19.3.07

Ashes (o una nova anada d'olla)



"Deixa'm!"

"...."

"Que em deixis, et dic!!!"

"...."

"Que no ho entens que vull estar sol???"

"...."

"....."

".........."

".... no em penses dir res...?"

"Tu no hi toques, Ramón, no hi toques"

"Que jo no hi toco????"

"Sense cridar cagunlahòstia, Ramón!"

".... veste'n!"

"No hi toques... definitivament. Tu creus que és normal que em deixis a mig ensabonar el cabell, apaguis la llum i marxis corrents bosc enllà????"

"..."

"No em miris així --> ¬¬', Ramón, serà que és mentida el que estic dient!!!!"

"Sóc jo el que no hi toco???? Tu, que mentre t'estava despullant, has fugit corrents a la dutxa... "me l'he de rentar, Ramón, me l'he de rentar!!!!" i jo, allà... amb cara de pa assegut al sofà, que m'has deixat!"

"Que no ho entens Ramón???? Que el meu cabell s'ha de rentar cada 23 hores i mitja!!! Que si no s'emmetzina tot!!!!"

"Doncs ja n'estic fart, que les 23 hores i mitja sempre coincideixen amb les meves 23 hores i mitja de fotre un clau!"

"...."

"Doncs això, que em deixis en pau. Que lo nostre no té futur..."

"...."

"....."

"......."

".............."

"Ramón..."

"Què..."

"I si ho fem a la dutxa??"

------------------
És una altra proposta dels... Relats Conjunts! Animeu-vos!!!
[ja veieu que no cal estar molt bé del terrat per a fer-ho... xDDDDD]

[I no em pregunteu perquè els meus relats sempre acaben tocant la vessant sexual... xDDD]

26 comentaris:

MaRiNa ha dit...

jajajaj
axo axo el millor per quests dos es fer-ho a la dutxa. Però si la meeva parella em diu que s'ha de dutxar cada 23 hores i mitja sense falta.. me'n vaig buscant un altre que estigui millor del terrat XD

Anònim ha dit...

Ai nena quin panxo de riure m'he fet, tu sempre pensant en el mateix eh, jajajajajaja.

Jo també n'he fet un, el meu primer RELAT CONJUNT, acabo de perdre la virginitat, jajajajajajajajajajajajaja.

Petonassos!!!!!

Ulisses ha dit...

No pot ser!!!!!!!!!!!!!
L'Alepsi ha perdut definitivament el seny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I a cert punt (com aquest) ja no es recupera mai XD
Ara en serio, m'he fet un partidón de riure ^^. D'on treus totes aquestes idees?
Va en serio, que si les venen a granel m'hen compro dos sacs... XD

Salut!

PD: Si, estic comentat els blocs dels altres, però el meu no l'actualitzaré fins que no "m'equilibri". OK?

yrun ha dit...

Treume de blocs aturats tia! xD

Anònim ha dit...

jajaja has posat el llistó molt alt, hauré de pensar un relat a l'alçada XD

David JB ha dit...

L'Alepsi NO pregunta "perquè els meus relats sempre acaben tocant la vessant sexual"? En David li respon "Porque estamos (els humans en general, i cadascú de nosaltres en particular) más salidos que el pico caliente de una plancha ardiendo" xD

Ara, mira, al final no és mala idea aquella que diu de fer-ho a la dutxa. Si Mahoma no va a la montaña... doncs ja se sap. I escolta, això d'haver-se de rentar els cabells cada 23,5 hores, amb el retard diari de 30 minuts, algun dia ho acabarà fent a hores intempestives... que caxonda (tu de tenir aquesta idea :P)

:D

onix ha dit...

Genial!!!! així m'agrada Alepsi re mineralitzada i super vitaminada XDDDD

Alepsi ha dit...

En canvi, si ell ho ha de fer cada 23 hores i mitja, l'acceptes, Marina? xDDDD

Dona, JoMateixa, que tinc altres temàtiques, eh??? xDDDDD

Uiii, Ulisses, ja fa temps que el vaig perdre del tot! xDDDD Perquè no t'animes i proves tu de fer un relat amb el quadre aquest? Segur que et quedaria molt chulu!!! ;)

A les seves ordres, Yrun! xDDD

Va, va, Pd40, saps de sobres que pot fer-ho molt millor que aquesta anada d'olla!!! xDDDDD Ja tinc ganes de llegir el teu! ;)

Ui, Laprí, és que vés a saber si no ho fan ja a hores intempestives, això.... xDDDD

Per suposat, Onix!!! Jajajaja! Ala, ànims amunt i a encarar-ho tot... que mira, al final, surten anades d'olla que, si més no, fan riure... xDDDD
:****

l'home de la musica ha dit...

