21.8.06

Junts de nou per primer cop

Ja sóc aquí. Ja he tornat de les meves mini-vacances familiars. Un resum? "Allá va": un conyàs!

Sí, ja sé que, en principi, les vacancetes aquestes eren per desconnectar, per relaxar-me... UNA MERDA!

Per començar, desconnectar ni de conya: he tingut els 10 dies l'ombra del putu examen de psicopatologia rondant-me pel cap.

Una altra cosa que he tingut rondant durant 10 dies han estat una colla de mosquits (que si no eren "tigres" eren cosins propers...) que m'han deixat "la friolera" de: 10 picades al braç esquerre; 6 al braç dret; una a la cara; tres a la cama dreta; i una a la natja esquerra del cul. Macagunlahòstia! Les picades de mosquit em posen de mala lluna, collons. Totes les nits m'he despertat rascant-me fins al punt que en algunes parts del cos hi tinc esgarrapades (així que els que me les veieu no penseu que he tingut unes vacances de sexe desenfrenat, simplement m'he automutilat... xD).

Relaxar-me? Què és això? UNA MERDA! Una no es pot relaxar quan té al corcó de son pare donant pel sac i preguntant cada dia si ha tancat la casa, si ha apagat el gas... Una no es pot relaxar quan els seus progenitors (m'encanta aquesta paraula) no paren de discutir... una no es pot relaxar quan la seva àvia és una patidora de mena i no para de discutir amb la seva filla... una no es pot relaxcar quan té un tiet com el meu (s'assembla una mica al cunyat de l'avi). Us ho asseguro.

Total, que ja veieu, vinc hiperactiva, amb ganes de festa, de sortir a sopar, d'anar a ballar, de cridar, de saltar, de riure, de mullar-me, de còrrer... no sé, alguna suggerència més?

P.D: el títol del post... simplement, m'agrada la frase, no té més, eh? xD

11 comentaris:

Dessmond ha dit...

Bé, sempre és millor que diguis vols anar de gresca que saltar d'un sisè pis.
Ah, i això teus passa a les millors famílies. No et preocupis, no te cura.

Anònim ha dit...

Opino el mateix que tu, Alepsi :-)

Per estar aixi, millor amb els amics de farra :-)

I com diu Dessmond, això passa a totes parts quant vas amb la familia.

Quina putada la picada al cul!! XDDD

Anònim ha dit...

Benvolguda Alepsi, celebro que torni a estar aquí entre nosaltres. També l'haig d'acompanyar amb el sentiment, ja que si té un tiet com el meu excunyat és pitjor que la picada de tres-cents mosquits tigre a l'hora. Jo per sort em vaig poder desempellegar d'ell, però vostè la mala pata de que l'ha de soportar i... Vaja! i li haurien de fer un monument a la seva paciència.
Salut! i que no sigui res això de les picades i la propera vegada que les esgarrapades siguin per una nit de sexe desenfrenat!

Anònim ha dit...

Ei, Alepsi benvinguda de nou a casa (entent casa com la blogosfera ;) Aqui ja trobavem a faltar els teu comentaris.
I ara que has vingut hiperactiva aprofita per fer tot el que no has pogut fer per les vacances.
Per cert, el dia del teu aniversari que et regalin un caça mosquits, perque no torni a passar lo dels mosquits ;)

maduixot ha dit...

Bé, almenys sortir a sopar fora ja està fet ;)
Ara cap a la biblio eh? que jo ja m'estic vestint i preparant la motxilla amb apunts i apunts i apunts... aix! sincerament, avui sí que em ve de gust estudiar :P Digue'm friki ;)

Anònim ha dit...

Hola Alepsi! Ho sento per vosaltres. Però que bé que tots aneu tornant a poc a poc... i en el teu cas, potser estaràs millor aquí ;-)
T'entenc molt bé. Jo n'he tingut d'aquestes vacances, en les que preferiries estar a casa veient la Quintana, que estar allà... trist? Potser... però és així.
Un petó, i benvinguda!

Alepsi ha dit...

Dessmond lo de saltar d'un sisé pis m'ho havia plantejat... però és que visc en un entresol i em feia pal anar-li a demanar a la veïna de l'àtic si em deixava tirar-me des del seu balcó...

Doomaster per suposat, millor amb els amics de farra! Ahir ja vam tenir una part... i divendres més! xD
La picada al cul, sincerament, és la que menys pica... els braços me'ls estic destrossant a cops d'ungles...

Avi la sort que tinc amb el meu tiet és que viu a Valènci i, per tant, només em toca aguantar-lo de tant en tant...

Marcus i què en faig jo d'un caça mosquits si em piquen a les nits i no els veig?[només els sento, que és pitjor] xD Millor que em regalin una casa amb aire acondicionat, que així no entren... xDDD

Maduixeta quin gran sopar ahi, a vere si penges les fotos i fem dentetes als blocaires amb els nostres homenatges culinaris!

Lafunci encantada de tornar-te a veure per aquí. La veritat és que m'ha anat de conya l'excusa d'haver d'estudiar per tornar una setmaneta abans del previst!

Anònim ha dit...

caram, quin relax.

Jo quan venia emprenyat m'imaginava a mi mateix apallissant a la meva professora de català de l'EGB.

N anava pas malament.

Anònim ha dit...

Hola!ya estoy de vuelta, despues de tres meses a tantos kilómetros de casa estoy en una nube aun, asi que disculpa si no tengo una escritura demasiado fluida.
Espero que estes bien y que hayas tenido un verano agradable, y que aproveches lo que quede de él de la mejor manera posible.
Vuelvo de los tres meses más intensos y ricos de mi vida; físicamente a vuelto la misma persona ( en plan mulato caribeño) pero por dentro soy otro, no pienso igual, no sé, llevo un dia y medio aquí y me siento triste, todo lo encuentro ridiculo, soy algo tan insignificante para este mundo, parece derrotista, pero es así, soy otro, mi visión de las cosas ha girado por completo, necesito más tiempo para asimilar y poner en orden todas las vivencias, solo sé una cosa, quiero marcar mi ritmo sin que nadie ni nada decida por mi, por no hablar del puto dinero, eso lo dejare para otro dia. Un beso y supongo que hasta pronto!

Alepsi ha dit...

Ararat jo m'imagino, simplement, cremant els putus apunts i espantant amb la foguera a tots els indesitjables amb els que em vaig creuant... de moment amb això crec que en tinc prou... però algun dia no descarto provar lo d'apallissar (virtualment, cony, que no sóc violenta, jo) a algun profe fill de sa mare...

j.d! Me alegro de que vuelvas a andar por aquí! Supongo que entre el jet lag y todo lo diferente que debe ser esto de lo que has dejado atrás debes estar un poco aturdido... no te preocupes, poco a poco irás retomando la "normalidad" (la que tu quieras retomar, claro está).

Anònim ha dit...

Benvinguda Alepsi. Jo de vacances familiars en fa anys que no faig, i he guanyat en tot, sobre tot en independència a casa mentre no hi ha ningú, així aprenc a fer la meva tot sol per al futur estar preparat. Salutacions.