11.12.07

Tinc sort!!!!

M'ha tocat la loteria. Sí. És que sóc una dona afortunada, jo. N'hi ha que neixen estrellats i n'hi ha que neixen amb sort. Jo dec ser una d'aquestes del segon grup (tot i que m'estrello sovint, però això, ara, no ve a cuento, que fa molts dies ja que no vaig pel terra... xDD).

Òbviament és mentida que m'hagi tocat la loteria. Era una metàfora. Però podem considerar que m'ha tocat una cosa així, atenció que ara us faré enveja a tots, quan us digui la sort que tinc... preparats???

No he de pagar per fer servir els intermitents del cotxe!!!!!!!!!!

No em direu que no és un chollo, eh???? El que m'estalvio sense haver de pagar cada cop que indico una maniobra!!!

Perquè... això es paga, no? És la única raó per la qual, la gent "normal", la que no és afortunada com jo, no el fa servir gaire. Dic jo.

O això... o que tinc una configuració manual extraordinària que em permet donar-li a la palanqueta... ostres!!! I si m'auto-llogo a un circ??? Igual sóc una espècie en perill d'extinció!!!!

16 comentaris:

Sergi ha dit...

Carai Alepsi, darrerament et surt una vena reivindicativa que déu n'hi do! L'altre dia amb els de la música al metro, avui amb els que no posen els intermitents... aquest ja és tot un blog protesta! Si és que des que vas tornar del teu viatge de l'estiu no ets la mateixa...

David JB ha dit...

Uohh, digue-li a la nena gran que gairebé em fot un cop al meu cotxe per no posar-lo i no saber jo, per tant, què faria ella.

Doncs jo que el poso fins i tot quan no hi ha ni Déu al meu voltant, jeje.

Ulisses ha dit...

ondia!
al principi m'ho havia cregut i tot! XD

mossèn ha dit...

em sembla que hauré de rellegir-me el post ... apa, bon dia !!! ... salut

Robertinhos ha dit...

tu ets la que sempre posa l'intermitent de la dreta per anar a l'esquerra?

Clint ha dit...

què son els intermitents?

gatot ha dit...

eisss em pensava que deies que tenies sort perquè ja havies vist el regalet que t'he deixat a casa meva!!!!

tot i que amb la teva habilitat per estalviar... potser te n'hauria de'haver deixat dos!

petons i llepades intermitents!

iruNa ha dit...

Hahaha! jo sóc de les que, encara que no vingui ningú, poso el coi d'intermitent... mira, és que si ho faig sempre ja mai me n'oblido, es converteix en un hàbit.
Això sí, em poso negra quan em fan anar malament per culpa de no accionar el punyetero intermitent.. que no costa tant eh!?
jeje

DooMMasteR ha dit...

Detecto certa rabia continguda... ;-)

David ha dit...

jejeje m'encanta quan et poses ironica :P

Jo Mateixa ha dit...

Jajajajaja no, no, senyoreta Alepsi més que la loteria t'ha tocat la grossa de Nadal!!!!

;-)

Alepsi ha dit...

Doncs sí, XeXu, és que últimament hi ha massa coses que em toquen la fibra... la llista és llarga i no descarto seguir-la... :P

Jajajaja! Laprí | David, si és que hi ha cada tarat al volant, que flipes... haver-li fotut una pitarrada, a la tia. xD

Jejejeje! Què tendre, Ulisses... ;)

mossèn, ja l'ha entès?

Doncs no, senyor Robertinhos, això ho feia a les pràctiques, i molt a principi... xDDDD

Doncs no ho sé, Clint, jo només sé que fan un tic-tac horroròs... serà per això??? Hottia, he vist la llum... xDDDD

Jajajaja! Si l'he vist, Gatot!!! xD
Escolta, això de la meva habilitat per estalviar... a què ve??? Què t'han xivat, ja? xDDDD

Exacte, iruNa, si ens acostuméssim no passaríen aquestes coses....

Què va, DooMMasteR, si ja saps que jo sóc molt bona nena... xDDDD

Jo també m'encanto, AzRi3L... xDDDDD

Jajajaja! Exacte, Jo Mateixa!

mossèn ha dit...

estoy en ello !!! ... salut

Txell ha dit...

Tiaaaaaaaaa jo estic com el mossén... res de res :(

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
efe ha dit...

Ostres, quina sort, sí senyora. Jo vaig deixar de conduir perquè les meues factures d'intermitent eren altíssimes. Però ja condueixes tu en nom dels blocaires.