24.11.06

El Meu Profe

Avui toca un post superficial dels meus. Perquè és divendres i no cal passar-se el cap de setmana pensant profunditats. xDD

Si em vaig matricular en aquesta assignatura, a banda de perquè sóc una friki i m'encanta tot el que estigui relacionat i em faci treballar amb els ordinadors, va ser per ell.

Un dels primers profes que em van fer classe a la carrera i a la classe del qual anavem totes bocabadades. Bé, no totes, hi ha qui diu que és una miqueta amanerat, i té raó, què cony, però està bo. Sí.

Ara mateix el tinc devant (sí, la meva malaltia amb el bloc està arribant a límits insospitats... mentre el pobre home pensa que estic escrivint els camps de la meva base de dades relacional, jo estic escrivint la tonteria de post aquesta... però no us penseu que no he escrit els camps, que jo sóc molt ràpida i ja ho he fet, que primer de tot sóc bona estudiant, culleres! xDDD). La veritat és que si es tallés el cabell l'home guanyaria bastant... però les ulleres li queden bé, vés per on.

Pobre home, ara fa cara d'estressat perquè enmig de la explicació li ha aparegut una notificació de virus a la pantalla que està projectant, clar com que aquí només s'usa windows.... en fi, serafí. Ara ha de reiniciar l'equip, ai Déu, així no avancem....

Mira que és simpaticot, el tiu. A més de bon profe... coi, si tots fóssin com ell.... i tinguéssin el seu culet, doncs mira més contents aniríem tots a classe...

En fi, tot i que suposo (espero, més aviat) que mai arribarà a veure això, li ho dedico a ell, per fer-me més agradables si cap, els divendres!!!

25 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja,vaja Alepsi!!! així que mirant el culet dels profes eh?!?! jeje, és broma! Jo també haig de confessar que se me'n van els ulls per més d'algun profe de la meva universitat, que altra cosa no tindrà però profes guapos... buf!! en tenim uns quants! i ara em diras, quina sort nena! doncs sí, no ho negaré... les classes es fan més amenes i la motivació augmenta considerablement!!! els trobaré a faltar l'any que ve... En fi (jo tb dic Serafi!!! jeje) que acabis de gaudir de la classe i d'aquest profe tant estupendo!!

Candela ha dit...

Jo vaig a arribar a matricular-me d'una optativa horrible a la facultat per poder tenir com a profe un que em tornava boja... Tant de bo que aleshores hagues tingut els pocs complexos que tinc ara.

Anònim ha dit...

Doncs a mí això no hem passava pas a la facultat, si que havia una professora o dos que els portava boigs a més d'un, però jo com no sabia qui era qui no m'enterava de res (més o menys com ara...)

En tot cas, es pot dir que la teua base de dades relacional "va de cul" xD

Salutacions

David ha dit...

Ai, les bases de dades, que maques!

Doncs els meus profes son tots tios així que no tinc res amb que alegrar-me la vista... i de fet a la meva uni son quasi tot tios (estudio informàtica) així que l'ambient és bastant depriment...

Així que... Alepsi estàs segura que el camp que has escollit com a clau és correcte? xD va va, menys mirar culs i més mirar la pantalla! ;)

Alepsi ha dit...

Què dius que estudies tu, Iruna??? Igual vaig a visitar-te algun dia! xDDD

I ara què faries, Candela??? aniries al seu despatx en plan loba?? Mira que m'animo, eh? xDDDDD

I tant Carquinyol, va de cul.... xDDDD Maaaaaaaaaaare meva! Cal fixar-se en els profes i las profas, home!

Azri3l... el que no és correcte és estar estudiant psicologia... no descarto l'any que ve estar passejant-me per la teva facultat... al menys així veuré homes... qua aquí tot som dones! Snif! xDDDD

Alepsi ha dit...

Doncs va "viento en popa" JBauer... ja veuràs passa't pel wiki i flipa amb tots els que estem apuntats ja! Quina bogeria!!! xDDDD

Anònim ha dit...

Sort que podeu mirar ...
jo aquí tancat en el meu bug (curios nom que te el meu lloc a la oficina)
sense cap compnyia, a lo sumo un company del mateix sexe que incordia ... si anem aixì em canvio de bandol ... i al menys podre mirar ;)

Anònim ha dit...

Ja,ja!! jo estic fent fisioteràpia i com és de lògica alguns profes són joves, esportistes... es cuiden el cos i això es nota noia!! i encara que alguns siguin més maduritos t'haig de dir que valen mooooolt la pena!!

Anònim ha dit...

Et pensaves que no et llegiria, eeeeh? Doncs mira, pos va ser que si.
Ei, gràcies per les floretes. Però això no vol dir que ja estiguis aprovada. Es més, com m'has qualificat d'amanerat, ara hauràs de pencar el triple! XDDDD

efe ha dit...

Jo vull ser profe de l'Alepsi... Les meus alumnes no em fan ni cas!
:-(

Per cert, mira que sóc ingenu. I jo que em pensava que la gent abava a la universitat a estudiar i això.

David JB ha dit...

Oblida't Alepsi... és gai, segur xD
Però si t'alegra la vista quan fas classe amb ell, doncs res, disfruta-ho, i amb les bases de dades relacional també, si és que amb això pots disfrutar.

gatot ha dit...

mira que ja ho diuen: "on tinguis la feina no hi posis l'eina!"

i estudiar és la feina dels estudiants, no?

