7.2.07

Els petits canvis...

Doncs res, que com deia a l'últim comentari del post anterior, m'he canviat a la nova versió. I m'he cagat de por, perquè m'ha fallat no sé què i ja em pensava que em quedava sense bloc per sempre més!!!! Sort que la Maduixeta estava allà per salvar-me de la crisi en la que em veia immersa.

Total, que ara ja tinc la nova versió, i què voleu que us digui.... no em barrufa gaire. Sóc dona de cotums, jo... i els canvis em trasbalsen... però suposo que ja m'aniré fent al nou format i, potser, puc acabar de retocar la plantilla del bloc.... però ja veurem....

Total, que jo aquest matí volia escriure un post simplement informant-vos que he somniat en un home guapíssim. Normalmen quan somnio en algú no acostumo a recordar la seva cara. Però l'home d'avui sí. Era ros fosc, tirant a pèl roig. Amb barbeta de la mateixa tonalitat. Uns ulls verdosos foscos fantàstics. Amb ulleres. I un somriure espatarrant. Uns llavis fins....

Algú el coneix??? Si algú el coneix que es posi en contacte amb mi, que necessito parlar amb ell seriosament, que m'ha deixat a mitges......... xDDDDDDDDDDDDDD

-------------------------
I res, que me'n vaig a estudiar que fa mitja hora que hauria d'haver començat i amb el rollo del blogger....

40 comentaris:

Txell ha dit...

Ui alepsi! a mi els rossos i els pelrojos no em tiren gaire. Un bon morenassu amb uns verds... mmmmmmm!!!!!!

Jo també sóc de costums! És més, m'atabalo amb la més mínima variació!

Anònim ha dit...

XDDD Era jo en una altra vida!! Sí, sí, em reconec!! XDDDD

Alepsi ha dit...

Jajajaja! Lo graciós de la història és que a mi tampoc no m'agraden gaire els rossos, on estigui un bon morenassu.... xDDDDD Però mira, els somnis... xDDD

JOdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!! He tornat als inicis!!!! No m'agrada aquesta plantilla!!! He perdut la meva personalitat, joder!!!!!!!!!
BUffffffff..... vull plorar.....

maduixot ha dit...

sóc una ajuda on-line :)
no pateixis, que d'aquí a dos dies ja no recordaràs com era la versió antiga de blogger!! ^^

MaRiNa ha dit...

si tmpc hi ha tanta diferencia entre el nou i vell blogger..
ti acostumaras rapid!

per cert.. rossos, morenos, pel rojos.. jo no tinc problemes XD

Xiluso ha dit...

S'ha d'evolucionar o morir, es l'historia de la nostra especie, per això ens estem morint :D

Per cert a la dreta tenies ...

Qui Sóc
Sóc algú. Però tant és. Sóc qui tu vulguis imaginar. Perquè no tinc cara, ni tinc cos, ni tinc ulls. Només sóc jo.
Posem-nos en contacte!
alepsiblog @ gmail.com


No, no es que estigui obsesionat amb el teu blog. Es que google te una cache de pagines antigues ....

però per poc temps, que la cache de google desapareix

I per cert ...

El meu bloc, el que soc
pot ser casual i tambe pot durar poc
el que vull, el que faig
pot fer-te mal si ets sempre al meu costat.
blogguer no em deixa fer-ho amb la meua ma

No, no, no pensis que es dolent
nomes es un blog ....


Bé desprès de la tempestat una bona calma

Anònim ha dit...

Res tuuu això segur que és un somni premonitori i segur que avui tel trobes p la uni XDDD ja ens explicaras :D

Anònim ha dit...

jo no el trobo tan malament (el bloc).

Tu. Amb un escarabat negre no hi has somniat? Ei, casi clavat al pelroig (be pero sense barbeta, pelroig, ulleres i somriure...)

apa

Anònim ha dit...

T'ha deixat a mitges... desconsiderat!!!

David JB ha dit...

Doncs mira, només per deixar-te a mitges ja l'hauries de enviar a pastar fang, a una noia com tu no se li pot fer això, si és que, quina desconsideració.

Que vagi bé l'estudi ;)

David ha dit...

no em barrufa el nou blogger, és un putu lio editar les plantilles en XML ... de fet no penso actualitzar la meva plantilla... no way!!

Anònim ha dit...

Nena, nena, nena... Què vol dir que t'ha deixat a mitjes? Casumsos! Si el pillo, te'l porto agafat per l'orella perquè acabi la feina... Redeu, redeu, redeu, quantes coses ha de fer un pare virtual, com si no tingués jo prouta feina!

Alepsi ha dit...

Hòttia Pd40!!! I perquè m'ho dius, home??? No veus que ara et miraré amb uns altres ulls.... ??? xDDDDD

maduixeta, l'ajuda la necessitaré divendres que ve, que avui no he estudiat res! Zero!!!

