1.7.06

Ni quatre, ni tres, ni dos...

Un nou "meme" que m'envia el Marcus. Ell l'ha titulat "quatre" jo ho he titulat com veieu perquè no he aconseguit, en gairebé cap de les preguntes, arribar a les 4 respostes. M'hi he esforçat, eh?


Quatre treballs que he tingut:

- Cangur de dos monstres
- Monitora de casal d'estiu
- Enquestadora de la RENFE

Quatre pel·lícules per veure un cop i altre:

- Grease

- Amelie

- La Vita è Bella


Quatre sèries que m’encanten:

-7 vidas
-Hospital Central


Quatre sèries populars i molt recomanades i de les que no he vist ni un minut:

- Mujeres desesperadas [coincideixo amb tu, Marcus]

- Friends (sí, ja ho sé, és un pecat mortal, està súper bé i tal, i tal...)

-...


Quatre llocs on he estat de vacances:

-Cartagena
-Roma
-Milà
-Escòcia
[ei, pleno! xD]

Quatre llocs on t'agradaria anar:
-Japó [coincidim de nou]
-Noruega (els fiords...)
-Granada
-Alemanya (no en època de mundial, siusplau...)
[ei, pleno de nou! Estic en ratxa...]

Quatre dels meus plats preferits:

-Canelons
-Croquetes de la meva iaia (les millors del món)
-Amanida amb... tot (cada dia innovo)
-Crèpe amb qualsevol cosa

Quatre pàgines web que visito diàriament:

[Pàgines web... no són blogs, no? xD]
-Catapings
-Barrapunto
-Patatabrava


Quatre treballs que m’agradaria tenir:

-Escriptora [coincidència, un altre cop]
-Actriu
-Coreògrafa (sí, què passa, és un somni d'infància)
-Neurocirurgiana (toma ya! En sèrio, això ho he d'aconseguir...)


Quatre llibres vaig gaudir llegint:

- Esfera de Michael Crichton (increïble! No el recordava, però és cert, una passada)
- Els Pilars de la Terrra de Ken Follet
- Mecanoscrit del segon orígen de Manuel de Pedrolo (és el que més vegades m'he llegit, unes 8 o 9...)
- El Juego de Ender d'Orson Scott Card (i tota la saga que l'acompanya)


Quatre bloggers a qui els hi passes el marrón (si en tenen ganes):

-Trastu

-Carles (tot i que estant a Eivissa... no crec que es dediqui a això! xD)

-Laprí (encara que també està de viatge)

-MiNiMaL (t'ha tocat! xD)



2 comentaris:

Anònim ha dit...

El que esta bé d'aquest memes són les diferents respostes que dona cadascu a unes mateixes preguntes. A més sobre pots descobrir coses que ni t'hauries imaginat mai que et respondrien. Com per exemple... com has que no has vist Friends? :P
No, ara seriosament he quedat sorpres amb lo de neurocirurgiana. Sona tant xungo :)

Alepsi ha dit...

Doncs sí, ja veus... jajajaja! M'encantaria, algun dia, poder fer medicina, i especialitzar-me en neurocirurgia... però és una d'aquelles coses que tot i que m'encantaria fer, sé que no faré mai...