8.2.10

Por la boca muere el pescao'

Jo és que tinc la boca molt gran. Molt (d'això ja n'estaveu avisats fa temps...). I els dits sueeeeeeeeltos... que dóna gust.

I a més, les casualitats m'envolten contínuament (també ho parlava no fa gaire [culló, a l'agost!!! Jajajaja! Quina percepció espacio-temporal tan delicada, Alepsi!!!])... així que... després de l'últim post* que vaig escriure, tot just fa quatre o cinc dies....

Imagineu què li ha passat a la senyoreta Alepsi en la seva versió de "cercadora de feina"....

Jajajajajajaja!

Efectivament, l'Alepsi se n'ha anat a fer una entrevista de feina i.... li han fet fer una redacció a mà! Toma ya!
"Per bocazas" m'ha dit la entrevistadora (xDDD).

Sí, sí... el tema de la redacció era: què és el que més t'agrada de la teva feina?
En castellà, per suposat, no fotem! Que igual si la fem en català ens diuen racistes, ens titllen de neo-anarquistes ultra-catalanistes radicals i pro-etarres. Tot juntet.

A tot això, m'ho han venut com una "prova grafològica". I la tia:
"Tu que eres psicóloga, seguro que sabes de grafología"
"Sí, claro, es lo típico que se enseña en el plan de carrera de todas las facultades de psicología....."
¬¬'

Total, que aquí no acaba la cosa. No, no. La senyora, no contenta amb fer-me escriure una redacció de 15-20 línies... em diu: "gira la hoja cuando hayas acabado y escribe una redacción en inglés. Con título: "cómo me veo dentro de 10 años" de acuerdo?"

Argh!! Això és un càstig diví.

Vamos, segur!

Jo crec que a hores d'ara qui s'hagi llegit la redacció en anglès encara deu estar rient molt... en fi.



*M'estic superant a mi matexa.... en tres frases porto tres auto-links al meu propi blog... qui ha it egocentrisme??? xDDDD

11 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Ja, ja! No has fet fotocòpies? M'agradaria veure com escrius en castellà! -)

Sergi ha dit...

L'entrevistadora deu ser lectora del teu blog i deu haver pensat que ja veuries tu amb tanta conyeta...

Carquinyol ha dit...

Però que fas, oh reina mora, perdent el temps amb aquestes nimietats si amb els teus poders premonitoris podries forrar-te fent primitives ?

;)

PS: tres autolinks... alguna té l'index de "piloteo" força baix hihihihihi :P

Xitus ha dit...

brutal! Les paraules se'ns poden girar en contra en menys que canta un gall...Som amos del nostre silenci...

Dan ha dit...

Com es diu en anglés... "Divina! en deu anys seguiré divina!"

DooMMasteR ha dit...

Hosti! Que fort! Només cal pensar una cosa per què pasi XD

Petonets, reina!

Cris (V/N) ha dit...

I'm a very good blocaire.... res més, que es foti, però com diu el Veí, volem fotocòpiaaaaaaaaaaa!!!!
Petons nina :)

Alepsi ha dit...

Ui, veí, si vas a l'històric del meu bloc veuràs bastants posts escrits en castellà... jajajajaja!

Podria ser, XeXu... hòstia, quina por! Jajajajaja! A veure si no em donaran la feina per culpa del bloc... xDDD

Carquinyol... t'anava a dir una cosa molt grossa, però em caus simpàtic i tot.... xDDDD

Hosti, Xitus... així doncs més valdrà que calli... jajajajaja!

Gràcies, Dan, per contribuir a que el meu índex de piloteo augmenti... xDDDDDDDD

Hosti, DooMMasteR... ara que ho dius... uhm... em posaré a pensar en alguna cosa bona... uh... ja ho tinc! Jajajaja! A veure què passa... xD

Jajajaja! Ostres, Cris, això no se m'havia acudit... potser m'haguéssin donat punts! xDDD

Xitus ha dit...

i esclaus de les nostres paraules...

òscar ha dit...

Provocar un somriure simpàtic a l'entrevistadora és, segur, una molt bona fórmula per aconseguir feina.El "desperpaju" està molt buscat :)

Joana ha dit...

jajaja dintre de 10 anys estaràs fent aquestes entrevistes als joves que buscaran feina. Qu es p`reparin!
Divina , com diuen i glamurosa :)