1.9.07

De nou!


Gent... ja he arribat!!!

Què complicat que és posar-se a escriure després d'un mes desconnectada del món, sense telèfons, sense internet, sense televisió... però bé, el cas és que ja he arribat, que tot ha anat molt i molt bé i que estic súper contenta d'haver-me'n anat!!! :D

Ara faré una volteta per la blogueria, a veure si s'ha cuinat res de nou... suposo que sí, no? M'agradaria poder llegir tots els posts que heu anat fent, però no puc prometre res...

Avui encara estic aterrant (i això que vaig arribar ahir a la tarda...)... el tema "jet lag" deixa el cap una mica atabalat... però a banda és que encara no em crec que m'hagi passat un mes allà... ha estat increible... m'hi hagués quedat un mes més encantada de la vida...

Prometo que, aviat, faré una crònica com Déu mana... perquè això que faig avui, en sóc conscient, és un pet com una gla! xDDD

Doncs això, que si mai podeu, visiteu Hondures.... és una passada!

----------
P.D: l'Alepsi "de debó" tornarà aviat... ara encara està reflexionant una mica sobre tot el que ha vist/viscut aquest mes... espero que la sapigueu perdonar... xDD

20 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Bentornada bonica!!!!!!!!!!

Se t'ha enyorat moltissim princesa i jo ja tenia ganes de tenir-te per aqui de nou!!!!!! :-)

Ara descansa una micona, que segur que tens tantes sensacions al cos que deus estar cansadisima, gaudeix del cap de setmana i ja ens aniràs explicant de mica en mica com ha anat el teu viatge, amb fotos incloses eh :-)

Petonets i bentornada de nou a casa!!!!!!!

David ha dit...

eeeeiii benvinguda alepsi!!! et trobavem a faltar!! :)

Anònim ha dit...

Ben vinguda! espero que tot plegat t'hagi provat i tornis revitalitzada ;-)

Anònim ha dit...

oooh
al fiiin
em faltava lectura!
un petonet!

Sergi ha dit...

Bé, ara el que toca dir és bentornada, però esperarem a que tornis del tot per llegir una crònica que promet. Se't trobava a faltar per aquí...

Anònim ha dit...

Benvinguda! Realment, la blogosfera no és el mateix sense tu

Anònim ha dit...

Holaaaa!! Descansa del jet lag i ja explicaràs, segur que has trobat coses ben diferents :)

Anònim ha dit...

Je Je Benvinguda, ja et trobavem a faltar.

efe ha dit...

Benvinguda a casa. Ja t'ho han dit altres, et trobàvem a faltar. La propera vegada que te'n vages, ens hi portes amb tu, eh!

Una abraçada!

Anònim ha dit...

Ei, bentornada!
De moment et deixem posar-te a lloc, relaxar-te i el que faci falta, però esperem crònica amb deliri!!

El veí de dalt ha dit...

Bentornada!

Tots estem amb un peu aquí i un allà!

mossèn ha dit...

welcome home !!! ... sí que ha passat ràpid ... vaja, demà tornem a treballar !!! ... salut

Anònim ha dit...

Hooooola! :)

Bentornada, escola, deixa'm que et renyi una mica! L'Alepsi vertadera ets tu amb tot el que has viscut! Si us plau, que el personatge no se't mengi! Tu ets autèntica de veritat i et volem a tu amb ttot el que has viscut que segu que t'ha canviat però ara ets més "rica" que abans i, per això mateix millor!

Tu descansa i torna, però sobre tot sigues tu!

Una abraçada molt molt forta! T¡he trobat a faltar molt! :))) :***

Joana ha dit...

Espero la crònica amb frisança!
Bentornada wapa!

Clint ha dit...

Ei guapíssima! ben tornada! què se t'ha enganxat l'accent? ens has d'explicar un munt de coses eh!

i com deia aquell..."viva honduras!"

ònixeta ha dit...

alepsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii muakssssssssssssssssssssssssssssss (peto de tieta solterona sorollos)

bentornada carinyuuuuuuuuuuuumeuuu

David JB ha dit...

Hola, m'alegro que tornis després d'aquest mes que has estat fora vivint un munt d'experiències noves, ja ens explicaràs que tal per Hondures.

Vagi bé ;)

Anònim ha dit...

Bentornadissima!!!

Espero la cronica amb candeletes!! Petons!!

gatot ha dit...

osigui... que sí que has tornat amb el latino sabrosso fent d'ocupa d'una de les teves maletes?

dona... ja li podies haver fet la foto de més a prop que no se'l veu gaire bé!!!

:PPPPP

petons i llepades, Alepsi, wapíssima! jo també t'he trobat a faltar! (eps... però jo més que els altres, eh?)

Ulisses ha dit...

ben tornada siguis!