26.8.06

Festassa

Tinc son. Molta. Molta. Molta. Bé, no tanta. Si en tingués tanta estaria al llit.

Vale, espereu.... tinc son. Ja està. És el que té fotre's una festassa dissabte a la nit i no dormir!!!

Vale, d'acord. És lo que té no dormir. Perquè lo de festassa... és una mica... inexacte.

Ahir la Maduixeta i la Trastu em van arrossegar amb elles a les festes alternatives de Sants. Sí senyors. Allà estava jo, més fora de lloc que... una cosa molt fora de lloc... ballant al ritme de "La Gossa Sorda". La veritat és que d'aquest grup només havia sentit una cançó ("senyor pirotècnic [parapapa] pot començar la mascletà...") però vaja, no estan malament, al menys no per anar de concert. No crec que arribi a ser un grup de capçalera per mi mai... però vaja, com que últimament faig aquestes coses tan rares, vés a saber....

Total, que un cop acabat el concert, quan la menda lerenda ja portava un litre de sangria en vena (fruit d'un Sant Tiberi que, previament, haviem gaudit a casa meva) i un cubata de vodka amb llimona (i NO anava borratxa, ni tan sols contenta, sóc tot fetge jo.... [sí, ja sé que no diu gaire de mi, això... xD]), ens vam plantejar on anar. Primera opció, discoteca. Ens venia de gust sortir. Però la cosa no va quallar. Al final va fer mandra traslladar-nos fins a algun lloc conegut. Segona opció, i última, anar a casa de l'Alepsi, que és com un centre cívic, ja (oi que donen ajudes d'algun tipus als centres cívics?? xD).

Així que vam acabar les tres a casa meva. La Maduixeta estirada al sofà. La Trastu asseguda al "sillón" i jo... asseguda en una cadira. I vam estar petant la xerrada. Molta estona. Diguéssim que vam arribar cap a dos quarts de tres a casa i... fins a les 5 no es van acabar els temes de conversa. A mesura que aquesta es desenvolupava, la Maduixeta i la Trastu s'anaven acomodant més i més als respectius sofàs. I jo anava rient, rient... allà asseguda a la cadira. Però clar, a les 5 i picu... a aquelles els va entrar la son, tan còmodes. Així que vaig apagar el llum del menjador i les vaig deixar allà estirades.

Mentre elles dormien, què ha fet l'Alepsi? Us preguntareu. O no, però és igual, ho penso respondre. L'Alepsi s'ha dedicat a fregar la cuina, recollir el rentavaixelles... i quan ha tingut la cuina enllestida se n'ha anat al llit a descansar. MENTIDA! Resulta que l'Alepsi té la boca molt gran, i els havia promès a la Maduixeta i a la Trastu que al matí agafaria el cotxe per acompanyar-les. Amb el petit detall que, la Maduixeta, havia d'estar a les 8 del matí al seu centre de treball. I clar, amb la destresa que tinc jo per recòrrer Barcelona amb el cotxe, havíem de sortir de casa a les 7... per no fer tard. Així que, a les 6 del matí l'Alepsi no ha tingut millor idea que plantar-se devant del seu estimat llibre i posar-se a passar apunts a l'ordinador [sí, i a fer alguns comentaris a deshores... xD]. Sí, sí. Lo meu no té nom. No en té, definitivament.

A les 7:15, després de mirar diverses vegades la guia de Barcelona, hem sortit de casa amb el huevi. Ens hem perdut diversos cops. Molts. Tants que a tres quarts de vuit he deixat a la Maduixeta en un lloc més o menys proper a la seva feina i ha marxat corrents. Després he acompanyat a la Trastu a l'estació. Ens hem acomiadat després d'una conversa bastant interessant a dins del cotxe. I l'Alepsi, per fi, se n'ha pogut anar a casa a dormir. MENTIDA!

