16.6.07

Ains...

Ja sabeu (i si no ho sabeu, seguiu llegint, no em sigueu impacients... xD) que les meves èpoques d'examen es caracteritzen per certes coses, que avui, mireu per on, em ve de gust analitzar, o no. Perquè no tinc clar de què anirà el post. Faré un exercici lliure per descontracturar la ment (si és que això és possible) abans de tornar-me a posar a l'estudi.

Va, que anem:

1. Verborrea. Sí. Em dona per parlar. Deuen ser els nervis. "Quins nervis tia? Si tens més pachorra que... que...."

2. Cervell apardalat. No chuta. Durant la època d'examens, el pobre, s'estressa, es satura d'informació, i ja no es pot ni fotre de mi.

3. Sentiments d'inutilitat absoluta. Ja sabeu, el "negativisme de l'estudiant". Allò de que mai aprovaré, que tot em quedarà pel setembre... i tal i tal. Sort que no faig cas a aquestes anades d'olla que m'assalten de tant en tant... xDDD

4. Labilitat emocional. Pels no versats en psicologia, simplement, canvis d'humor bruscos. Puc estar tonta, tonta, i posar-me a plorar per una tonteria (com ahir a la nit, que em van fer veure "Closer" i em va donar per plorar molt), i als cinc minuts estar-me partint de riure per la subnormalitat més gran. I després posar-me d'una mala hòstia que mossego.... diguéssim que durant examens no sóc gaire bona companyia (negativisme, veieu?).

5. Canvi del sentit de l'humor. Sí, sí. Se'm torna més negre, diguéssim. No sé ben bé perquè. Estic més seriosa, en general, i això fa que les meves bromes siguin serioses. Amb expressió facial seriosa, i to de veu monòton. I, sabeu què? Fan més riure. En paraules del maduixot: "últimament estàs sembrada, nena".

6. Alteracions de la ingesta d'aliments. És que jo, no sé si ho havieu notat, no sóc una persona molt nerviosa... però sí ansiosa. És a dir, jo no em poso nerviosa, allò amb "taquicàrdies" i insomni pels examens, però sí que tinc aquella mena de... necessitat de menjar. A més, ara m'ha donat pel fuet. I no em malpenseu, que sou uns marranos. xDDDD

7. Augment del desig sexual (xDDDD). En sèrio. I clar, m'altero, i això no pot ser bo. No pot ser-ho, però de cap de les maneres. Perquè així no hi ha qui es concentri. I al final acabaré per suspendre-ho tot (negativisme) i acabaré més penjada que el "Juselín" (humor negre). I si no deixo de menjar.... uhm.... d'això... què anava a dir? (cervell apardalat).

En fi... que això, que tot aquest rollo (verborrea) per dir-vos que estic d'examens i que per això estic una mica desconnectada.
De moment només n'he fet un (ahir) que va anar prou bé, crec, però fins dimarts no tinc les notes. Dimecres en tinc un altre pel qual encara no he estudiat (només m'he llegit alguns temes) i prou que m'agrada... de fet, és que m'agraden molt les assignatures de les que tinc examens: psicopatologia infantil (que vaig fer ahir), psicogenètica (el que tinc dimecres i pel qual, igual m'animo i us en faig un altre post, perquè és realment interessant), i psicopatologia d'adults (una assignatura que m'encanta! Tant que ja serà el tercer cop que faci l'examen!!! Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Snif, snif! (labilitat afectiva) Diuen que a la tercera va la vençuda, no?)

Ains....

23 comentaris:

maduixot ha dit...

estàs sembrada...
jejejej

almenys a tu no et posen creus!! :s
jopetas per què sempre hi ha d'haver el putu tiu de turno que apareix pels exàmens???? per què es foten dins el meu cap??
vaig a per una aspirina...

gatot ha dit...

això et passa per no fer pràctiques amb mi... podries trobar totes les psicopatologies en un sol individu, repassaves el temari, ens menjàvem el fuet a mitges i...... val, val... que potser no et descontraccionaria el cervell... però potser agafaves agulletes (tiretes) d'alguna altra mena! :DDDD

petons i llepades patològiques?

El veí de dalt ha dit...

