24.9.07

Comença la rutina!!

Bé, ara sí, ara ja han acabat les meves vacances. La veritat és que l'estiu del 2007 el guardaré com un record molt, molt, molt especial. Al final és veritat que el 2007 és el meu any.... a veure si no s'esbarra, que encara queden 3 mesos... :P

Dilluns al matí vaig tornar del meu últim viatge de vacances. Vaig anar a veure la meva iaia que està malaltona, i com no hi havia anat a l'estiu estiu (és a dir a l'agost que és quan faig la "visita tradicional"... xDDD) doncs he aprofitat els meus últims dies de vacances per passar-los amb ella. I il·lusió que li ha fet, clar. Tu diràs!!! (com m'estimo, de vegades, eh? xDDD).

Total, que per això la meva absència.

Ahir, a més, ja vaig començar les classes. És divertit "lo" d'aquest any... com que ja acabo la carrera (si tot va bé, que sí que anirà, oi???, al febrer), només m'he matriculat de dues assignatures presencials i d'una via internet. Amb la qual cosa només tinc tres dies de classe a la setmana! Oleeeeee! Jajajaja! Però no us penseu que m'estaré rascant la figa tot el semestre, eh? Que, entre d'altres coses, no vaig acabar la carrera l'any passat perquè em faltava el practicum.

Això del practicum des del moment en que vaig fer la sol·licitud de plaça ja va ser un "cachondeu", però bé, en principi aquesta tarda tinc la reunió. Reseu (o poseu una espelmeta) tots per a que em diguin que he d'anar a les tardes... perquè al matí tinc classes i, a banda, vull ficar el nas en un departament de la uni a veure si els faig gràcia i després em deixen fer el doctorat amb ells.... :D
Demaneu també, amb l'espelmeta, que no m'ocupin els dimarts a la tarda, perquè és quan tinc gospel... (sí, aquest any continuo... i si les coses van com han d'anar alguns de vosaltres, potser, heu rebut la invitació a participar-hi via mail... no per part meva... jajajajaja!)*.

Total, que sí, què passa, vull anar a l'entrevista d'aquesta tarda i que em diguin:
"Alepsi, quins dies vols venir a treballar?"
I jo els diré:
"Mira, dilluns al matí no, però a la tarda sí. Dimarts, ni de matí ni de tarda... dimecres, al matí sí, però a la tarda li faig classes particulars a un noi... dijous al matí no, però a la tarda sí. I divendres... al matí sí, però no a la tarda, perquè a les tardes canto a Pl. Catalunya... i, a més, això dels divendres, depèn de quins, perquè si me'n vaig de viatge o algo, doncs els vull per a mi. Oi que m'entèn, jefa?"

I la jefa, ja veureu, farà uns ullets d'il·lusió, em mirarà i em dirà:
"Tens lliures just els dies que et necessitem. I lo del divendres, cap problema, tu ens ho dius la setmana anterior, i ja està!"

I llavors jo em despertaré de la fantasia, i tindré davant a la "jefa" que m'estarà mirant amb cara de: "pobra il·lusa...." i em dirà:
"nena, consti que et quedes aquí perquè m'obliguen des de la uni a no dir-te que no, però treballaràs els dies que a mi em surti del....."

En fi.... a veure què tal l'entrevista d'avui... xDDDDDD

------------------------
*Així com l'any passat jo em vaig enterar del tema gospel per uns "panfletos" que em van donar a la uni, aquest any hem fet la campanya via mail, demanant a la gent que reenviés la informació a tots els seus col·legues universitaris. No sé si haurà funcionat gaire, si algú ho ha rebut, que m'ho digui, siusplau!!!! ;)

12 comentaris:

gatot ha dit...

ja deia jo que per fer coses interessant calia tenir títols...

així, això del Gospel, només universitaris?

:DDDDDD

Jo Mateixa ha dit...

Ah no, jo no he rebut res del Gospel, nosaltres contem a com a Universitaris encara que no ho siguem?? :-P

per cert, ja he posat una espelema a Santa Hermanegilda, que no se quin cony de santa es però amb aquets nom va apanyada la pobre, a vere si t'ajuda!!!!! :-)

Petonets bonica!!!!

La reusenca ha dit...

Què tal l'entrevista d'avui?

Sergi ha dit...

Dona, crec que els horaris que pretens tenir... són complicats de quadrar, però et desitjo molta sort. Ah, els divendres cantes a Plaça Catalunya?? Ja et passaré a veure...

efe ha dit...

Ei, molta sort en l'entrevista. De veritat.

I, un consell, en tant que persona gran, hauries d'anar més a veure la teua àvia.

És que amb els anys, em sensibilitze amb aquestes coses.

David ha dit...

caram caram! quina vida més ocupada Alepsi! bé, espero que l'entrevista estigui en un punt mig entre la teva fantasia i la crua realitat!

Anònim ha dit...

Nena, nena, nena, quines ganes tenia de que tornesis a estar per aquí. A veure si entre tan d'horari laboral, trobes un forat per anar a fer una estripadeta amb el teu pare virtual, que m'has d'explicar moooooooltes coses

mossèn ha dit...

una frase amb contingut : "Però no us penseu que m'estaré rascant la figa tot el semestre, eh?" ... bo, molt bo, boníssim ... salut

Anònim ha dit...

Quina alegria, un post teu! Tiaaaa... que et trobo a faltar, eh? :S

Res, que fins que no t'adaptis a la rutina és normal que vagis de bòlit!

I, què l'esntrevista?

Clint ha dit...

Apa, si que en sou de primmirats els del gospel...i jo que em pensava que era un cant d'esclaus i va i resulta que només és per els "escollits"!!!

De totes maneres, ben tornada a la rutina!

Alepsi ha dit...

Home, Gatot!!! Que si tu vols venir a cantar, cap problema!!! ;)

Dona, Jo Mateixa, si no ets universitaria... xDDD
I mira, l'espelma crec que va anar prou bé! xDDDD

Doncs s'ha produit el miracle, La reusenca, la "jefa" m'ha dit "posa'm sota el currículum les hores que tens disponibles". I m'ha fet entendre que me les respectaran, oleeee!!!!

Jajajaja! XeXu, si véns, saluda'm.... xDDDDDD

Gràcies, efe! :D
A veure si puc baixar més a casa de la meva àvia (que per cert, viu bastant a prop teu... vés que un dia no em passi per allà per visitar-te... xDDD), però de moment, ja veus, tinc els horaris que tinc... xDDD

Ja veus, AzRi3L!!! Ara entens perquè mai puc quedar??? :s

Papaaaaa!!! Jo sempre estic a punt per explicar-te el que sigui (bé, depèn què no, eh?? xDDD)i, sobretot, per una estripada... xDDD

Caram, mossèn, s'ha quedat amb el milloret del post, eh? xDDD (jo és que sempre m'he caracteritzat per ser una persona molt delicadeta... xDDD)

Jejejeje! Ja, tarambana, és que ja veus, que he estat ocupadeta.. però ja he tornat! Jo també t'he trobat a faltarrrrr!!! :D
[L'entrevista bé, mira el comentari que li he posat a la Reusenca aquí a dalt]

Clint, et dic el mateix que al gatot, que tots hi esteu convidats, però és que lo dels crèdits de lliure elecció crec que només interessa als universitaris... o hi ha incentius a la feina, també? xDDDDD

Ulisses ha dit...

jajajajaja
au! que casi acabes la carrera.
I això de l'entrevista ja diràs el què, però crec que seria massa fantastic que et pases com a l'entrevista somiada XD

Salut!

PD: jo he començat la uni aquest any ;)