8.7.12

#gastrodesvirtualització



Després de l'experiència en #desvirtualització de divendres a la nit, amb un sopar molt divertit i un posterior concert dels Angels of Mercy, crec que he tornat a agafar-li el gust a això de fer reals les "veus" que només conec pel blog o per Twitter.

Així que he pensat, que ja que fa temps que no la lio ni em fico en cap merder important a nivell blocaire... calia inventar-me'n un.

I aquí vinc a fer-vos una proposta, a veure què us sembla:

El primer concurs culinari #gastrodesvirtualització. 

La base és senzilla, fem una llista de participants, triem un lloc i una data, cadascú es presenta amb els seus plats i un jurat (que serem nosaltres mateixos) decidirà qui guanya.

Així ens coneixerem, menjarem bé, ho passarem millor i intercanviarem receptes i secrets de cuina*.

Va, fem un primer sondeig, a veure qui s'hi apuntaria...
Què, us hi sumeu? :)



*Pels que no ho sapigueu, tinc un altre blog, de cuina, sí, gairebé tan oblidat com aquest. xDDD

6 comentaris:

gatot ha dit...

no havíem quedat que ja t'havies fet gran?

eh? eH? EH?

Bé... imagino que la convocatòria és només pels fangues i afins. Jo, si vols, recupero alguna de les (bones) receptes d'aquests darrers 6 anys, te la passo i la prepares en nom del gatot.

És que això de desvirtualitzar-me en plan que macus que som i que bé que ho fem... ja ho faig a la feina i per obligació.

Però et desitjo molt d'èxit i una bona menjada!

Clint ha dit...

però hi hauran plats, o serà rotllo pica-pica com divendres?

Puji ha dit...

Jo, a falta de saber dates, d'entrada m'apunto. Ara, no compteu amb que cuini, i si cuino, no compteu amb que surti res comestible.

nur ha dit...

Jo secundo en Puji (en totes les idees: data i pèssima cuinera), però apuntar-me, també m'hi apunto, encara que sigui a Can Fanga. Vindré amb el meu accent "barsaloní" i riurem una estona :)

Alepsi ha dit...

Gatot Què va! Jo no creixo! L'Alepsi és l'eterna adolescent-madura xDDDD
I no, la trobada no és només pels fangues, per qui m'has pres??? No penso fer-la a BCN!! ;)

Clint Hi haurà plats, i molt millors que els de divendres!!! xD

Puji jo tampoc no en sé, de dates. Però compta que no serà d'aquí poc... em fa l'efecta que la cosa va per llarg.. xDD

Nur riure, riurem segur! xD

Ruben ha dit...

Jo sí que cuino, però em fa molta mandra quedar amb la gent XD