25.8.06

Estic fatal del cap

Després del post semi-depriment d'ahir... avui ja m'ha canviat l'estat d'ànim. Avui ja no estic trista. Avui estic emprenyada. Avui estic de molt mala hòstia. I la gràcia, com ahir, això no canvia, és que no sé perquè.

No us ha passat mai que un dia us lleveu i teniu com ganes d'abofetejar a tothom? D'insultar a qualsevol que s'atreveixi a mirar-vos? Doncs a mi em passen aquestes coses, poc sovint, però em passen. Sóc rara, ja ho sé. Estalvieu-vos el comentari.

Lo collonut del tema és que, per molt que en tingui gànes, òbviament (i gràcies a Déu [diga-li Déu, diga-li energia]), mai la sang arriba al riu. És a dir, mai ningú del meu voltant rep hòsties ni insults. Sé dissimular bé la meva mala hòstia.

Però avui he pensat que... insultaré. No a qui em trobi pel carrer, no a qui em truqui per telèfon o m'envii un e-mail, simplement al món en genèric. I ho faré via blog, que queda més "fi" i més sensacionalista, també. Es veu que es porta això d'estar mig-sonat.

Total, que allà va un reguitzell d'insults i blasfèmies que, potser, seran precursores d'un nou model terapèutic que patentaré i amb el que em faré milionaria. (Aquests deliris de grandesa potser estan imposats pel tema que estic estudiant ara mateix: l'esquizofrènia). Au, allà van:
  • Cabronàs de merda
  • Ets una gran filla de puta
  • Tia marrana, què cony t'has pensat?
  • N'estic fins els ous de tu!
  • Ves-te'n a pendre per on carreguen els camions!
  • Que et donin pel sac, malparit!
  • Que et bombin, mona!
  • Ets subnormal profund!
  • Inútila de merda!
  • Gilipolles mental, què collons estàs fent?
  • Ets un cabronàs com els que ja queden pocs!
  • Estúpida, això és el que ets!
  • Idiota emocional profund!
  • Imbècil!
  • Aturat mental!
  • Gilipolles!
  • Cabrona!
  • Mamó!
Argh, argh, argh... buf... us ho creieu o no, m'he quedat a gust (potser sí que ho patentaré com a teràpia, em sento bastant relaxada, ara...).
Ho sento si he ferit sensibilitats, sóc bastant malparlada (oi?), però no acostumo a dir tot aquest regueró de paraulotes, intento parlar bé... tot i que no me'n surto massa (xD)
D'altra banda, que sapigueu que són insults genèrics. Que no van a per ningú en especial, de debó. Quan m'agafen aquestes paranoies em ve de gust insultar en genèric, al món. Ara si algú s'ha sentit insultat... alguna cosa haurà fet! xDDDD

Bé, ara repassant els posts des que he tornat de vacances, me n'adono que m'he deixat a l'Alepsi "normal" (si és que mai ha existit) a casa de la meva àvia... espero que quan tornin els meus pares no se'n descuidin d'agafar-la i tornar-me-la. Que ja la trobo a faltar. I potser vosaltres també... o no...

"Una de cal i una de arena": petonassos a tots. Molt grans. "Cascú" que se n'agafi els que creu que li pertoquen. Després de la tempesta arriba la calma, i amb tot el seguit d'insults ara m'han quedat ganes de reconciliar-me amb el món. Així que avui, quan us vegi, us faré mil petons, nenes! I als que no veig, perque només em llegeixen, doncs doneu-vos per petonejats.

[I ara me'n torno a l'esquizofrènia i els trastorns psicòtics, que és un tema molt interessant, però que és complicadet...]

10 comentaris:

Anònim ha dit...

el blog és una bona manera de desfogar-se

Anònim ha dit...

Així m'agrada, que la gent es desfogui. El dia menys pensat jo faré el mateix, però amb algun client dels que em truquen que em toqui massa els nassos, tot i que no ho he fet mai, em passa com a tu, que amago quan estic emprenyat, però a mi m'agrada, perquè a la cara no diré res, però en pensaments em desfogo que dóna gust, uhh, si m'escoltés la gent el que penso, la meva fama de persona tranquila desapareixeria xDD

Anònim ha dit...

Jajajajajaaj, com he rigut, m'ha passat exactament el mateix en tres ocasions ja... n serio... quin agobio tohom!, els engegaries tots a la merdaaaa!

I com tu tb dius, al final, per sort (suposo), t'acabes comportant...

vinga, calma't, i que tinguis un bon dia

Anònim ha dit...

Collons Alepsi!!!

T'has quedat ben descansada!(això espero).
Si no has patentat aquesta terapia fes-ho perque sino, encara te la pendran.
Encara que sembli mentida això de desfogar-se d'aquesta manera, serveix i diria que ho fa més gent de la que ens pensem.

Esperant que estiguis millor i que la festa d'aquesta nit t'acavi d'animar...
Molt bon cap de setmana

Arni

Alepsi ha dit...

Deric benvingut. Ja ho estic notant, ja... se'm veu més relaxada, m'he mirat al mirall i m'he dit goita que maca. I he somrigut! xD

David la meva fama de bona persona també desapareixeria si tothom escoltés el que penso... per sort encara no hem arribat a aquest punt! xD

Nosocjo benvingut també! Em sorpren que tingui comptades les ocasions en les que t'ha passat això... xD I clar, al final m'acabo comportant, que sóc molt bona nena, jo! xD

Arni m'he quedat molt descansada, sí. I en quant sàpiga on s'han de patentar aquestes coses, ho faig!
Bon cap de setmana a tu també!

Anònim ha dit...

Com a off-topic, jo treballo al costat de l'oficina estatal de patents i marques, enfront de ECI del Pº Castellana de Madrid, si estàs interessada en patentar, t'ho pregunto

xDDD

Per cert, passa-t'ho bé aquesta nit, que per fi és divendres.

Anònim ha dit...

És una bona manera de desfogar-se, ho tindré en compte aquells dies que m'aixequi amb ganes de pegar algú. Normalment passa això, que estàs de mala llet però de cara a tothom, tens un dia d'allò més normal. Sóm així de civilitzats, i sort de ser-ho!!

Anònim ha dit...

Déu meu! L'Alepsi i cia es preparen per anar de farra!! Que tremoli el món!!! xD

Alepsi ha dit...

Laprí ja t'enviaré a fer investigació! xD

Iruna quan ho provis veuràs com et sents alleujada a la primera! xD

Anònim hi detecto cert sarcasme, en el teu comentari... pot ser??? xD

Anònim ha dit...

Al final veig que no vas escriure el post, però en fi espero que despres d'anar de festa i arribar a altes hores de la matinada ja no tinguis ganes d'insultar i més aviat d'anar a mormir !!! Bon cap de setmana i millor la part final del post !!! Si senyor molt millor !!!!