Anònim ha dit...

Que sort tindre un profe així. Jo, llevat d´un , als altres els donaria vacances indefinides. No sé que passa enguany que no m´agraden gens els que m´han tocat! Sobretot un , que parla pel micro i te una veu que me se calva al cap i... AAAAIII! a la mitja hora ja estic que me´n puje per les pareeeeeets!

Candela ha dit...

Que va! en plan loba, no! no ho faig mai jo això (ho juroooo).

La meva estratègia és una altra.

Per exemple a un profe...ara... li enviaria al departament un llibre per exemple, amb un titol suggerent i li poses una dedicatòria discreta però amb un puntet de doble sentit (i amb les teves dades, o l'e-mail o el num de mòbil, i que et busqui). I ja està. Al cap d'uns dies segur, segur, segur, que reps notícies d'ell...

Anònim ha dit...

mmm...els profes...en els meus anys d'estudiant, aleshores és deia BUP, bupbup, vaig tenir un profe que les portava de cul...a mi també clar..., fins que un dia em va preguntar si l'acompanyava a Barcelona que havia de fer no sé què..., el tio era casat i jo bleda, així que...li vaig dir que no..., sempre penso que hauria estat de la meva vida si li dic que si (i no perquè hagués arribat a res seriós amb ell, no, sino perquè potser en aquell moment hagués fet un tomb la meva vida, m'hagués deixat de complexes i hagués gaudit més del meu cos i la meva juventut d'aleshores (ara que estic a la trentena és quan m'he adonat que els porto de cul...kins pebrots...)

Alepsi ha dit...

Que estàs borratxo, colopodo??? xDDDD Quina chorrada, m'ha fet fotre una "carcajada" veure "colopodo", ja veus... xDDDD
Total, que no, no ho facis, no et canviis de bàndol... canvia de feina, coi! xDDDD

Jooooooooder, iruNa!!! T'he dit mai que tinc un (o diversos) pinçament a l'esquena i m'aniria bé un fisio??? xDDDDD Sí, sí, sí, ja m'imagino que deus estar fins els collons de la mateixa broma... però no ho he pogut evitar... xDDD

Hòstia, profe, ara entenc perquè m'has picat l'ullet... uhm... puc anar a fer-te unes consultes al despatx??? Més que res per desmitificar-te com a amanerat... jurl!

I qui t'ha dit que jo me l'escolto, efe??? xDDDD Jo només li miro el cul!!! I potser les teves alumnes fan el mateix... xDDD

David... no és gay. Jajajaja! Té dona... bé, en tenia, perquè avui no portava l'anell... uhm... igual.... xDDDDD

Home, Gatot, sí que és la meva feina, però té data de caducitat... així que tant per tant... cony, al menys passar-ho el millor possible, no???? xDDD

Hòstia, olenska, la maduixeta i jo teníem un profe a primer que parlava pel micro també... quan erem 15 persones a classe! Completament sonat, el pobre home! xDDD

Candela... igual em guanyo un suspés de per vida en la seva assignatura, per voler-me'l lligar... tampoc no és plan, no? xDDD

Jo, olga, amb els profes mai no he tingut sort... únicament ara, a la universitat en tinc algun, com aquest, que alegren la vista. Ara, monitors de l'esplai on anava... pfffff... jo crec que em vaig fixar en tots!!! (Bé, mentida, no fotem, espera que compti... 1, 2, 3, 4... bé, uns quants no tenien el meu aprovat! xDDD).
I mira, noia, si en aquell moment no ho vas fer, era perquè, probablement, no ho havies de fer... ara... a gaudir del teus cos, noia, que la vida és jove!!!! ;)

Anònim ha dit...

A veure nena. Tu vas a fer classes d'informàtica o d'anatomia culera?...Disfruta filla, que "pa que se lo coman los gusanos que lo disfruten los humanos", que cony!

Anònim ha dit...

Li podries fer una foto amb el mòbil i penjar-la al post, no? Aiii, que no tens mòbil... ;) Veig que a classe d'informàtica no perds el temps XD

Anònim ha dit...

nena nena nenaaaa que t'estàs desmadraaaaaaaaant

Anònim ha dit...

Je,je... sabia que m'ho demanaries... Si es que sóc irresistible!! Pots passar quan vulguis...que et descubriré tots els secrets de les bases de dades re-la-cio-nals...

XDDDDDD

maduixot ha dit...

ets fatal... xDDDD

un dia aniré a la classe aquesta per veure'l :P

Anònim ha dit...

Sempre el pots violar... :P

Alepsi ha dit...

Me n'alegro que em recolzis, Papa!!!! Jajajajaja! Al menys ja que he d'estar dues hores seguides a classe... que sigui maco el profe, no?

Ets dolent... Pd40.... xDDD

Ui, mestre Yoda, jo venia desmadrada de fàbrica... xDDD

Profe... dimarts a les 12 va bé???? xDDD

Ho sé, maduixeta, ho sé... xDDD

doommaster, crec que si el violés... no aprovaria l'assignatura! xDDD

Anònim ha dit...

Però possan's una foto o algooooo!!!! Que si ens interessa podem anar a fer l'assignatura aquesta! xD

Alepsi ha dit...

Birra!!!! Quan pugui la poso! Però mira que si em pilla... xDDDD