4.8.08

Un altre post-rajada

Ahir a la nit per poc moro. Per culpa d'un taxista tarat (sí, què passa, una té els seus luxes... xDDD). Que m'agafa a l'estació de Sants i em cobra el suplement de 2.10€... pfffff... però jo estava fent la cua, no l'havia pas demanat. Ni que l'estació de Sants estigués a la conchinchina!!!! (algú sap on para això, ben bé?).

El paio sense cinturó "pa'qué?" i fent un rally per la ciutat. Déu n'hi dó, per això, em va portar prou ràpid a casa. Sort, perquè tenia por, realment, de morir estampada contra un cotxe. En fi.

Esteu molt malalts, eh, paios? Que només us heu fixat en una cosa del post anterior... aaaaaaaaai, l'estiu que us altera les hormones i us les posa de punta (les hormones, s'entén.... xDDDDD).

Tururururururuuuuuuu

Doncs mira, que avui estic així com contenta.

I això que no hi ha manera de rebre candidats.... ains, què complicat això de seleccionar personal. Perquè qui no té un all té una ceba... i molts tenen l'all i la ceba i l'escalivada junta. N'hi hauria per escriure un llibre. Vés que no ho faci, tu.

D'altra banda... fa molta calor. No m'agrada l'estiu. Us ho havia dit mai? Doncs ja us ho he dit, en tot cas. No m'agrada. Ecs!

6 comentaris:

[anonymous writer] ha dit...

... de punta?? les hormones s'entén oi?? i després som nosaltres que tot el dia hi pensem, i tu que sempre hi fas referencies, encobertes jajaja

...però tranki el que estic malalt sóc jo!!! ;)

La "conchinchina", en català és "tocant la china" el que pasa és que la frase la va posa de moda un sevillano tartamut i així va quedar!!!

Anònim ha dit...

Parlem de taxis! De l'alemany Taxameter, "compta-tarifa".

Ahh, els taxistes. Ni es pot viure amb ells ni es pot viure amb ells. Si puges al taxi et roben, si no hi puges t'atropellen; i si intentes parlar amb ells, vomites. Els taxistes són part de les nostres vides, com la xafogor, la diarrea i els votants del pp. Els taxistes: estima'ls o odia'ls, s'ha d'estar boig per no insultar-los.

Candela ha dit...

M'alegro que estiguis contenta!!!!! L'estiu cansa una mica, no?? jo em posaria a dormir i no pararia...zzzzzz

zel ha dit...

A mi tampoc, ecsss. odio l'estiu, lenganxament i la calor...

gatot ha dit...

estació de Sants? ..... d'on venies, perduda? perquè clar... la història aquesta del taxista només pretén enmascarar l'autèntic delicte de l'alepsi...

me catxis...!

a més, aixó de la concin-china et traeix, eh? marranota......

en fi, que si, que a mi l'estiu i les calors també em maten; encara resultarà que tenim genètica nòrdica?¿?¿?¿

petons i llepades refrescants!

Alepsi ha dit...

S'entén, s'entén, [anonymous writer]... si és que ja us ho deia a l'atre post, que tinc ganes de jugar.... xDDDDD

Ai, galifardeu... ets un crack! xDDDDDD
Vaig llegir el comentari a la oficina i vaig haver de donar explicacions de la "carcajada" que vaig fotre... xDDDDDD

Buah, Candela, jo també... em posaria al llit i no em llevaria en tot el dia més que per fer pipí i menjar alguna cosa... semblo una marmota!!! xDDDDD

Hòstia, zel!!!! Com me n'alegro que algú comparteixi la meva opinió!!! Per fi!!! (és que tothom, cada cop que ho dic, em mira com a un bitxo raro....)

Jejeje! Gatot, mira a les pàgines de successos dels diaris i em trobaràs... xDDDDDDDDD
I sí, començo a pensar que, efectivament, tinc genètica nòrdica..... :s