L'Alepsi ha posat rumb al carrer Numància. L'Alepsi, de nou, s'ha maleït a sí mateixa per tenir aquesta boca tan gran que la caracteritza... li havia promès a una persona que l'aniria a acomiadar a les 9 del matí al carrer Numància. Allà a dalt. Doncs no us dic res les voltes que he fotut per arribar fins allà des de l'Estació de Sants. Concretament, he trigat 35 minuts en trobar-ho. Ei, però ho he fet! He aparcat, he baixat del cotxe, m'he retrobat amb la persona en qüestió. Ens ha fet molta il·lusió a tots dos veure'ns; ni ell s'esperava que jo hi anés, ni jo esperava anar-hi, sincerament. A més, feia com un any que no ens vèiem... Bé, ha estat maco, dins de tot.

Han trigat com tres quarts d'hora en marxar amb el putu autobús, que semblava que li hagués agafat carinyu al pedaç d'asfalt en el que estava aparcat. Però per fi han marxat. Per fi he tornat al cotxe i... m'he tornat a perdre. Gairebé tres quarts d'hora més fins a arribar a casa. Però quan hi he arribat, per fi, m'he pogut posar a dormir. METIDA!

L'Alepsi ha entrat a la cuina i seguia neta! Ha anat al menjador i li ha agafat un ictus. Tots els plats del que havien picat mentre durava la xerrada, tots els gots de sangria buits, estaven a sobre de la taula del menjador. Recull mínimament el menjador. Porta-ho tot a la cuina... obre la nevera, un parell o tres de cullerades de tiramisú casolà (uhmmmmmm....) per enganyar a l'estòmac fins a l'hora de dinar i... per fi, per fi, per fi, l'Alepsi a les 10:30 del matí ha pogut anar a dormir. *

I ara ja em direu vosaltres si això no ha estat una festassa com Déu mana!

*[Fins a les 14, només, no fos cas, que l'Alepsi no aprèn dels seus errors. Li ha promès a una amiga que es veuran aquesta tarda, aviat, per fer un cafetó... l'Alepsi necessita injectar-se la cafeïna en vena, més que fer un cafetó, avui... en fi...].

24 comentaris:

Anònim ha dit...

Caram Alepsi! Quina energia per fer coses i arribar a tot arreu! M'has de dir la recepta, jo això només ho puc fer amb grans dosis de red bull al cos (especialment la part referent a passar apunts i tal...). Brutal, però avui, descansi!!

Salut!

Anònim ha dit...

Noia, quina marxa! Jo vaig anar-me una nit de farra i per el de mati a ajudar a uns amics a fer una mudança XD

Anònim ha dit...

Això si que es un no parar primer farra, després apunts, ara per Déu descansa una miqueta i si vols diumenge ja saps !!! :))) sinó Bon Cap de setmana o el que queda d'aquest !!!!

Alepsi ha dit...

Musa no hi ha recepta. Bé, sí, gaudir d'una bona companyia, i... estar tan nerviosa que el cervell et doni les gràcies per no obligar-lo a dormir una nit més. El tema redbull.. que va, "una y no más, santo tomás"

Doomaster ja veus! Aaaaaai... si és que els que estem fets de bona pasta... xDDD

Farlopa crec que el meu cos m'agrairà una treva, i més tenint en compte que divendres que ve m'examino... de tota manera em reservo el factor sorpresa! xD

Anònim ha dit...

Realment seria una sorpresa que apareixessiu a fer una farra el diumenge, sempre pots apareixer amb la Maduixeta i la Trasto, nosaltres sempre anem a la Plaça de Cal Font davant un bar pub que es diu el Niu, allà sobre la 1:00 segur que hi som , sempre pots reconeixer l'Arni... seria bonissim i si t'examines divendres que millor que deixar anar l'Adrenalina.... avui aquests que anomenes son els que venen a tocar juntament amb els Gossos... a veure que tal son ...

Alepsi ha dit...

