20.3.06

La Rutina es deixa Veure

[20 Sep 2005 02:43 pm]

Ja tornem a ser aquí. Avui connectada a l’amsn m’he trobat amb la Natàlia, companya de la uni amb la que no he parlat en tot l’estiu. Déu meu! Això què vol dir? Jo us ho dic… que la Rutina ja té mig cos amb nosaltres… l’altre mig arriba dilluns, amb l’inici de les classes. No sé si en tinc ganes o no… Però aquest any serà genial, m’ho diuen les cartes, de debó. Tercer de carrera… això vol dir la tranquilitat de mitja carrera ja acabada. Atenció a les festes que ens podem fer aquest any, oi que si noies i noi? Per cert, aprofito l’avinentesa per fer un reclutament massiu d’homes per la facultat de Psicologia!! Que estem més soles que la una! La proporció homes-dones està en 10-100, en sèrio, imagineu que feliços serieu envoltats de dones súper intel·ligents!!!