8.8.06

Vacances

Avui, el Farlopa, m'ha deixat un comentari dient-me que tinc una mica abandonat el blog. Potser sí... és que últimament us he malacostumat!!! He tingut una temporada de rauxa escriptora, però ara... s'ha aturat.

No sé, estic rara, aquests dies. Estic que no hi sóc tota. Pot ser que sigui el temps (en qualsevol de les seves vessants, jo ja m'entenc).

La qüestió és que no trobo res d'interessant per a escriure, així que, com algú va dir: más vale permanecer callado y parecer tonto que abrir la boca y confirmarlo. En aquest cas, canvieu el "abrir la boca" per "ponerse a escribir".

La veritat és que no sé què em passa... suposo que és el fet de passar-me sola tantes hores... em fa pensar massa... li dono massa voltes al cap... en fi... espero que la setmaneta de vacances em faci el seu efecte i quan torni pugui dedicar-me en cos i ànima a estudiar.

En fi, suposo que si no passa res que sigui digne de posar al blog, no tornaré a escriure fins d'aquí un parell de setmanes, que serà quan hauré tornat de les "mini-vacances familiars". De moment, fins dijous em tindreu rondant pels vostres blogs i comentant, per suposat, que ja sabeu que és un dels meus esports preferits!!!

Per a tots els que marxeu: bones vacances!!!
Per als que us quedeu treballant.... bones vacances també!!! [de vegades les millors vacances no es fan marxant de casa.... xD]

8 comentaris:

Anònim ha dit...

No t'ho volia dir però això és el fer de mainadera que t'està afectant.

Aquests nens t'estan xuclant el cervell.

Posa'ls-hi la PlayStation i que s'espabilin mentre tu et vas a esbargir.

Apa, que vagi bé tot plegat!a

Anònim ha dit...

Es tot un honor sortir postejat per un simple comentari real que faig en el teu bloc, però ja veig que el comentari a fet l'efecte invers del que jo esperava, en fi si estàs recentida per algún motiu ;DDDD no cal que et prenguis les coses tencant el bloc, però si en el fons son vacances que hi farem. :(
Espero sincerament tot i que estiguis rareta, que et vagin MOLLTTTT BEEEEE les VACANCES !!!! Ens comentem fins dijous :) UNA FORTA ABRAÇADA !!!!

maduixot ha dit...

alepsi... tu no estàs rara... tu estàs malalta!!! xDDDDDDDDDDDDD
sí, sí, jo també :P

et trobaré a faltar pendó... snif
et trucaré cada dia!!

Anònim ha dit...

I qui no està raro normalment, estar raro és el normal, l'extrany és no estar-lo xD

Vacances, ja no recordo el significat d'aquesta paraula... doncs res, quan marxis que t'ho passis bé... que després venen moltes obligacions

Anònim ha dit...

Que et diverteixis!! i si l'anim decau, ja saps, un parell de copetes de vi negre ;-)

Una abraçada!!

Anònim ha dit...

De ben segur que quan tornis de vacances estaràs més inspirada i tindràs més ganes d'escriure.

Que gaudeixis del teu viatge!!!

Anònim ha dit...

Bon dia Alepsi,
Tots tenim dret a estar raros un dia o una temporadeta, sino, on seria la complexitat de les persones?
Com diuen la resta de blocaires que comenten, que et vagin molt bé les vacances, que llargues o curtes sempre van bé i són benvingudes, que ningú els hi fa un lleig.
Estic segur que quan tornis, tornaras amb les piles recargades, i la sensació d'estar rara que tens ara haura desaparegut.

Bones Vacances i disfruta-les que segur que se't faran curtes.

Un peto i una abraçada

Arni

Anònim ha dit...

Benvolguda Alepsi, penso que això de tenir un bloc ha de ser un divertimento i no una obligació. Si cobresim per escriure aquí hauriem d'apexugar cada dia, estessim inspirats o no, però com que és una cosa voluntaria cadascú ha de fer segons li vingui en gana. Només faltaria!. Per tant procuri descansar, sobretot el cevell, que vostè sap, millor que ningú, que es fatiga amb molta frequencia i que li vagin molt bé les mini vacances.