Farlopa joder, no em temptis, no m'ho posis tan fàcil... a sobre la Maduixeta m'anima, també... juas! Però no sé jo, això d'anar de bar en bar, en un lloc que no coneixes... ho vaig fer un cop, i em vaig sentir perduda... xDDD

Anònim ha dit...

Home si dius que bens ho fas saber i segur que l'Arni estaria disposat a fer-te de bon guia, i si us animeu no patiu que de farra segur que no en faltarà, tot es anar de plaça a plaça i de concert amb concert, vinga ja no puc comentar mes estona tenim convidats a casa !!! Tu fes cas a la Maduixeta i veniu que segur que ens ho passem be !!! Com diria l'Avi, o sigui tun pare, endevant les Atxes !!!!

Alepsi ha dit...

Farlopa estic debatent amb mi mateixa. De moment guanya el no, però el sí m'està tocant la moral, apunta fort, el tio... Buaj! En fi... vagi bé el sopar, i vigileu amb l'orujo!!!

[Ah! I després sóc jo la que la lio... el que jo et digui, m'estic guanyant una fama injustificada.... xDDDD]

Anònim ha dit...

Bones Alepsi com pots observar jo tambe soc capaç d'arribar de festa i comentarte en el teu bloc !!! En fi anem a mormir que la festa ha estat força grossa, espero que et repensis lo de demà i t'animis apareixer tu i les teves companyeras per aqui... avui la festassa ha estat bona però demà pot ser millor o no? però en fi lo ditxo !!! Millor ens comentem demà ara a mormir !!!! Petons !!! i una forta abraçada !!! :))))

dbartulos ha dit...

tiramisú! xD

dbartulos ha dit...

jiaz xD alepsi ets una crak xD jasta...punt i final

maduixot ha dit...

jo crec q l'alepsi mereix encara més festa i per això jo ho recolzo tot.

ah, alepsi, t'has oblidat de mencionar...

... la caipirinha!! xDDDDDD

Alepsi ha dit...

Farlopa... uh... aaaaargh! És que... buah... dios, pq sóc tan indecisa... envia'm un mail i m'expliques els "pormenores"... xDDDD

Trastu gràcies. You're the fuckin' master!

Maduixeta... l'estàs liant! xDDD I cert, també vaig fotre'm una Caipirinha... dios, sóc una alcohòlica! xDDD

desgraciat ha dit...

Ahhh, caipirinha també eh??!!
Ja deia jo que amagaves algun detall de la festassa!

Alepsi ha dit...

Desgraciat quant de temps!!! xDDDD
No l'amagava pas! Simplement, el meu cervell va decidir censurar la informació en forma d'oblit! xD

dbartulos ha dit...

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jom pixu sola i prou... xDDDDDD jasta, deixeu-me xDDDDDD

maduixot ha dit...

juas!

Ole!

Senyor pirotècnic!! Pot començar la mascletà!!

Sí, jo també he vist que hi havia censura... xDDDDDD

desgraciat ha dit...

Doncs si censures una pobre caipirinha qué més deus haver censurat?
Igual vau muntar una orgia a casa teva amb 3 hòmens i no ens ho expliques!! ;-)

Alepsi ha dit...

Nah... de fet, en realitat tot el que hi ha al post és mentida... de fet vaig passar la nit amb dos homes... uhm... xDDDD

desgraciat ha dit...

Ara comença a sonar creible.
Doncs quina història més llarga i retorçada t'has inventat per tapar la realitat!

Alepsi ha dit...

Home, hi ha coses que millor no explicar, desgraciat! xD

maduixot ha dit...

el que va passar només ho sabem els que hi érem... xDD

per cert, la caipirinha 4 putus euros!!

bellosoli ha dit...

vaja! tens energia per parar un tren! però està mot bé veure que ets tan compromesa amb els teus amics!

dbartulos ha dit...

això això...aki la censura...xDDDDDDDDDDDDDDDD jiaz buaaaaaaaaaaaaaah xDDD jom continuu pixan sola, ok? deixeume...tik malalta...xDDD