3.3.14

L'anunci de Viakal...

Ja vaig amenaçar per Twitter l'altre dia

I ha arribat el moment. És que de debó que hi ha anuncis que penso: "per a quin coi de persona amb encefalograma pla s'ha pensat aquest anunci?".

I vull començar amb un que surt cada cop que poso la tele, no sé si és que estic tan obsessionada que només veig aquest o és que els de Viakal s'estan deixant els diners de forma increïble.

Però bé, anem a per l'anunci:



1. Perquè una neboda?
Vull dir... podria ser "la teva amiga", "la teva cosina", "la teva churri".... qualsevol d'aquestes opcions hagués estat més creïble, fins i tot per un tema d'edat. Però no. És "la neboda". Aquí hi ha alguna cosa rara d'aquesta noia amb el seu tiet. O del tiet amb la neboda.

2. Qui són aquestes dues que criden?
Després de molt donar-li voltes, entenc que són les companyes de pis del noi aquest. Sí, és de suposar, perquè van tots en pijama. O igual tenen muntat un trio així estable i les dues ties acaben de decidir que el paio se'n pot anar a fer la mar i es queden l'una amb l'altra.

3. Què collons fa la neboda "tot el cap de setmana" nua a dins del bany?
En sèrio... WTF!? O sigui... vas a casa de ton tiet i et tanques al bany i "hasta más ver". Doncs no, reina, no, així no es fan les coses. Explica'ns què fas al lavabo, cotxinota!
La única cosa que se m'acut és que, per alguna raó, la neboda necessitava una neteja a fons. A saber on t'havies posat, marrana!

4. Una tia se us tanca al bany i la única cosa que us preocupa és que s'hi hagi acumulat calç? De debó? Potser que ens ho fem mirar, no?

5. Perquè el tiet fa cara de maníac assassí?
De debó... aquest noi em fa mala espina. Jo crec que s'ha muntat una mena d'harem i que, en realitat, el Viakal no el fa servir per rentar, el fa servir per amenaçar a les tres noies, a tenor de la cara que se li queda quan té el producte a la mà.
A mi, aquest somriure, em genera desconfiança...
6. Per quins set sous no fan fora a la neboda?
És a dir... anem a veure, us queixeu que la tipa s'ha atrinxerat al bany, aconseguiu que surti, el paio fot la demostració de lo net que queda el bany i la neboda us fot un "corte de mangas" i tanca la porta de nou dient-vos "hasta luego". Aquesta tia el que té és un vici.....

7. I per últim, però la més intrigant... si la neboda ha estat tot el cap de setmana tancada al bany... què han fet els altres tres per pixar i cagar? Eh? Eh???

3 comentaris:

Anònim ha dit...

En el meu bany hi tinc tancada una neboda, una cosina i dos filloles i cap problema, eh?

Ruben ha dit...

Jo encara tinc una altra pregunta, que encara fa venir més ira: per què ha de venir un home a explicar que les dones són tontes, ja que amb un producte que elles no coneixen, ell passa més via a netejar-ho tot... no ens traurem de sobre aquesta merda de masclisme en la vida.

Sergi ha dit...

He de dir que l'anunci és dolent, dolent, i és menys creïble que les editorials del Mundo. Però si no recordo malament de quan mirava la tele, efectivament aquests tres sempre surten als anuncis de Viakal com a companys de pis, i sempre fan el numeret així. Mira si fa temps que són companys de pis que ell ja ha tingut temps de tenir una neboda i tot. Però bé, com que tot plegat és un despropòsit, de la teva anàlisi jo destacaria els punts 3 i 7, són les coses que em preocupen més.