Es veritat... semblava que això acabaria amb un adeu, resulta que acaben amb el clau a la dutxa... Ai Alepsi, jo se que hi ha cert post a cert blog que t'esta afectant! ;P

Anònim ha dit...

Uaaaa! aquests dos podrien protagonitzar un anunci del Herbal Essences...ell ensabonant-li els cabells i ella cridant orgàsmicament com una boja XDDD

Clint ha dit...

molt bó alepsi! jajajaja

Anònim ha dit...

Moooolt bé, ja tinc els meus alpinistes-samurai i algun putxinel·li treballant en el tema! Tot i que a aquesta noia li recomanaria canviar de xampú.

MaRiNa ha dit...

alepsi sembla que no m'has entes.. he dit "la meva parella" aixi incloc la meva novia o el meu novio. Si un dels dos ho fa.. de potetes al carrer XD es malaltis 23 hores i mitja.

(x cert, en qest comentari sembla que tingui novio i novia alhora.. no ens confonguem no soc polinòmica ai! bigamica!)

Anònim ha dit...

Jajajaja! Brutal!!!!

"tu creus que és normal que em deixis a mig ensabonar el cabell, apaguis la llum i marxis corrents bosc enllà????"

Genial la frase!

Anònim ha dit...

sempre acaba tot així oi? ;)

Alepsi ha dit...

Ui, Músic, aquest post del que parles, en concret, em té feta caldo, fill... feta caldo!!! xDDDDD [però crec que a tots, eh? xDD]

Ja ho havia pensat, La Xica! Jajajajaja! De fet quan vaig veure el quadre me la imaginava a ella en ple orgasme de plaer herbal... xDDDDD

Gràcies Clint!!! xDDD

Jajajaja! Ja tinc ganes de veure els resultats, vullunfestuc! Jo més que un altre xampú li recomanaria visitar al llongueres.. xDDD

Si jo no deia això, MaRiNa! Jajajaja! Jo dic que et buscaries un altre si s'hagués de dutxar cada 23.5h, però que si aquest criteri temporal se seguís per als polvos no el deixaries, no? xDDDD [independentment del sexe (cromosòmic, ara... xDDD)]

Jajajajaja! Ja em diràs, annatarambana, què li has trobat de catxondo a la frase... mira que la tia està indignada, eh??? xDDDDDDDD He de deixar les drogues... xD

Home.... esteve.... tot, tot, no cal, tampoc.... xDDDDDD

Unknown ha dit...

Això no es fa! Que se m'escapa el riure i aquí no puc!
Molt bo!

Mon ha dit...

be un altre cop em sorprent el nivellas del teu escrit, gracies pel relat un obsequi meravellos

Anònim ha dit...

Redeu, redeu, redeu... La febre encara fa estralls dins el meu cervell i ja esteu fent un altre relat conjunt?...

Unknown ha dit...

jajajaja, però com se t'ocorre? Buniiiiisiiiim! I la darrera frase, fantàstica.

Alepsi ha dit...

Jajajaja! Tirai, el riure sempre és bo que s'escapi! xDDDD

Caram, Mon... jajajaja! En sèrio? Jajajaja! Mira que començo a estar preocupada per la teva salut mental, eh? xDDDDD

Papa!!! Com et trobes??? Crec que per la febre va molt bé escriure i més si és un relat conjunt... xDDDD

Vaja, Banalista! Benvingut!!! ;) Me n'alegro que t'hagi agradat tu no t'animes a iniciar-te en això? ;)

Anònim ha dit...

A poc a poc vaig descobrint tots els vostres relats. M'encanta com has portat una escena d'època a un context tant modern. XD Molt bo!

Alepsi ha dit...

Gràcies Millu!!! Jejejeje!

Anònim ha dit...

Aiiiiiiiii!!
Quin riure Alepsi...
Que bo, que bo, que bo!!

República B612 ha dit...

Jajajaaj! Molt divertit! La solució em sembla molt bona idea! Com m'agrada el sexe a la duxa!

Anònim ha dit...

Ese cuadro es lo que justo ahora estoy sintiendo, ese cuadro muestra a una pareja que acaban de terminar, ella le dice que ya no siente lo mismo que antes, el la sigue amando, ella no se da cuenta lo que dice pero en el fondo tambien lo ama. Es el peor dolor que uno puede sentir.