El mateix em diu la Maduixeta, MaRiNa... a mi no m'agrada, ja t'ho dic ara...

Gràcies Xiluso!!!! Ja ho he afegit!!!! Ara em falta posar quatre o cinc cosetes més... i a veure si la deixo més o menys com estava....
I... la cançó d'avui bastant rocambolesca.... però m'encanta, per variar! xDDDDD

Doncs ja seria mala sort, meisei, que avui que no pujo jo rondi ell per allà... :( En fi, amb la mala sort que tinc... xDDDDD

Doncs no, escarabat, no era pas un escarabat negre... tot i que si ets pelroig amb ulleres i un somriure d'aquells... vés a saber, igual eres tu... si et veig pel carrer i crido no t'espantis, ok? xDDDDDDD

Doncs sí, talcomraja... una pena.. però ell s'ho ha perdut! xDDDDD

Doncs sí, David, però com li deia a la talcomraja... ell s'ho ha perdut! xDDDDDD

Gràcies per entendre'm AzRi3L!!!!!!! A mi no em barrufa gens!! M'havia acostumat a manegar-me en HTML i ara això és més raro que la hòstia.... :(
A mi no m'ha deixat opció, m'ha obligat a actualitzar-la.... :(

Papaaa!!!! Si el trobes avisa'm, reten-lo, i jo aniré a buscar-lo!!! Jajajajajaja!
Però tampoc t'hi matis gaire, eh? Que si m'ha deixat a mitges no valia gaire la pena, segur.. xDDD

Laia ha dit...

a vere... jo no en conec cap amb aquestes característiques pero almenys espero que a l'examen no fotis la seva cara estampada al full i tot de cors petitets
Alepsi (L) Rosset-pelroig!!! xDDDDDDDDDDDDDD

Alepsi, torna a ser com eres abans tu, nena! que si no 'tagrada aquest look te'l canvies i ja esta!
La decoracio del nostre blog la vam fer conjunta i va quedar de conya... pero perque ens ho vam currar molt!!

Molts anims pels examens reina!!!

Estic d'acrod amb en Lapri i l'Avi!
Al tiu que et deixi a mitges... patada i fum-lo al carrer!!!! jajajajaj q si no et deixa satisfeta... xDDDDD

Alls cuits mai couen ha dit...

MAS FET PENSAR EN UN NOI DE LA MEVA UNIVERSITAT, JA ET MANTINDRE INFORMADA

*NO EM VAN BE ELS SIGNES DE PUTNUCACIO MERDA!

Anònim ha dit...

I les majúscules?

Doncs no veig la diferència amb l'anterior versió... serà que no ho sé veure.

Anònim ha dit...

Alepsi, això et passa per fiar-te dels "guapus" de somni, al final tots son uns poqueta cosa...

Alepsi ha dit...

Fraggle!!! Quant de temps!! xDDDD
Doncs sí, ara ja està la plantilla més com era abans... jejejeje! I efectivament, al paio aquest del somni... res de res! xDDDD

Convida'l a la festa, ^eMMa^!!! xDDDDDD

És que he aconseguit arreglar-ho més o menys, Trinxeria!!! Jejejejeje!

Ui Clint! Jo dels homes no me'n fio. Ni dels guapus de somni ni dels guapus reals!!! xDDDDD

iruNa ha dit...

Ai els somnis... és estupendo quan són tant genials!!
i lo de la nova versió... no sabia que n'hi havia una de nova, què tal és?

Anònim ha dit...

Alepsi Estudia força i no te'm despistis ara amb "maromos"!!
Tu acaba els examens i després...

Gràcies per passar per casa...
Ah! I soc prou lleig (i no pel-roig) per que no es perdi res amb l'imatge en negatiu...
Un petonet dolç :¬)**

Unknown ha dit...

Oh! Mira que deixar-te a mitges! A mi, tampoc, em van els rossos :p
Bé, que t'hagis canviat de versió, així no tinc tants problemes a l'hora de deixar-te comentaris :p

Anònim ha dit...

Si el veig et truco, de moment de pelrojos no en conec i mig ros tampoc ara que si cal anar a tenyir-se doncs s'hi va i llestos ;))))

Candela ha dit...

Ualaaaaa segur que el trobes, seguríssim. Jo crec molt en aquestes coses perquè m'han passat sovint.

És com quan somies amb algú que no has vist en anys i aquell matí t'ho trobes.

MÀGIA!

yrun ha dit...

Perquè has dit k tenia els llavis fins i ulleres k ja t'anava a unflar de somiar amb el meu Davidet fent cotxinades! xDDDDDDDD

Però no, no ho era, podem seguint sent amigues! xD xD xD

Res, adèu Alepsi! Piro del mon dels blocs!

