23.7.06

De conductors

Aquest cap de setmana he conduit. Molt, molt, molt. Bé, no tant, però més del que acostumo (tenint en compte que el viatge més llarg havia estat des de casa meva a la uni [20 minuts] i el més agosarat el de "travessar-me Barcelona de punta a punta").

El cas és que ahir al matí vaig agafar el cotxe aviat al matí, a les 10 estava a la Meridiana, esperant a la Alba, la meva companya de viatge. A les 10:20 sortíem de Barcelona a ritme de Gossos, o de Lax'n'busto, o de Platero y tu, o de vés a saber quin grup musical, però bona música, al cap i a la fi.

Total, que la ruta era senzilla: havíem d'arribar a Saldes. Barcelona-Terrassa-Manresa-Berga i d'aquí a Saldes, direcció Bagà. Fantàstic. Fins a Berga tot meravellòs, però com sóc una parres... ahir al matí vaig decidir que era un bon moment per entrar a fer una visita turística a Berga. Per equivocació vam estar 20 minuts intentant trobar la sortida del poble... i mira que és petit. Només jo em puc perdre d'aquesta forma....

En sortir de Berga dubte existencial: cap a Puigcerdà o cap a Solsona? "Alba, mira la Guía Michelain i busca-ho, jo tiro cap a Puigcerdà i si m'equivoco, doncs ja tirarem enrere". Entre que va buscar i no la pàgina, el poble i tal, i tal.... jo ja havia descobert que anàvem pel bon camí. En fi... hauré de contractar millors copilots (interessats envieu-me el CV).

Total, que després de 125 curves que "tela marinera", ens vam plantar a Saldes. 2 hores i mitja en total, de conducció semi-temerària! xD

El cap de setmana tranquilet, més o menys [ara no entraré a descriure'l perquè no em ve de gust...]. Sense cobertura, desconnectant bastant del món... en fi, un plaer per viure enmig de la muntanya, als peus del Pedraforca.

Avui, després de dinar, tornada a Barcelona. Incidents? Uh... gairebé moro d'un infart per culpa d'un cabró que ha decidit que a les corbes súper tancades i perilloses m'havia d'adelantar, anant tres cotxes per darrere del meu. En fi... a sobre, per suposat, me l'he carregada jo, els dos energúmens de dins del cotxe es deuen haver cagat en mi.... i tot perquè a ells se'ls devia estar covant l'arròs (si no no ho entenc...). Ara estic recordant que també per poc moro per culpa d'una L que s'ha saltat un ceda enmig de la nacional, el molt ----- s'incorporava i ni ha mirat qui venia, sort que darrere meu no venia ningú i he pogut frenar bé....

Total, que en arribar a casa, i trobar aparcament relativament amb facilitat, m'he dutxat i m'he connectat a llegir e-mails. Semblava que aquest cap de setmana, com a mínim el diumenge, seria millor que els precedents... però al final he acabat com sempre: cansada, amb son i sense res a fer... en fi... encara pot sortir algun plan, ja veurem.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Què guai, un cap de setmana fora i desconnectat del tot, espero que t'ho hagis passat bé.

Si vols un copilot, aquí em tens xD... ho dic perquè la primera vegada que vaig anar a València conduint jo, no em van saber dir quin era el desvio correcte, i em vaig ficar al centre de la ciutat. El meu pare cagant-se en tot, però jo, vaig buscar les sortides cap a Alacant i prou, i després en un poble de per allà, vaig veure un tren de rodalies, i com que sabia que al lloc on anava el tren passava al costat vaig anar paral·lel a la via del tren, al final vam arribar bé.

Del que tinc ganes un dia és d'agafar el cotxe i anar a Catalunya, per l'interior, i perdre'm en algun lloc, on sigui, però perdre'm un parell de dies, sense mapes ni res.

I tranquila pels mal-conductors, sempre te'n trobaràs, de totes formes millor posar-se lluny d'ells per si de cas.

Anònim ha dit...

Bones, m'alegro que hagis sortit de Barcelona, almenys son aquestes coses que fan que un passi millor l'estiu. Total que apart del transit i els amics imprudents has pogut desconectar de la societat i això sempre és molt bo , jo potser algún dia també ho intentaré !!!
P.D: Si has d'anar molt amb aquesta amiga compret un GPS serà de gran ajuda !!!!ja,jaj,a,jaj,

Alepsi ha dit...

La Catalunya interior és una passada, Laprí, val la pena dedicar-s'hi a perdre's uns dies....

Farlopa, el GPS em posa de mala hòstia, prefereixo perdre'm, així té més emoció, la cosa! xDDD

Anònim ha dit...

De conductors cabrons esta ple. Segur que mes d'una vegada t'han vingut fent llums perque t'apartis :-(