3.4.06

Malalta

Buf... quin mal dia! I no perquè el temps estigui malament, que no és així (realment fa dia de platja avui) sino per mi...

Tic fatal! I ara no és degut al meu estat emocional (que tampoc està gaire fi) sino al meu estat de salut, que si l'emocional és dolent, aquest ja és pèssim.

La gola inflamada, amb un mal horrorós, el nas tapat, les orelles tapades, el cos com si m'haguéssin fotut una pallissa... buf! Jo crec que m'autodiagnostico una grip o unes angines, però no ho sé ben bé. D'aquí a una hora he d'anar al metge, aviam què em diu.

4 comentaris:

Alepsi ha dit...

Angines. Finalment angines. Pfff... després de gairebé 3 quarts d'hora esperant a que la metge em fes passar... angines. Ja ho sabia. Llàstima que no pogués autoreceptar-me l'amoxicilina jo sola.

En fi...

Anònim ha dit...

Vaja.
Això d'angines. Ja ho sabia. Llàstima que no pogués autoreceptar-me l'amoxicilina jo sola, no serà pas un missatge AntiLOPS subliminal, oi? Millora't!
Si necessites res ja saps on sóc. Petonarross asèptics!

Alepsi ha dit...

Podria ser-ho, sí! Jejeje! Però els psicòlegs no tenim cap interés en receptar medicació, simplement volem ser considerats com a personal sanitari!!!

maduixot ha dit...

Segur que d'aquí una setmaneta ja estaràs de puta mare una altra vegada ;)
Fes bondat