Para de picar portes pel replà per satisfer el teu setè punt, que ja he dit a la comunitat que ningú t'obri la porta! Quan hagis aprovat, et muntem una festassa a la terrassa!

tikis ha dit...

jajajajaja, molt bo! M'hi he sentit del tot identificada, sobretot amb els canvis d'humor! En el meu cas, s’hauria d'afegir que per èpoques d'estudi el pis és quan realment està més net (preferim fins i tot netejar que posar-nos a estudiar!)
Molta força per aquests exàmens! ;)

efe ha dit...

Doncs ja és estrany això que contes. Jo quan arriben els exàmens estic completament calmat. I parle menys que mai. Que curiós que és el cervell humà!

onix ha dit...

aquest setè punt ....és el mes estrany eh per això si cal fer un estudi o saber amb qui estudies :D :D

Modgi ha dit...

Val que estigui d'examens. Però et dono una setmana més perquè em treguis de la vergonyosa secció 'blogs aturats'.

Signat:
El pollastre que escombrava l'escaleta

MaRiNa ha dit...

ajaj clar q si dona.. a la tercera va la vençuda! (axo espero)

Anònim ha dit...

Vols dir que tu estas d'examens?
O...
T'ha vigut la regla!!
Els simptomes son els mateixos. No? ;)
Molta Rauxa!

Joana ha dit...

Sort que s'acaben els exàmens...Et mereixes un descans.Avui ho he vist clar...;)
Que vagin bé els que et queden!!!

Alex ha dit...

Et confirmo que a la tercera va la vençuda, l'assignatura que se'm va resistir més a la carrera va ser l'àlgebra i a la tercera la vaig aprovar, ànims amb la psicopatologia adulta! que xungo deu ser això d'estudiar els serial killers xDD

Xiluso ha dit...

Ains, ains ... examens i amb aquesta calor (ara fare rabia :P) doncs no, prefereixo un cap de setmana relaxant amb un Gin Fizz al meu costat, tumbat en una tumbona (valga la redundancia) amb la ment en blanc ( vale, quan era jove i maco i tenia examens potser estudiava una mica, però no molt que era molt cansat :D)

Anònim ha dit...

Neeeeena! és que els examnessón mortals!!! Si mal no recordo, que una ja té una edat i jo ara sóc de les que en poso!! ;)

ànim! Que no serà res!

Anònim ha dit...

Per cert, nena, t'invito a que facis el meme dels bolsos! Que em vull morir d'enveja!!!!!!!

Anònim ha dit...

Entenc aquests síntomes, especialment el "Cervell apardalat", però al meu cas l'anomenava "no compilar"

David ha dit...

Anim Alepsi! stem tots igual... jo aquests dies no soc persona... és a dir, soc una altra persona, no semblo jo... pero weno, és un estat passatger (espero)

Robertinhos ha dit...

7
7
7
7
7
7
7
7
merda, això no funciona. No apretaves la opció que desitjaves i es feia realitat?

Clint ha dit...

Ostres jo recordo les meves èpoques d'exament...eren punt 7, punt 7, punt 7, punt 7, punt 7, punt 7, punt 7, punt 7!

Així va anar!

Anònim ha dit...

Ja he vist que en aquest post el cervell ni ha piulat. Pobre, deu estar saturat d'informació.
Molta sort pels exàmens!! :)**

existència rudimentària ha dit...

servidor (que ha estat segrestat per uns barrufets que tot ho barrufaven de puta mare) es solidaritza amb vós.
servidor no estudia, però si que ho ha fet.

ànims i al bou
(való.. y al toro!)

Anònim ha dit...

ànims noieta! ja queda menys...

i lo bonic q serà oblidar els examens mentre et prenguis un gintonic a la llum de la lluna... (o d'un flexo... el lloc és igual...)

va q queda menys!

Anònim ha dit...

Uix, pel que he llegit millor no ficar-mi gaire amb tu ara jeje, així que millor ho deixo amb un:
Molta sort als examens!!

Ulisses ha dit...

et desitjo molta sort
de tot cor.

Haviam si aprobes la puta assignatura aquesta, encara que sigui a la tercera.

ànims i ja diràs les notes quan les tinguis.

PD: ja m'he posat al dia del teu blog.