16.1.08

Coses que em passen...

Jo no dec estar del tot fina del tarro... bé, això és una cosa que ja sabia de feia temps, però no en tenia les evidències necessàries com per a assegurar-ho d'aquesta manera... ara sí. Ara ja us ho puc dir amb tota tranquilitat: estic com un llum d'oli.

Oleeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Leleeleleleleleeeeeeeeelelelelerelelereleeeee!!!!

A veure, anem a pams, que això pot ser el post interminable si no em centro.

Resulta que quan tinc època d'examens (encara que només en tingui dos, com aquest any) em trasbalso. Suposo que això li deu passar a tothom, qui més qui menys es posa nerviós, està més borde, està més susceptible, més ansiós, menja més....

Sí, això són coses normals. Però coneixeu a algú a qui la temporada d'examens li alteri el cervell de manera que el torni completament verd i brut? No? SÍ!!!

Em coneixeu a mi. Jo quan ve la època d'examens no puc evitar estar tot el dia amb el cap al sexe (no literalment, ja m'agradaria.. xDDDD [veieu??? estic bruuuuta per dins! Oh, Déu meu, l'hem d'exorcisar!!!! Que vingui el capellà aquell de la nena dels cabells de bruixa i babes a la boca (has-visto-lo-que-ha-hecho-la-cochina-de-tu-hija???????]). Això, que tot el dia penso en el mateix... i m'estresso i m'altero a parts iguals...

Perquè combinar aquests pensaments amb entrevistes de feina no és bona idea... perquè no puc anar a una entrevista de feina i mirar-li l'entrecuix al possible "jefe"...

I a banda de tot, és que em poso en un plan "borde-sarcàstic" que a mi m'encanta, però a la resta de la gent no li fa excessiva gràcia... xDDDDD

I "para muestra un botón". I és que en el post anterior, en Quinze (qui ets, noi/a? Manifesta't!) m'ha deixat un seguit de preguntes que li anava a contestar en els comentaris però a mesura que anava fent-les me n'anava adonant de lo malalta que estic....

1. Sobre la vida: llarga o curta?: sort que has especificat "sobre la vida"... xDDDD Llarga, llarga, en general, les coses bones que siguin llargues!!!! xDDDD

2. Sobre les hòsties: com més grosses millor, o com menys millor?: sort que has especificat "sobre les hòsties", també... xDDDD Grosses, grosses!!! Ja que ens hi posem a repartir, no ens quedem curts, home!!! (i depèn de a qui, amb les ganes que fan de fotre-li, imagina't!!)

3. Sobre la mort: asseguda o dreta?: aquí, veus, trobo que no hauries d'haver especificat. Qui triaria morir dret? Ja em perdonaràs però és una mica una xorrada de pregunta... xDDDD [si no haguéssis especificat et diria que dreta... xDDDD M'agraden els reptes, què passa! xDDD]

4. Sobre la mortadel.la: amb olives o sense?: veus, a aquesta no li trobo la vessant guarrona... estaré perdent facultats??? xDDDD Jo, en general, les coses sense olives (hi ha qui diu que les olives semblen cagaradetes de cabra... i per això no les ha tastat mai... veieu com no sóc la que pitjor estic de tots??? xDDDD)

5.Sobre els febrers: de traspàs o no de traspàs?: espera, aquesta té trampa, oi?? Que putes! xDDDD Va lligada amb la de la vida llarga o curta... doncs mira, depèn de com et piqui... hi ha anys que desitjaries que no acabéssin mai, i d'altres que es fan eteeeeeeeeeeeeeerns....

6. Sobre quant viure: anys o panys?: panys, panys! Si es pot viure panys (que no vol dir "en panys menors" oi? Veieu?? Jajajaja! En cas que vulgui dir això, sí, viure en calces tot el dia, jo seria la dona més feliç del món... xDDD) pa'qué viure anys??? xDDDD

7. Sobre la bogeria: recordar-la o oblidar-la?: ejem... recordar-la, sobretot si el teu què-fer professional depèn d'això (ja seria chungu oblidar-me del meu estimat llibre després de les penes que em va fer passar... xDDD)

8. Sobre seva cura: forat al cap i tall al cervell o xerrera?: mi no entender. Aaaaaaah, espera... estic entenent el perquè de tot plegat... tu vas idear el meme, oi?? I et fa ràbia que digui que és una xorrada, no??? Jajajajaja! Noi, hi ha coses que són com són... i en tot cas... és només una opinió, el meme és una xorrada, però jo l'he fet re-li-gi-o-sa-ment!!!! xDDDDD (valgui aquesta resposta com a exemple de la meva borderia... xDDD)

