300 kilos com a nord amèrica pq no cabriem x les portes del pisos de protecció oficial.”
Núria Ferrè

“Viure la vida en positiu, que no significa pasar-se la vida somrient com si ens haguéssim fumat dos canutos..”
Miquel Torregrossa

“A veces hay gente que la ves y te dan ganas de darle un bofetón. (posant un exemple) Mira, a esta chica no la conozco de nada pero le daria un guantazo en la cara…”
Diego Redolar Ripoll

“jo he perdut els meus fills dues vegades al supermercat. Una vegada, em vaig girar a mirar uns aparadors i després ja no hi era el meu fill petit [… ] el vaig trobar perque li vaig veure les sabates darrere unes caixes…”
Carrassumada Serrano

“Seguramente tendremos un cerebro…”
Andreas Wismeijer

“Els idiotes no s’estressen.” [igual aquesta és la solució…]
Núria Ferrè

“quan jo començo a sortir amb una noia no em paro a pensar: Ostres ara he de pagar mes sopas, tindre que conèixer a la tieta, desprès voldra tenir fills, i que faré amb aquests micos voltant per la casa!!!….. crec q per aixo em fare un par de pallas i ja estic llest”
Toni Acosta

“Ara podem implantar un òvul de la teva mare velleta a l’orella de la teva tieta, fecundar-lo amb l’esperma d’un llangardaix del jardí, per tenir un fill clònic del teu pare amb qui tenies una fixació freudiana i et vas trobar una mica de caspa seva al labavo.”
Núria Ferrè

“(analitzant un anunci de la Cosmopolitan, segons el qual la dona moderna i urbana és perfecta, etc) ¿Y la mujer no urbana? ¿Qué es? ¿Un orco?”
Francisco Tirado

“No he visto a muchos gatos que tengan escamas…”
Andreas Wismeijer

“Cuando eres pequeño t lo metes tdo en la boca: los juguetes, el dedo,… hasta la “cua” de tu perro!!”
Andreas Wismeijer

“L’Hipocamp és la Plaça Catalunya del cervell”
Núria Ferrè

“Per que aquí, entre nosaltres, ser un psicòtic és ser un xalat, i ser un psicòpata és ser un fill de puta…”
David Gallardo

“Cualquier persona puede ser un psico killer”
Francisco Tirado

“en un currículum se debe leer entre líneas para ser un buen evaluador fisiológico…hay fisiológico, estaba pensando en el suero fisiológico”
Núria De la Osa

“És el tipus de memòria que serveix per a recordar el futur, com si diguéssim… m’enteneu?”
Miquel Torregrossa

“Les opinions són com els culs: tothom en té un”
David Casulleras

“El treball que havíeu d’entregar, bé, que no sé per quin dia és, si és per la setmana que ve, o per ahir, per quan era? Suposo que vosaltres ho sabreu ja, perque és a vosaltres a qui interessa, no a mi… jo puc anar en un moment a mirar la data que tinc apuntada al despatx, però vosaltres no.”
jordi fauquet

N’hi ha més, però com que total, no crec que les llegiu (ooooh! Sí, entra tanta gent en aquest blog…) si us interessen més us remeto al link de dalt! [Ah, mentre escrivia això, m’han informat que he aprovat una assignatura que creia suspesa! Sóc taaaan feliç!!!]