30.7.06

Un diumenge diferent

Aquest cap de setmana ha estat diferent. Ai, quina merda de començament d'entrada... de fet no m'agrada ni el títol.... uh.... a veure, tornem-hi. Anem a ser clars i concissos, escriuré el que vull escriure i no ho adornaré. Au.

-El divendres vaig sortir a sopar, i vaig tornar tard a casa. Val a dir que em van segrestar i em van obligar a quedar-me amb ells (xD)... fins l'hora de tancar el metro, gairebé. O no. No recordo ben bé quina hora era... vaig beure'm 4 clares i vaig donar una imatge tonta de borratxa incontrolada. Punt.

-El dissabte al matí, ben d'hora, per si de cas ens treien la muntanya del lloc, em vaig trobar carregant el meu "huevi" amb tot de maletes. Pobret "huevi", tot ple, de gent i d'andròmines, va pujar fins a Vic, on vam recolir a la cinquena passatgera del "huevi". Encara més ple, el tio va tenir els collons de pujar fins el càmping (l'últim tros en primera i cridant clemència, però va aguantar). Un aplaudiment pel meu cotxitu, que és molt monu!!!

-Al final, tot i fer-me mandra anar de càmping, ha resultat que m'ho he passat bastant bé. He conduit molt, he rigut molt, he dormit a l'aire lliure mirant les estrelles, he tingut converses filosòfiques amb una persona amb la que mai m'hagués imaginat parlant d'això...

-Avui hem fet un banyet a la piscina del càmping i després de recollir-ho tot hem parat a dinar a.... buf.... un poble que té un monestir. Ja ho sabeu els que em coneixeu, tinc problemes per recordar noms propis... I després una altra parada a Vic, una addicional a Taradell... i de tornada a Barcelona.

-En arribar a casa, deixo la motxilla i torno a sortir. He quedat amb la maduixeta per xerrar una estona.

-Ara estic escrivint aquest post i no estic inspirada, així que faig uns apunts finals que no sé on afegir en aquesta merda d'entrada:
  • El divendres ho vaig passar realment bé.
  • David, ja sé que t'he de dedicar una entrada. Ho faré. Algun dia.
  • Laia, gràcies per entretenir-me més el cap de setmana.
  • Nois del casal, merci pel cap de setmana. Sé que no he estat tot lo bé que podria haver estat. Però ho he passat molt bé, en sèrio.

Anònim ha dit...

A mi també em feia molta mandra i al final m'ho vaig passar molt i molt bé. Moltes gràcies i bones vacances!

Ah! I el poble amb monestir és una ciutat que es diu Ripoll! :p

maduixot ha dit...

juas

em sento com si hagués estat al càmping, també... xD Per allò de les trucades... :p tot i que al final parlava més amb el David que no pas amb tu, conductora!! jajjaja

Anònim ha dit...

Es bonic veure que t'ho has passat tant bé. Enhorabona per el cap de setmana.

Alepsi ha dit...

Cert, Ripoll era el misteri que envoltava aquest post... jajajaja! Cert, és una ciutat... ok, sóc una ignorant... ains...

Maduixeta, ens deus 20 euros pels gastos de càmping i tal, ja ho saps!!! [merci per les trucades, sense tu, aquest cap de setmana hagués estat menys divertit]

Farlopa, gràcies! Jajajaja!

Anònim ha dit...

Oh! Ripoll! M'encanta aquest poble!(o mini ciutat) Vas fer be d'anar-hi i faries molt millor si explores la resta de la comarca i llocs tant preciosos com Camprodon, Setcases, Beget... 100% recomable :-)

Alepsi ha dit...

A Camprodon també hi vam estar. El dissabte a la tarda. Jo ja hi havia estat, però no ho recordava. Em va agradar molt, la veritat... m'encanta visitar pobles (o mini ciutats, o ciutats...). A veure quan tinc un altre cap de setmana i bona companyia i marxo de nou.

Anònim ha dit...

D'això se'n diu un cap de setmana molt ben aprofitat. Quins llocs més macos. No hi he anat mai per aquesta zona, però per això tinc moltes ganes d'anar.

Si no, tambè teniu la Vall de Nuria, que és maca tant a l'hivern com a l'estiu i a sobre, podeu anar en tren :-)

Alepsi ha dit...

La Vall de Núria m'encanta, n'estic enamorada! Realment val la pena visitar-la, tal com tu dius, a l'estiu o a l'hivern... I la Vall d'Aran és increïble, també!