PEtunets

Anònim ha dit...

Fins aquí arriba la mentida

Unknown ha dit...

Enhorabona pel canvi: no hi ha molta diferència però els amics de Blogger igual en sec decideixen carregar-se els que no són Betta i llavors correm-hi tots. Jo tb vaig haver de migrar i te el seu intríngulis.. durant uns instants preciosos.

Sort amb e pèl roig: a veure si algú ha tingut un somni sincrònic amb el teu...

Alepsi ha dit...

Sí, sí, iruNa, molt genials, però si et deixen a mitges acabes amb un mal cos... xDDDDD
És que em sembla que tu ja vas entrar a blogger quan la nova versió... pot ser?

Ui no, barbollaire, jo ja em despisto sola, no em calen maromos per despistar-me... xDDDD

Tenies problemes, abans, Tirai?? Caram, caram, encara hauré fet una obra social canviant-me a la nova versió... xDDDDD

Gràcies Farlopa!!! Tot i que tu, de pèl-roig.... no sé què en pensaria la Cuca, eh? xDDDDD

Doncs ahir no el vaig trobar, Candela, i avui no crec tampoc... bé, potser aquesta nit... xDDDDD
Això em va passar una vegada, somniar amb un desconegut i creuar-me'l al dia següent pel carrer... quina por!!!! xDDDDD

Hòstia yrun! El Davidet és pèl-roig?? Jajajaja! Uhm... no tindrà un germà gran? xDDDD
Tia, em sap super greu que marxis.... snif!

Uhm... d'alló... Fals, quina mentida?

Gràcies Tondo! A mi, ja et dic, ahir vaig voler escriure un post matiner i no em van donar més opció que canviar-me no sé què els va picar...
Home, si algú ha tingut un somni sincrònic, ja podia donar senyals de vida... xDDDDDD

iruNa ha dit...

A... doncs potser sí que ja tinc la nova versió!! jeje (quin desastre que sóc)

Robertinhos ha dit...

era jo...però anava d'incognit

Alepsi ha dit...

No, iruNa, dona, si no hi eres abans, és normal que no sabéssis que hi havia una versió antiga! xDDDD

Hosti, Robertinhos, ja deia jo que el paio aquell em sonava.... xDDDDDD

Anònim ha dit...

Hola Alepsi,

jo sóc molt guapo, però com que sóc moreno m´ha sabut greu que els teus somnis siguin exclusius per a rossos i panotxes.
Enfi, et proposo que comencis una temporada REM de discriminació positiva. És a dir: ara només morenos.
;-)

Alepsi ha dit...

No, no, Ojoporojo!! Els meus somnis no són exclusius per a pel rojos... de fet sempre somnio amb morenos... jajajajajaja!
Però va, començo temporada de discriminació positiva.... (estudies psicologia?? xDDD).

Anònim ha dit...

no, no estudio psicologia,
però tot a la vida és un estudi psicològic, no ?

Alepsi ha dit...

Home, ojoporojo.... tot a la vida podria ser-ho... a no ser que això sigui una mena de Show de Truman.. xDDDDDD

Anònim ha dit...

Gran pel.lícula !!

Però mira, allà on hi hagi un mascle o una femella alfa sempre s´imposa una jerarquia a través d´un joc psicològic.

I no només parlo de "tigres i leones".... A tot arreu hi ha alfes ! ..potser tu ets alfa ?
:-)

Alepsi ha dit...

Ojoporojo... en tot cas no ho hauria pas de dir jo si sóc alfa o no... no et sembla... ;)

Però sí, tens raó, a tot arreu s'instaura una jerarquia psicològica... de vegades, però, no només hi ha un alfa... de vegades n'hi ha dos... tres...

Em tens intrigada...

Anònim ha dit...

..d´això es tracta, je,je..

Alepsi ha dit...

Ja veig, ja.... que catxondo, tu... xDDDD

Anònim ha dit...

..intrigada per què ?

Em sembla que no ens coneixem (seria molta casualitat), però si haig de jutjat pel teu blog jo diria que ets una alfa molt mediàtica.

És brutal veure de 30-50 comentaris per post. És clar que hi ha "clientela" fixe, i això sempre ajuda :-)

...per cert, com van els somnis de morenos, t´hi has posat ?

Alepsi ha dit...

Doncs si ja em dius que no ens coneixem, em quedo més tranquila, Ojoporojo! Jajajaja! És que, no sé, el teu nick em sona d'haver-lo vist per algun lloc... en fi...

Dels somnis amb morenos, doncs no t'ho creuràs però porto dues nits ja somniant amb ells.... què fort... estic fatal.. xDDDD

En quant a lo de ser alfa o no... ja veus, això és una cosa que decideix la gent... en tot cas sí, tinc una clientela fixe i, a més, fantàstica!!!!