7.6.13

Un pas més en la meva vida...

Doncs ja me n'he cansat de cops. D'il·lusions i de decepcions. De buscar feina sense trobar-ne. De que em truquin per a una entrevista i mai no ser la candidata ideal.

Ja me n'he cansat de ser un personatge passiu i pacient... per fi he fet el pas. Per fi començo el meu camí com a el que sóc, com a psicòloga.

Sí. Ja tinc despatx, targetes de visita, una web (en construcció encara, s'accepten voluntaris per a ajudar-me amb el disseny... xD)...

Ara només falten els clients.

Si sabeu d'algú que busqui una psicòloga, poseu-vos en contacte amb mi i us donaré les meves referències "reals".

Sí, la meva "neura" amb l'anonimat de l'Alepsi segueix vigent (xDD), però si algú necessita visita, pot enviar-me un correu o un missatge directe per Twitter i jo em destapo i veiem què.

De la mateixa manera, si algú necessita consell o assessorament, ja sabeu on sóc.

Ara ja sóc tota una psicòloga. Ah, i no, abans que ho pregunteu, no tinc divà. No sóc psicoanalítica. Quedi clar. xDD

8 comentaris:

Yáiza ha dit...

Déu ni do, això és un pas de gegant! De moment no necessito visita (crec), i tot i que conec molta gent que els aniria bé, qualsevol els ho diu! Espero que el negoci prosperi, doncs, i que aviat hi haci pacients-clients per tu. Tinc una amiga que vol ser psiquiatria, podríeu associar-vos... Hehehe!! Llàstima que encara tenim el MIR per davant i falten anys per acabar! Per cert, si no ets de psicoanàlisi... Cognitiu-conductual??

Sergi ha dit...

Doncs molta sort i ànims, que serà difícil, però al final ho aconseguiràs. La gent està fatal, així que no et faltaran clients! De moment crec que no em cap, però mai se sap... ja ho tindré en compte.

Ferran Porta ha dit...

Molta força i endavant, Alepsi. Segur que t'anirà bé!

Alepsi ha dit...

Doncs sí, Yáiza, m'ha costat, però per fi estic en la línia! :) Tu digues-li a la teva amiga que no se n'oblidi de mi, que les associacions psiquiatra-psicòleg funcionen bastant bé! :)
Doncs no sóc psicoanalítica, però tampoc purament cognitivo-conductual (tot i que m'hi apropo més)... sóc bastant eclèctica. xDD

Xexu moltes gràcies! Espero que sí, que la cosa vagi arrencant poc a poc... :)
Tu tingues-me en ment. ;)

Ferran moltes gràcies!!! :)

Sabons Jafuné ha dit...

Moltes felicitats. I que tinguis molta sort en aquest nou viatge.
Pececitoratoón

Alepsi ha dit...

Sabons Jafuné gràcies! No sé que és això de "pececitoratóóón" (tot i que em sona...). Però gràcies! xDDD

Ruben ha dit...

Merda, sense divan no es pot fer una migdiada com cal!

Joana ha dit...

Felicitats Alexi! i molta sort...ha d'anar bé!
Llegeix això:
http://saludfuncional.wordpress.com/2013/05/20/no-busques-trabajo/
una abraçada!!!