14.5.06

Estrena

Avui és el "gran dia". El dia de l'estrena. A les 18:00 s'obrirà el telò i... ja no hi haurà marxa enrere.
Els nervis se'm posaran a la panxa, em preguntaré, com sempre, què collons hi faig jo a sobre d'un escenari. Maleiré el moment en el que vaig decidir que volia fer teatre. I... un cop els peus entrin en contacte amb la tarima... tot serà diferent. Deixaré de ser jo per passar a ser la Glinda. I els nervis marxaran de cop i, potser, m'atreveixo a mirar al pati de butaques i intentar endevinar què pensa la gent.
I de sobte me n'adonaré que la representació haurà acabat. Estarem saludant al públic i el teló es tornarà a tancar per no tornar-se a obrir fins diumenge següent, en un altre teatre.

3 comentaris:

maduixot ha dit...

molta merdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

segur que et surt súper béééééééééééééé´´e

maduixot ha dit...

ese peaxo actrizzzzzzzzzzzz
ho has fet molt bé nena!

felicitats!!

Alepsi ha dit...

Guapaaa!
Gràcies per haver vingut! Als que heu faltat us vull veure la setmana que ve! A TOTS! He dit! Jajajaja! Aviam si fem un pleno com el d'avui, que al cap i a la fi, al final, l'obra val la pena, no?

Jajajajaja!