9. Sobre els paraigües: plegables o no plegables?: no m'agraden els paraigües, prescindeixo d'ells sempre que puc. Si no puc, que es pleguin. És una de les poques coses petites que accepto.... xDDDDDDD

10. Sobre els eixugamans públics: de paper o d'aire calent?: normalment no en faig servir... m'eixugo les mans a l'aire. Sí, sóc la marrana que deixa els poms de la porta molls, i que sembla, quan els toques que sigui pipi i fot un fàstic que t'hi cagues! Jajajajajaja! Sóc perversa, eh? xDDDDDDD

11. Sobre el pa: blanc o moreno?: a mi és que els morenos em perden...

12. Sobre els estrangers: moros o xinos?: se'm permet dir que aquesta pregunta a banda d'una xorrada com una casa és molt poc... políticament correcte? Sí? Gràcies. Pos eso. A veure, el reduccionisme és una cosa que em posa dels nervis. Ni tots els àrabs són moros, ni tots els moros són àrabs, ni tots els orientals que venen són xinos... ni tots els estrangers es poden classificar només en aquests dos grups. Així que mira, jo, si són homes, que vinguin tots els que vulguin i després ja farem la tria... xDDDDDDD

13. Sobre els números: senà, o parè?: uffffff... jo és que sempre he estat de senars... però vist així escrit... fins i tot em fa més gràcia els parès... xDDDD

14. Sobre la pregunta catorze: passar de respondre-la, o: o? O??????? Joder, no pots fer-ho, això, no pots fotre un mega-comentari i deixar la última pregunta a la meitat. Homeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Que deixar a la gent a mitges és una cosa moooooooooolt lletja! xDDDDDD

11 comentaris:

[anonymous writer] ha dit...

Alepsi, prova superada, no estàs tant malament com et penses, perquè si no veus la basant sexual de la mortadel·la... potser és que les olives t'han despistat jeje si no és que encara tens salvació ;P

Un petonet per la més esbojarrada de les blocaires!!

Anònim ha dit...

Molt bé!

Això de la calentura continuada, no t'amoïnis, és per culpa de la mena de bitxo que som. Reclamacions, a nostro senyor. A tots ens passa, en un moment o altre o en un moment i altre.

Veig que ja has acabat amb les preguntes, aquí en tens més!

16. Sobre el sabor del cruixent dels ulls de canitxe, millor sens---

És conya ;)

Molt satisfet he llegit les teves respostes. Ens sorprens i ens interrogues, i si el mon fos de moniatos tu series la castanya i sempre seria tots sants.

No hi hi ha més preguntes.

Has passat a la segona fase. Proves terribles i conjurs d'espant!

Tremola. Abriga't.

Tremola més.

(es torna fum, i s'esvaeix)

gatot ha dit...

ai, alepsi estimada.... nena, nena. no anem pas bé!

eis, que a mi lo teu em sembla lo més normal del món, eh?

però si tens dubtes... perquè no em preguntes? eH? eh? eh?

quan vinguis a Salt t'explicaré el funcionament sexual de la mortadel·la (això si, ha de ser sencera, no llescada, eh? i les olives... ja ho vas entenen, no?)

i el fet que estiguis "només" amb el sexe al cap en època d'exàmens, diu poc de tu, et fa més propera a les altres femelles de l'espècie humana: per sort, els gats estem sempre en zel i això ho trobem més normal!

per no fer-me massa llarg... només criticar-te lo de viure en calces tot "lo" dia: a casa meva, tot lo dia en boles!

petons i llepades no aptes per a menors!

mossèn ha dit...

bo, benvinguda al club !!! ... salut

Anònim ha dit...

T'aconsello que vagis a un sessió de massatge i cupuntura, relaxa't una micona ;D

La reusenca ha dit...

La trepanació és la última de les opcions! abans de res, xerrera, xerrera, molta xerrera, que va molt bé!

DooMMasteR ha dit...

Uiuiuiuiui! Amb aquestes coses al cap no es pot estudiar bé!

Somiador ha dit...

Ostres tu, quina efervescència que tens al cos!!! Jajajaa... quina potència! Més gran que un Ferrari tu... ;-)

[anonymous writer] ha dit...

Hola, guapa!! si et ve de gust, t'he deixat un meme per fer.

Alepsi ha dit...

Havia contestat tots els comentaris i l'estimat blogger els ha perdut... i ara no em ve de gust comentar-los de nou.... així que em quedo amb les idees principals: tinc un nou meme per fer i una nova descripció: efervescent. Em mola... xDDDD

Betty ha dit...

a vegades la confiança fa fàstic, ja t'han posat un altre meme! jeje!
No t'habia llegit mai, t'he trovat a cal gatot, precisament pel meme del veí i m'agrada molt com escrius...i si, ets efervescent.
Petonets de sal de fruita!