26.4.06

Estúpidament Feliç

Avui venia amb la Laia al tren i el meu cervell m'ha obsequiat amb una de les seves grans BSO! I de fet, jo al·lucino amb la maranya de neurones que tinc al cap, me l'ha escollit perfecte, realment és tal i com em sento avui: estúpidament feliç!

" Sé que la feina em va xuclant
la vida per un sou,
i que festejo per no quedar-me sol.
(bé, de fet no ve a ser així ben bé... però és la única frase que no quadra amb mi!)

Sé que la tele és tan banal
que em fot de mala llet
i que els amics es casen i truquen menys
(bé, encara no hem arribat a aquest punt, però no crec que triguem gaire....)

I tot i aixi hi ha dies en que
entre la gent i els crits
sense motiu i estupidament
crec que sóc felic
Tinc ganes de cantar i cridar,
de saltar i riure,
sense cap perquè,
tinc ganes d'oblidar el que sempre m'amoïna
vull estar content.
(bàsicament és això: vull estar contenta! Vull ser feliç, vull que res m'amoini...)

Sé que el futur que m'han pensat
és dòcil i global
i que al final qui guanya sempre és el blanc.

I és que si ho penses tot plegat
o et deprimeix o et cou
però és massa fàcil i a més no porta enlloc.
(Veieu? No porta enlloc estar deprimit!!!)

Per això cada dia al carrer
m'enfronto als enemics
sense motius i estupidament
amb un gran somris.

3 comentaris:

maduixot ha dit...

que macuuuu

Anònim ha dit...

Bonito, todo me parece bonito!

Alepsi ha dit...

"Bonito, todo me parece bonito
Bonita mañana
bonito lugar
bonita la cama
qué bien se ve el mar
bonito es el día
y acaba de empezar bonita la vida
respira, respira, respira"