22.9.09

Trucades

"Buenos días, le atiende Alepsi"
"Hola, Alepsi, ¿me ha llamado?"
¬¬
"Pues en principio no he llamado a nadie, pero vamos..."
"No, es que tenía un teléfono aquí en el móvil y he pensado que igual..."
"Ya, pero... ¿usted quién es?"

Estic de mala folla, avui, i només em falta que la gent em vagi trucant per preguntar-me gilipollades... i a més donant per fet que tinc poders màgics i que sé qui em truca només despenjar el telèfon. Com si només rebés una trucada al dia. Toca't els collons.

Estic de mala folla perquè portem massa dies amb el cel ennuvolat. I això em posa de mala lluna. La pluja m'altera infinitament.

I a sobre, tinc un follon muntat... demà passat marxo de viatge, i no tinc temps de fer-me la maleta...

I, per a més INRI (d'on cony deu sortir aquesta expressió?), aquí la senyora Alepsi ahir a la nit va caure rodona al llit... sense connectar el despertador.

Sort que m'he despertat 3 minuts abans de l'hora en que havia d'estar atravessant la porta d'entrada de la feina.... i comptant que tinc mitja hora de trajecte en metro (ple de gent pudent).... doncs he hagut de venir a treballar sense dutxar-me ni res, i fent mitja hora tard......

Oleeeeee!! He estat a punt d'aplaudir-me i tot, tu!

I és un d'aquells dies en què sembla que a ningú li importa una merda la teva vida.... ains.... crec que fotré el cap sota l'escriptori de la feina i m'hi quedaré una bona estona. Fins que m'avorreixi de sentir el meu estimat cervellet... xDDD

6 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Weno... mitja horesta està d'allò més bé, no et pots queixar.

En tot cas, si mentre siguis sota l'escriptori sona el telèfon d'una d'aquestes persones que pensen que tens poders premonitoris, vigila alhora d'agafar-lo no sigui que et facis mal al cap alhora d'aixecar-te !!

;)

PS: Bon viatge

Laura. ha dit...

Jajajajaja...m'ha encantat la gent puden del metro...ho han fet a propòsit avui, per irritar-te! jajajajaja

Dan ha dit...

Caramb amb el dia. Una abraçada solidaria encara que sigui sense dutxa.
Per cert, INRI és el que els romans li van posar a Jesús a la creu i que vol dir IESVS NAZARENVS REX IVDAEORVM (Jesús de Natzaret Rei dels Jueus) Era per burlar-se de jesús, de manera que per a mes INRI seria com dir "per més catxondeig" (gràcies wikipèdia)
;-)

Sergi ha dit...

Quina mala folla, ple de gent pudent, diu... i tu sense dutxar-te...hehehe. Que era el vagó dels que arribàveu tard? Calma Alepsi!!!

Mireia ha dit...

mal dia, mal dia.. esperoq ue hagi millorat!

Cris (V/N) ha dit...

Mitja horá és pura cortesia, fins i tot a les convocatòries de les juntes de veins, no? Au, va, surt de sota el taulell i menja't el món reina :)